نتایج نظرسنجی انجامشده پیش از سفر رئیسجمهور به استان که در جلسه شورای برنامهریزی و توسعه لرستان با حضور مسعود پزشکیان اعلام شد، نشان میدهد شرکت گاز استان لرستان با کسب ۸۷.۹ درصد رضایتمندی، بالاترین میزان رضایت مردمی را در میان دستگاههای اجرایی استان به دست آورده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، این نتایج توسط محمد قائمپناه، معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری، در جریان ارائه گزارش مطالبات و میزان رضایتمندی مردم لرستان از عملکرد دستگاههای اجرایی مطرح شد.
حسین سپهوند، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، با اشاره به اعلام این نتایج اظهار داشت: کسب رتبه نخست رضایتمندی، حاصل تلاش مستمر، مسئولانه و شبانهروزی کارکنان شرکت گاز در سراسر استان برای ارائه خدمات پایدار و باکیفیت به مردم است.

وی افزود: این سطح از رضایتمندی بیانگر اعتماد عمومی به عملکرد مجموعه شرکت گاز استان و تعهد همکاران ما به خدمترسانی مطلوب به مشترکان در مناطق شهری و روستایی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با قدردانی از اعتماد مردم استان تصریح کرد: اعتماد ۸۷.۹ درصدی شهروندان سرمایهای ارزشمند برای این مجموعه محسوب میشود و شرکت گاز استان با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات، توسعه زیرساختها و کاهش زمان پاسخگویی به مشترکان، حفظ و تقویت این اعتماد را با جدیت دنبال خواهد کرد.
نظر شما