انتقاد اصولگرایانه از دوبرابرشدن حقوق استادن دانشگاه/ باعث نارضایتی کارمندان دانشگاهها شدید

از اسفندماه گذشته خبر افزایش خارج از روال و دوبرابری حقوق اعضای هیئت علمی در حال چرخیدن است. بعید است کسی مخالف افزایش حقوق پژوهشگران و اساتید دانشگاهی باشد؛ خصوصاً آنکه بسیاری از اعضای جوان هیئت علمی که فقط مشغول کار دانشگاهی هستند، به‌دلیل گرانی‌های غیرمعمول در تنگنای معیشتی به‌سر می‌برند.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:
*هم حفظ شأن والای ایشان و هم بهبود نتایج تحقیقات دانشگاهی و اثرگذاری بیش‌ازپیش نهضت علمی بر پیشرفت ایران، نیازمند اتخاذ تدابیری برای بهبود معیشت دانشگاهیان است، اما نباید از یک نکته غافل بود: جهش دوبرابری حقوق اعضای هیئت علمی و بیش‌از آن، حتماً نیازمند تبیین پیشینی و اقناع‌سازی گسترده است.
*افزایش خارج از عرف حقوق اعضای هیئت علمی، در شرایطی که کارکنان دانشگاهی مشمول این افزایش غیرمعمول نیستند و درحالی‌که حقوق کارگران و سایر کارکنان دولتی در خوشبینانه‌ترین حالت حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است، نارضایتی گسترده ایجاد می‌کند.
*برکسی پوشیده نیست که اعضای تصمیم‌گیر در رابطه با این افزایش چشمگیر در دولت، سازمان برنامه‌وبودجه و سایر شوراهای مربوطه، غالباً خودشان اعضای هیئت علمی و ذی‌نفع مستقیم چنین تصمیمی هستند. به بیان دیگر، عده‌ای از اعضای هیئت علمی با دورهمی‌هاشان در نهادهای تصمیم‌گیر، مصوب کرده‌اند که حقوق خودشان دوبرابر و بیش‌تر از آن افزایش پیدا کند! از طرف دیگر، اصلاح این افزایش غیرمعمول هم مجدداً اعضای هیئت علمی را دلخور می‌کند. این رویه‌های ناصواب، فارغ از اینکه اصل چنین تصمیمی درست یا غلط باشد، هم در جامعه و هم در بین نخبگان علمی اعتمادزدا و گسست‌آفرین است. 
17302
کد مطلب 2232916

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 98
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    اصولگرایان دشمنان علم و دانش و عقلانیت و پیشرفت هستند
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    60 4
    ای کاش مسئولان فکری هم برای بازنشستگان تأمین اجتماعی می کردند که از حداقل دریافتی برخوردارند!
  • دوست مهربان IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    67 20
    دلشون برای استادودانشمند نسوخته حقوقشون رو دوبرابر وبرای بقیه بیست درصد اعمال کردند.چون حکم حقوقی خودشون اکثرا دانشگاهی یا شرکت نفتی هست اقدام به این کار کردند!!! وگرنه استاد،نخبه و دانشمند هرچی بگیره نوش جانشان.در پناه حق کمی به اجرای عدالت فکر کنید!
  • حسینی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    این رو در نظر بگیرید که طی یک دهه اخیر حقوق کارگران در هر سال 50 درصد افزایش داشته و حقوق اعضای هیات علمی زیر 20 درصد حالا اگه یه سواد ششم دبستانی هم داشته باشید متوجه میشوید که مشکل از کجا بوده انصاف هست که یه استاد دانشگاه اینهمه تحصیل کنه و حتی تا آخر عمرش مجبور به مطالعه و تحقیق بشه بعد کمتر از یه دیپلم در شرکت های دولتی و بانک ها حقوق بگیره
  • محمدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    دو برابر کردن حقوق استادان دانشگاه در حالیکه سایر اقشار جامعه با گرانی و تورم فزاینده دست به گریبانند کاملا غیر عادلانه و اجحاف و تبعیض آشکار است .
  • احمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    57 55
    فقط اساتید محترم تحت فشار اقتصادی هستند؟
  • مسعود IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    84 19
    با سلام وظیفه اصلی رسانه، انعکاس و ارسال اخبار درست برای مخاطبین و همچنین حقیقت یابی در مورد شایعات این افرایش حقوقی که شما منتشر کرده اید، درست نیست اولا، ترمیم حقوق بوده است و دلیل آن، افزایش نامتعادل با سایر اقشار در سالیان گذشته بوده است بطوری که یک عضو هیات علمی تازه استخدام، با حقوق ۲۵ میلیون در شروع خدمت روبرو میشد، نتیجه آن عدم تمایل نیروهای نخبه و متخصص در دانشگاه و علاقه به مهاجرت (شما بخوانید فرار) میشد. یعنی هم در دانشگاه با مشکل عدم امکان جذب برای تربیت نیروهای متخصص و نسل آتی مواجه میشدیم و هم نیروهای متخصص و نخبه کشور (سرمایه انسانی مهمترین سرمایه هر کشوری است) را که با هزینه ریالی سنگین و صرف زمان تولید شده بود، مجانی به کشورهای دیگر فراری میدادیم ! ثانیا: این ترمیم دوبرابری نبود بلکه اگر چه با اسم افزایش ۷۰٪ عنوان شد، چون فقط به بخشی از ردیفهای احکام استخدامی اعمال میشد، تنها حدود ۵۰٪ تغییر و ترمیم در حقوق اساتید ایجاد میگردید، که البته هنوز هم پرداخت نشده است. از اهالی رساله این انتظار هست که با بررسی احکام قبل و بعد از ترمیم، این موضوع را برای همه ملت شفاف سازی کنند
  • مسعود IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    85 17
    ثالثا: اگر واقعا این افزایش بقول شما غیر متعارف است، لطفا حقوق اساتید دانشگاه را با حقوق و سایر مزایای متخصصین (دارای مدرک دکترا) سایر وزارتخانه ها مقایسه نمائید . رابعاً: میتوانید این مقایسه نسبت حقوق استاد به کارمند را با سایر کشورهای دنیا انجام دهید، تا ببینید چقدر در کشور ما حقوق اساتید ضایع شده و از صبوری و نجابت این قشر سو استفاده گردیده است بنظر وظیفه شما اهالی محترم رسانه، تبیین واقعیات و عدم قیاس مع الفارق می‌باشد.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    71 9
    اولا حقوق هیات علمی قبل از دوبرابر شدن با توجه اعتراضات متوقف شد ثانیا چرا در مورد قضات هیچ اعتراضی نیست؟
  • مسعود IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    49 10
    خامسا: این مصوبه توسط شورای حقوق و دستمزد گرفته شده است، که رکنی قانونی جهت مشخص کردن حقوق سایر اقشار است، که متاسفانه آن را هم زیر سوال برده اید، اگر این وظیفه شورای عالی حقوق و دستمزد نیست، کدام ارگان یا نهادی بایستی این وظیفه را انجام دهد، کاش قانونمند و قانون پذیر باشیم. اعضای این شورا : رئیس برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد، وزیر آموزش و پرورش، وزیر تعاون، دو نفر از کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی.، لطفا نهادهای قانونی را بی جهت زیر سوال نبرید.
  • فرهاد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    65 11
    عجب تیتر احمقانه و تفرفه افکنی
  • حسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    43 47
    دقیقا باعث اعتراض شدید کارمندان دانشگاه شدند بالین حرکت چرا اضافه کار کارمندان را قطع میکنید به بهانه‌ی این که بودجه ندارید تا ناترازی بودجه‌ای خود را با قطع اضافه کار کارمندان جبران کنید متاسفانه تصمیم گیرنده در دانشگاه برای کارمندان هیأت علمی ها هستند که همیشه باعث می‌شودند حق و حقوق کارمندان به درستی پرداخت نشود
  • بنیامین نره ئی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    63 15
    نویسنده گرامی زمانی که با افزایش پلکانی حقوق باعث شدند حقوق اعضای هیات علمی متناسب با بقیه کارکنان. دولت افزایش پیدا نکند کجا بودید که این موضوع را بنویسید و آیا میدانید حقوق اعضای هیات علمی با افزایش احتمالی تازه برابر با حقوق نیروی خدماتی شرکت .... میشود
  • SG ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    38 9
    یه افزایش حقوق انجام دادید و زهر مار شد!
  • ابراهیم IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    62 16
    سلام متاسفانه تحلیل بسیار ابتدایی و کوته بینانه علت افزایش حقوق اساتید نگاه به توسعه علمی دارد افراد بی مطالعه که اصلا نمی دانند که پژوهش یعنی چه و یک استاد دانشگاه چقدر باید ابتکار به خرج دهد و قدر زحمت بکشد تا سطح علمی کشور را به روز نگهدارد و در ژورنال های بین المللی مقاله چاپ کند و برای کشور افتخار بیافریند و بعد همین آقایان به آن افتخار کنند. این کمترین اقدام برای جلوگیری از فرار مغزهاست
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    39 57
    افزایش ۱۰۰درصدی حقوق اعضا هیات علمی موجب نارضایتی تمام کارکنان دولت است که حقوقشان ۲۰ درصد افزایش یافته است این یک بی عدالتی ،ظلم ،تبعیض است .
