نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد

فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داد: پایگاه‌های آمریکایی، جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران در صفحه مجازی‌اش نوشت: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند اما شلیک‌های ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند. 

بنابر روایت ایسنا، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ادامه هشدار داد: حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

۲۹۲۱۸

کد مطلب 2239043

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =