کلاهبردای از بچه یتیم در فوتبال ایران / وزارت ورزش ورود کرد

کلاهبرداری از ایتام در فوتبال ایران باب نشده بود که چراغ آن هم روشن شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مشاور یکی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، به اتهام دریافت مبلغی در حدود یک میلیارد تومان از یکی از ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این فرد با طرح وعده‌هایی از جمله انعقاد قرارداد با این باشگاه شهرستانی، موفق به دریافت این مبلغ از جوانی ۱۸ ساله شده است. با این حال، پس از دریافت وجه، پیگیری‌های مکرر این جوان بی‌نتیجه مانده و وی در پاسخ به مطالبات مطرح‌شده، اظهار کرده است: «من ۲۸ پرونده دارم، این هم بیست‌ونهمی!»

در همین حال، مدیر باشگاهی که نام مشاور مذکور با او گره خورده است، با توجه به تبعات ایجادشده و خدشه واردشده به اعتبار حرفه‌ای خود، در تلاش است تا ضمن دسترسی به این فرد، زمینه بازگرداندن مبلغ پرداختی به این جوان تحت پوشش بهزیستی را فراهم کند.

همچنین، شکایتی در این خصوص به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و روند رسیدگی به این پرونده در مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری است.

251 251

کد مطلب 2233126

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 0
    تحت پوشش بهزیستی بوده، یک میلیارد پرداخت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی 51 تراکتور IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    چطوری یک نوجوان‌۱۸ساله بدون پدر یک میلیارد پول داشته من الان ۵۰ سالمه پدر و مادر هم داشتم عمو دایی و برادر خواهر هم داشتم ولی الان ۱۰میلیون پس انداز ندارم نمی‌دونم والله بخدا خیلی تعجب میکنم یا من زیادی تنبلم بود شانس یا مردم خیلی زرنگ هستند

آخرین اخبار