طعنه روزنامه اطلاعات به صداوسیما: با این مجری های بانمک، پای خود را کمتر روی اعصاب مردم بگذارید!

اگر از بگومگوهای داخلی ـ که متاسفانه گاه جناح‌ها را از مصالح ملّی غافل می‌کند ـ بگذریم، حال مردم ما در عین بار کمرشکن تورّم و گرانی، حال پایمردی و فهم آینده‌نگری برای خطّه‌ی مردخیز و زَرریز ایران است؛ اگر برخی ادّعاها و سر و صداهای تفرقه‌آمیز، ولو به نام «پایداری» مجال دهد!

کد مطلب 2222023

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
    0 1
    مجبورید صداوسیما ببینید خخخخخخ نگاه نکنید
  • دیندامال IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
    0 0
    خیلی وقته که هیچ چیزی سر جای خودش نیست.تملق کردن و غلو کردن و نظرات دگم رزومه کاری مستخدمین صدا و سیماست.
  • ناشناس IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
    0 0
    خسته شدیم از با ایما و اشاره صحبت کردن جرات نداری حرف نزن
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
    0 1
    امکانات کشور برای یک گروه خاصه و این گروه واقعا از برنامه های صدا و سیما با این مجریان و کارشناسان توانمند لذت می برند هر کسی هم نمیخاد که تکلیفش از قبل معلوم شده
  • بازنشسته IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
    1 0
    اگر اوضاع اقتصادی به همین صورت پیش برود و گرانی های افسارگسیخته و تورم کنر شکن و فشارها ودخالت های بیجا گروه های فشار ، تندرو و افراطی در جامعه کنترل و با آن برخورد نشود ، متاسفانه شاهد اعتراضات وسیع و گسترده مردمی خواهیم بود.
  • بینام IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
    0 0
    صدا وسیما دیگه چند ساله مجری نداره اینا هم که هستن یک مشت دلقک هستن ،کی دیگه نگاه ای برنامه های به درد نخور میکنه حیف وقت نیس که پای برنامه های مزخرف صدا وسیما گذاشت