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    36 50
    افزایش حقوق هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ۱۰۰ در صد و حقوق کارمندان ۲۰ درصد بوده. واقعا مایه تاسف هستش.
  • عبدالله اسلامی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    34 14
    با سلام از کجا معلوم است که این متن مربوط به اصولگرایان است فعلا که دولت اصلاحات تصویب کرده که مبلغی به حقوق اعضای هیات علمی اضافه شود و اینکه دو برابر شده کاملا غلط است قبلاً یک کسی که دکتری گرفته و استخدام میشود به عنوان عضو هیات علمی در بهترین شرایط بین 25 تا 28 میلیون می‌گرفته الان در اسفند خود 49 درصد به این مبلغ اضافه کردند که هنوز هم در اکثر دانشگاه پرداخت نکرده‌اند و خود دولت اصلاحات تصویب کرده خودش هم اجرا نمی‌کند لطفاً از چهار نفر بپرسید بعد متن جعلی منتسب کنید
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    16 10
    کی گفته دوبرابر شده .برای دانشگاه آزاد که من هیئت علمی هستم ۱۵ هزار تومان افزایش یافته
  • هادی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    39 19
    چرا خبر کذب پخش میکنید. کجا حقوق هیات علمی ها دو برابر شده. سقف افزایش شصت درصد هست که تازه پنج برابر کمتر از افزایش حقوق کارمندان در طی ده سال اخیر بوده. در حال حاضر کارمندان با احتساب اضافه کاری از خیلی از اعضای هیات علمی بیشتر حقوق می گیرند. لطفا با مستندات و خبر درست پخش کنید.
  • داودی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    39 11
    لطفا افزایش حقوق کارمندان محترم در 20 سال اخیر را با هیات علمی مقایسه کنید .خجالت بکشید
  • کارمند علوم پزشکی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    16 33
    واقعا افزایش حقوق برای هیات علمی تا این اندازه بدون در نظر گرفتن سایر کارکنان شرم اور و بی عدالتی محض است . به کارمندان و هیات علمی یک درصد مسخص اضافه بشه .اونا که حقوقشون بالاست بیشتر اضاف میشه. بخدا دیگه کشش نداریم با این حقوق کم کلا امید نداریم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    20 35
    برای دو برابر شدن عضو هیئت علمی دانشگاه پول هست ولی زرای کارمندان دانشگاه پول نیست این یعنی عدالت علی دکتر پزشکیان کارمندان دانشگاه را دریاب نه استادانش را
  • بازنشسته IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    22 14
    کارمند که تدریس نداره حق معلم است بیشترین حقوق را دریافت کند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    37 9
    چرا دروغ منتشر می کنید؟ کجا حقوق دو برابر افزایش یافته است؟ وقتی حقوق همه کارکنان افزایش می یافت حقوق هیات علمی ثابت می ماند، چگونه یک استادیار با ۳۰ سال سن و مدرک دکترا ، حقوقش از یک نیروی خدمه دیپلم و کمتر از ۳۰ سال سن کمتر باشد و همچنان یک عده ای نا آگاه چنین دروغهایی را گسترش دهند؟
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    31 9
    با سلام. هیات علمی هستم و متاسفانه شما در خبر، انصاف رعایت نکردید و دقت هم نداشتید. افزایش دو برابری نداشته ایم و بهتر است دقیق و از کانال درستی، چک بفرمایید. مورد مهم این است که قانون اساسی، برخی مشاغل را متمایز دیده است و بهتر است این موارد را لحاظ کنید. قطعا مسائل کلان کشور، موارد تخصصی مشاغل و گزارشات مستند را باید در تحلیل ها در نظر گرفت که شما انجام نمیدهید و صرفا خروجی یک تصمیم را می‌بینید. البته کار درستی را دولت به شکلی بد انجام داد و این همه حاشیه برای دانشگاهیان درست کردند و بذر ناامیدی رو در بین هیات علمی و کارمند پاشیدند.
