همسر ناصر حجازی درباره ماجرای ملاقات او با شاه ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهناز شفیعی، همسر مرحوم ناصر حجازی در گفت‌وگو با هفت صبح ورزشی درباره یک اتفاق جالب دوران زندگی اسطوره استقلال صحبت کرد.

او درباره بهترین ویژگی ناصر حجازی گفت: «او خودش بود و هیچوقت فیلم بازی نمی‌کرد. اگر هم می‌خواست خطایی کند، از قبل می‌گفت که می‌خواهم این کار را انجام دهم.»

همسر ناصر حجازی درباره ملاقات او با محمدرضا پهلوی و نبوسیدن دست او گفت: «بله آن فیلم را دیده‌ام.فقط مردم برای او مهم بودند. شریف زندگی کردن و خوب بودن خیلی تاوان دارد.»

258 258

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    0 0
    من آن گل... مغرورم خخخخخخخخخخخخ
  • عسجدی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    0 0
    داوطلب ریاست جمهوری که نباید دست کسی را ببوسه. خودش برا خودش شاه تو دروازه بود.