به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است.
پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»

29218








نظر شما