عکس | انتقاد ملی‌پوش زنان از حواشی تمام‌نشدنی خواهران منصوریان

مریم یکتایی به اتفاقات امروز فدراسیون ووشو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مریم یکتایی، دروازه‌بان تیم فوتبال زنان ایران با انتشار یک استوری به حواشی امروز فدراسیون ووشو و درگیری خواهران منصوریان با امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو واکنش نشان داد. 

او در صفحه شخصی خود نوشت: «اینکه سه ورزشکار به فدراسیون حمله میکنن، فارغ از اینکه حق با آنها باشه یا نباشه، جای تأمل داره این اتفاق نشان میده که باید با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنیم که برای مطرح کردن دیده شدن و اعتبار بخشیدن به چه افرادی زمان انرژی و امکانات صرف می‌کنیم. چنین رفتارهایی نه تنها کمکی به رشد ورزش نمیکن، بلکه تصویری نامناسب و زننده از جامعه ورزشی ارائه می‌دهد. این گونه اقدامات واقعا تأسف‌برانگیز، غیرحرفه‌ای و دور از شأن ورزشکارانی هست که باید الگوی احترام، مسئولیت‌پذیری و اخلاق ورزشی باشند.»

عکس | انتقاد ملی‌پوش زنان از حواشی تمام‌نشدنی خواهران منصوریان

258258

کد مطلب 2230560

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ع IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 0
    احتراما زیادو نا به جا باث میشودکه نادان خیال پوچ کند شماهایی که گذشته خودرافرموش کردهاید وبه قول خوددرکنار ورزش به این جا که هستید رسیده ای هوابرداشته اید که کسی هستید وانهایی که بی دلیل احترام زیاد نا به جا وپروبال به چنین افرادی میدهید بایدم این بلا سرتان بیاید وحمله کنند دراتاقتونو بشکنن مقصر مردممون هم هستن که بی جهت هوادری این اشخاص.را میکنن اینا عقدها ی هستن نازه بهدوران رسیده بهداین همه نعمت این افراد جنبه بالا نشستن واحترام زیاد را ندارنند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین