کیهان خطاب به سخنگوی وزارت خارجه: تکذیب نکنید، تنگه هرمز را ببندید

سخنگوی محترم وزارت خارجه بسته شدن تنگه هرمز را تکذیب کرده‌ و آن را بی‌اساس دانسته است.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: آقای بقایی در گفت‌وگوی تلویزیونی به صراحت تاکید کرد که در بند 13 تفاهم‌نامه آمده است که اجرای بندهای اول و چهارم و پنجم و دهم و یازدهم، در کنار یکدیگر ضروری است و بدون اجرای این بندها، نباید کار دیگری صورت بگیرد.آقای عراقچی هم به مردم قول داد که عقب‌نشینی اسرائیل از لبنان جزو تفاهم‌نامه است!

حالا نه تنها عقب‌نشینی اتفاق نیفتاده، بلکه اسرائیل به جنایات و توحش خود ادامه می‌دهد و اعلام کرده است که حملاتش را متوقف نمی‌کند.این موضع و اقدام اسرائیل نقض کامل و فاحش بند یک است.وقتی تفاهم‌نامه رسماً نقض شده و اقدام نشده، چرا باید ایران تعهدش برای بازگشایی تنگه هرمز را عملی کند؟ این کار چه توجیهی دارد؟

 ادامه‌ این خطا در بازگشایی تنگه هرمز، دشمن را وقیح‌تر می‌کند و اهرم‌های قدرت ایران را کاملاً تضعیف و آینده را خطرناک‌تر می‌کند.حداقل به گفته‌های خودتان عمل کنید!.

17302

کد مطلب 2235598

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    این تنگه هرمز دیگه ترجیع بند دائمی و هر ساعته مسئولین ما تا سالهای سال خواهد بود !
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    1 1
    امیدوارم که قدرت خداوند برای همیشه دهان کیهان را ببندد و ما را از شر انها حفظ می‌کرد
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    1 0
    جنگ جنگ تا پیروزی .
  • ایران IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    ازترسو ها این کار برنمی اید
  • حسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    من می ترسم از این که آقایان مذاکره کننده، با این اهرم خدادادی یعنی تنگه هرمز که در دست ایران است،به نفع دشمن از دست بدهند و حضور بیش از صد شب مردم فهیم در خیابان ها بی خاصیت شود،واویلا واویلا