جای لات بازی و چاقوکشی در ورزش نیست! / خواهران منصوریان تا کجا قرار است سهم‌خواهی کنند؟

دوباره خواهران منصوریان حاشیه جدیدی ایجاد کردند.

مرتضی رضایی؛ مشخص نیست سهم خواهی خواهران منصوریان تا کجا ادامه خواهد داشت؟ آنقدر در طول سالیان اخیر حاشیه داشته اند و حاشیه ایجاد کرده اند که ذهن آدم یاری نمی کند کی و کجا، حاشیه ساز شده اند.

امروز اما این خواهران، صحنه عجیب دیگری را رقم زدند. طبق بیانیه ای که فدراسیون ووشو منتشر کرده، شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی در انتخابی تیم ملی کافی بود تا جنجالی عجیب در فدراسیون به راه بیفتد. الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد وارد محل فدراسیون و باعث شکستن در دفتر ریاست شدند و با استفاده از الفاظی رکیک و توهین آمیز به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شدند. اما قصه عجیب جایی رقم خورد که الهه منصوریان با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرد تا تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد!

قدیمی ها یک مثال جالبی دارند که می گویند:«دندانی که لق شد را باید کَند و انداخت دور» سوال اینجاست که مماشات تا کی؟! تا چه زمانی قرار است خواهران منصوریان برای خودشان ببُرند و بدوزند و از این بگویند که "همیشه باید آنها باشند"؟ 

ماجرا از این قرار است که طبق مصوبه هیات رییسه، همه ورزشکاران برای اینکه در ترکیب بازی های آسیایی ناگویا قرار بگیرند باید در انتخابی شرکت کنند. حتی محسن محمد سیفی، فخر ووشو و ورزش ایران با کلی مدال طلا هم باید در این انتخابی شرکت می کرد. اننتخابی ای که دو از سه بود؛ یعنی هر ورزشکاری که دو بازی از سه بازی را ببرد مجوز حضور در تیم ملی را کسب می کند.

هفته قبل سهیلا منصوریان به دیانا رحیمی با نتیجه 8 بر دو و 9 بر سه می بازد! شکستی که نشان می دهد یکی مثل دیانا بدون شک از او آماده تر بوده است.امروز(دوشنبه) هم انتخابی دیگری برگزار شد که خواهران منصوریان با زدن زیر میز و جنجال به پا کردن، اجازه ندادند آبرویی برای ووشو کاران در ورزش ایران باقی بماند!

سوال اینجاست که مگر فدراسیون ووشو کوچه و میدان است و لات بازی در آن مجاز؟ مگر می شود باور کرد که یک ورزشکار زن، دست به چاقو ببرد و با خودزنی در پی خواسته ای باشد؟

در دوره های قبلی و هر زمان که حاشیه ای ایجاد می شد، خبر می رسید که خواهران منصوریان با واسطه و رفتن پیش نماینده مجلس و وکیل و سفیر و ... و با استفاده از لابی هایی که داشتند آب روی آتش می ریختند اما آیا این بار هم قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟

آیا دوباره و طبق شایعات قبلی قرار است افراد سیاسی پا در میانی کنند و چشم شان را روی تمام بی حرمتی ها و هتاکی ها ببندند؟ به قول قدیمی ها دندان لق را باید کَند و انداخت دور؛ خود دانید!

251 251 

کد مطلب 2230280

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • بیژن کیا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    3 0
    جنبه ندارند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 6
    حتی اگه واقعا هم این اتفاقات افتاده باشه، ما که نمیدونیم جریان چیه و چی باعث شده که خانم منصوریان همچین رفتاری داشته باشن. با توجه به حق خوری هایی که در هر ورزشی پیش میاد (و متاسفانه برای بانوان بیشتره) شاید بهتر باشه این موضوع رو از زاویه دید خانم منصوریان هم نگاه بکنیم.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    8 1
    والله از همون اول هم از ریخت و قیافه اینا میشد فهمید اهل دعوا و لات بازی هستند.قشنگ مدل این زن ها هستند که قدیم چادر به کمر می‌بستن و با جارو توی کوچه و خیابون به جون هم می افتادن و دعوا می کردن و گیس و گیس کشی
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    7 0
    ریشه در مشکلات و عقده های سرکوب شده دوران کودکی دارد.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    5 0
    اصلا چرا باید فدراسیون ورزش های رزمی این خواهران رو در تیم ملی نگه بدارن
  • س IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    5 1
    اینا پرو شده اند یادشان رفته روزهای قبل شان را
  • م IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    5 0
    عکس زخمهای ایجاد شده تو سمت داخل ساعد دست چپ هست بهترین و در دسترس ترین محل برای خودزنی برای یک انسان راست دست ماشاالله اون خانوما هم که چیزی کم از لات و لوتای خیابون ندارن بهشون میاد قشنگ
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    7 0
    صدا و سیما این خواهران تازه به دوران رسیده شاخ کرده
  • فرخنده بانو IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    5 1
    کاش مردم فقط از یک هزارم مسائل این خواهران خبر می‌داشتند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین