تیتر سه زیرسرویس
-
فرماندار دشتی: تکمیل محور ناصری - شنبه در دستور کار است
فرماندار دشتی گفت: محور ناصری - شنبه به عنوان یکی از پروژههای مهم استان بوشهر و شهرستان از اهمیت ویژهای برخوردار است و تلاش داریم ۶ کیلومتر باقیمانده این محور در سال جاری تکمیل شود.