  • مریم FR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    42 20
    واقعا خجالت نمی‌کشید اینارو می نویسید؟ چرا قشر دانشگاهی رو ناراحت و سرشکسته می کنید؟ مگر جایگاه استاد دانشگاه و کارمند یکی هست که حقوقشان هم یکی باشد؟ مگر زحمتی که استاد می کشه رو کارمند هم میکشه؟ استاد دانشگاه در بهترین حالت در ۳۵ سالگی به جایگاه استادیار می رسد بعداز کلی دویدن و مبارزه با سنگ اندازی ها! تازه اگر بتونند به این جایگاه برسند وگرنه بایستی رنج مهاجرت رو به جون بخرند.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    16 21
    چرا حقوق معلمان را زیاد نمی کنند. بسیاری از معلمان سابقه و مدارکشان و موظفی شان از اساتید دانشگاه بیشتر است اما یک سوم آنها هم حقوق نمی گیرند
  • دانشور IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    39 13
    ,یک عضو هیات علمی حداقل ده سال دیرتر استخدام می‌شو این ده سال نه تنها حقوقی دریافت نمیکند بلکه هزینه های تحصیل را هم پرداخت میکند.در گذشته اغلب اعضا هیات علمی یا بورسیه بودند و یا کارمند دولت که مأمور به تحصیل بودند اکنون با این حقوق ها و شرایط سخت هیبت علمی انگیزه ای برای این کار نیست..کارگرهای این مملکت در سن ۵۰ سالگی بازنشسته میشوند و اعضای هیات علمی در سن هفتاد سالگی.ضمنا اعضا هیبت علمی هیچ مزایایی بجز حقوق ندارند
  • جواد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    15 31
    اینکار بدون شک ظلم آشکار در حق کارمندان است . در حال حاضر حقوق اعضای هیآت علمی حدود دو تا ۲/۵ برابر متوسط کارمندان می‌باشد ،آیا این تفاوت مورد قبول خدای متعال است ؟!!!
  • دکتر مصطفی استاد دانشگاه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    10 40
    با سلام افزایش حقوق هیات علمی بی عدالتی فاحش است. افزایش چندین برابری حقوق هیات علمی وآن هم در شرایط جنگ موجب نارضایتی سایر حقوق بگیران دولت شده و بیشتر مدافعان افزایش حقوق اساتید دانشگاه‌ها ،عموما یا نمایندگان مجلس اند یا درهیات دولت که خودشان مستقیما ذینفع هستند.بیش از ۱۲۰ درصد افزایش حقوق داشته اند. یعنی حداقل برای هر استاد بین ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلکه بیشتر هم افزایش داشته است. این ظلم و اجحاف نیست؟ بی عدالتی محض و تبعیض فاحش است.
  • عزیز IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    46 10
    سلام، من خودم کارمند اداره دولتی هستم و حکم کارگزینی ام 40 میلیونه، برادر من هیات علمی دانشگاه علوم پزشکیه و حکمش امسال80 میلیون شده، من تو22 سالگی استخدام شده ام و 25 سال سابقه دارم و در شهر خودمون هستم و مدرک تحصیلی ام کارشناسی می باشد در حالی که داداش من تو37 سالگی اون هم در شهر غریب با مدرک تحصیلیphdهیات علمی شده، بنده بعد از 5سال بازنشسته میشم و میرم دنبال شغل دیگه ولی ایشان 7 سال سابقه داره، مستاجر هم هستش، الان نفری را می‌شناسم که با مدرک کارشناسی در معدن و یا پتروشیمی حداقل 200 میلیون حقوق میگیره، حقوق هیات علمی در قیاس با اونها باید 300 میلیون باشه، یه کم واقع بین باشیم.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    37 8
    به عنوان یک استاد دانشگاه چنین پولی را ندیدم و دریافت نکردم چرا نشر اکاذیب می کنید در جامعه؟ هدف اصلی شما خالی شدن کشور از خبرگان و افراد صاحب اندیشه است که در واقع از خیانت به وطن بدتر و خباثت آمیز تر است. نگران نباشید حقوق دریافتی اکثر اساتید صرف پرداخت به دانشجویان و پروژه ها می شود و چیزی از پرداختی دولت به خانواده ایشان نمی رسد
  • حمیدرضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    36 7
    قبلا در دولت نهم حقوق اساتید 6 درصد و حقوق کارمندان 25 درصد زیاد می شد و این باعث کاهش حقوق اساتید شد. در ان موقع هیچ کس نمی گفت چرا حقوق اساتید 6 درصد زیاد شده.
  • رضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    33 5
    لطفا فرافکنی نکنید. اولا این افزایش مصوب شورای حقوق و دستمزد است و قانونی و براساس ضوابط است. ثانیا این افزایش دوبرابر نیست. دو برابر یعنی دویست برابر. در حالی که این افزایش بین چهل تا شصت درصد است. ثانیا قبل از این افزایش, حقوق یک هیات علمی که در سن حدود چهل سالگی استخدام می شود، با پنج سال سابقه کمتر از سی میلیون بود. آیا این عدالت بود؟
  • محمدرضا سائری IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    31 5
    درود بنده بعنوان یک هیئت علمی (با بقول شما استاد دانشگاه) در مورد چاپ این نوشته در خبرگزاری تحلیلی شما بشدت معترض هستم و شکایت دارم. اولا درصد افزایش ۶۰ درصد است که دقیقا مساوی افزایش حقوق وزارت صمت و بسیاری دیگر ارگان ها است. ثانیاً شآن هیئت علمی اجازه فحاشی به سبک نویسنده تین مقاله که هدفش ایجاد شکاف و تفرقه در جامعه یکپارچه هست را نمی دهد ولی شرم هم چیز خوبی است.
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    25 5
    واقعا اگر چنین استدلال مضحکی درست باشد کل تصمیمات دولت به نفع کارکنان هم قابل خدشه خواهد بود؛ چونتصمیماتی که در بدنه دولت به نفع کارکنان گرفته می شود توسط همان هایی اتخاذ می شود که خودْ کارمند دولت اند !!!!!!
  • محسن IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    30 6
    با سلام کاملا مطالب شما اشتباه و مغرضانه است چون امثال شما با نوشتن این مطالب و مقایسه های اشتباه موجب فرار افراد نخبه و باهوش از کشور شده اید، کارمند دانشگاه را با کارمند وزارت نفت و سایر ارگان ها و شهرداری ها و صنایع برق و گاز و آب مقایسه کنید، نه با اعضای هیئت علمی که چکیده علمی کشور هستند.
  • شریفی راد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    31 5
    وقتی از سال ۱۳۹۷ به بعد حقوق تمام کارکنان و کارگران را از ۲۰ تا ۴۰ درصد زیاد می وردند به حقوق اساتید ۲ درصد و ۳ درصد اضافه می شد و قضیه پلکانی را مطرح می کردند. این بود که از ۱۳۹۷ تا به انروز که ۱۴۰۵ باشه حقوق اساتید با این گرانی و تورم سرسام اور ثابت ماند و ان موقع کجا بودید در مورد حقوق اساتید دفاع کنید. حال که مصوبه شوزای دستمزد و مجلس و دولت حقوق عقب مانده اساتید را که طی بخش نامه چتدین سال بود مسکوت بود اضافه کردند شما زورتون اومده؟ همانطور که حقوق یک قاضی با کارمند دادگستری یا حقوق یک پرستار با پزشک دلیلی ندارد که یکسان باشد به همین خاطر حقوق یک کارمند دانشگاه که نه کار تحقیقاتی و پژوهشی دارد و نه در مورد کارش ارزشیابی انجام می شود نباید یکسان باشد. هیئت علمی با مدرک دکتری اولا در بهترین دانشگاه های دنیا درس خونده و ضمن اینکه عمدتا خیلی هاشون به زبان خارجی تسلط دارند با کارمندی که زیر دست همین هیئت علمی مدرک دکتری گرفته تا فقط و فقط بخاطر مدرک گرایی در بازنشستگی حقوقش زیاد شود باید متفاوت باشد. چون کارمند با مدرک دکتری نه دروس تربیت مدرسی را فراگرفته تا تدریس کند و نه از نظر رو
  • دانشمند IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    38 4
    چرا در مورد حقوق نجومی پتروشیمی و کارکنان نفت و گاز نظری ندارید و چندرغازی که حقوق اساتید بخاطر قانون پلکانی مدتها ثابت مانده بود؛ حالا که اندکی رشد کرده سزنه چاک می کنید و یقه می درانید؟چرا در سالهای بین ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۵ که حقوق همگی کارکنان زیاد مشد ولی به حقوق اساتید فقط سالانه ۳یا ۴ درصد اضافه می کردنداعتراض دارید؟ تازه این بخش نامه رسمی شورای حقوق و دستمزد است که طی مصوبات دولت و مجلس مدتهاست مسکوت مانده بود و تازه توانستند اجرایی کنند. تو کارمند جماعت مدرک دکتری ابکی گرفتی که اخربازنشیتگی حقوقت زیاد باشه ولی اساتید خون دل خوردند و همو در دانشگاه های تربیت مدرس اموزش تدریس و تحقیق دیدند و هم خیلی هاشون ضمن تسلط به زبان خارجی به تالیف و توسعه علم و دانش می پردازند تا امثال بچه های شما کارمندان بتوانند در اینده سکان مدیریت کشور را بدست بگیرند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین