همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، حضرت آیتالله ربانی، نماینده ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در سفر به استان لرستان ضمن دیدار صمیمانه با رئیس سازمان ، مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، بر اهمیت تقویت روحیه جهادی و خدمترسانی بیمنت به تولیدکنندگان بخش کشاورزی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان حضرت آیتالله ربانی، نماینده ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی و در حاشیه سفر به لرستان، در نشستی صمیمی ضمن دیدار با کارکنان و مدیران این سازمان، نماز جماعت را با حضور آنان اقامه کرد.
ربانی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: خدمت به کشاورزان و تولیدکنندگان، در حقیقت جهاد در راه تامین امنیت غذایی کشور است و این مسئولیت در استانهای مستعدی همچون لرستان که دارای ظرفیتهای بینظیر در حوزه کشاورزی و دامپروری است، اهمیتی دوچندان دارد.
وی افزود: روحیه جهادی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تار و پود این سازمان تنیده شده است، باید همچنان به عنوان نقشه راه برای عبور از مشکلات و مواجهه با چالشهای اقلیمی و اقتصادی در دستور کار قرار گیرد. نماینده ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و گرهگشایی از کار بهرهبرداران تاکید کرد و افزود: خروجی کار ما باید کاهش دغدغههای کشاورزان و افزایش بهرهوری باشد.
این دیدار با گفتوگوی مستقیم و صمیمانه کارکنان با نماینده ولیفقیه و بررسی مسائل و چالشهای موجود در فضایی همدلانه پایان یافت.
نظر شما