کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از صدور اولین مجوز چاپ سیلک اسکرین نیمه اتوماتیک با عنوان تجاری «لوگو» به مدیریت یک بانوی در شهرستان خرمآباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، حمید گودرزی مهر اظهار کرد: این مجوز برای کارگاهی صادر شده که با مدیریت سرکار خانم زهره ناصری رمضانآباد راهاندازی شده و رسماً فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته وی، این واحد تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم ۴ نفر و سرمایهگذاری اولیه یک میلیارد تومان شروع به کار کرده است.
گودرزی مهر با اشاره به ویژگی خاص این کارگاه تأکید کرد: نوع دستگاه سیلک اسکرین نیمه اتوماتیک به دلیل کارکرد فیزیکی خاص، معمولاً در حوزه تخصصی آقایان قرار میگیرد، اما خانم ناصری با پایمردی و جسارت شخصی، نخستین بانوی لرستانی محسوب میشود که این نوع چاپ را در کارگاه خود راهاندازی کرده است.
کارشناس مسئول چاپ و نشر ارشاد لرستان همچنین خاطرنشان کرد: این دستگاه قابلیت چاپ روی پارچه، چوب، شیشه، لیبل و سایر موارد را دارد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه خانم ناصری از خانواده ایثارگران و فرزند شهید است و این اقدام ارزشمند در ادامه راه سبک پدر شهیدش انجام شده است.
نظر شما