امام جمعه اردبیل در توییتی نوشت: سلطنت‌طلب‌ها با توهین به تیم ملی فوتبال ایران، جدایی خود از ملت را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل امروز در توییتی نوشت:جایگاه تیم ملی به عنوان سرمایه غرور و افتخار ملت ایران است و واکنش‌های اخیر برخی جریان‌های مخالف نظام علیه تیم ملی فوتبال ایران را محکوم می کنیم.

امام جمعه اردبیل در این توییت نوشت: تیم ملی هر کشور سرمایه غرور مقدس هر ملت است. آحاد ملت با هر مشربی به تیم خود افتخار می‌کنند و پیروزی آنها آرزوی قلبی آحاد ملت است.

سلطنت‌طلب‌ها با توهین به تیم ملی، دشمنی خود با ملت  ایران را ثابت کردند

آیت‌الله عاملی با انتقاد شدید از مواضع سلطنت‌طلب‌ها در قبال تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: سلطنت‌طلب‌ها تنها اپوزیسیونی در تاریخ ورزش و سیاست هستند که به تیم ملی کشور خودشان بدترین فحش‌ها را نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش‌های برخی جریان‌های مخالف برای ایجاد شکاف میان ملت و قهرمانان ورزشی تصریح کرد: آنها به ملت ما می‌گویند به پیروزی تیم ملی خوشحال نباشید؛ تا حال دیده نشده اپوزیسیونی، ملت خود را از قهرمانان ورزشی آن ملت جدا کند.

48

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =