استاندار کرمان: حضور مردم در محافل حسینی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است

استاندار کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری ماه محرم، گفت: مردم امسال پرشورتر از گذشته در مجالس حسینی حضور یافتند و صحنه عزاداری را به صحنه‌ای برای ابراز دلبستگی به انقلاب و تجدید پیمان با راه امامین انقلاب تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان امروز همزمان با تاسوعای حسینی در جمع عزاداران شهرستان بم، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان، به تبیین درس‌های نهضت عاشورا پرداخت.

وی اظهار کرد: حضرت ابوالفضل(ع) تا واپسین لحظات بر عهد خود با امام زمانش پایبند ماند و با ایثار و جانفشانی، درس بزرگ مقاومت و فداکاری را به آزادگان جهان آموخت.

طالبی با تأکید بر تأثیر این روحیه در جامعه افزود: همین روحیه وفاداری و تأسی از حضرت ابوالفضل(ع) سبب شد مردم نسبت به انقلاب، نظام و آرمان‌های بلند امام راحل وفادار بمانند.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به شرایط خاص عزاداری‌های امسال تصریح کرد: با وجود تحمیل جنگ ناجوانمردانه و وقوع حوادث تلخی همچون شهادت رهبر عزیز انقلاب، سرداران و رزمندگان کشور، شاهد حضور پرشورتر مردم در مجالس حسینی هستیم.

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی در این مسیر، برای تداوم آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

48

کد مطلب 2237792

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

آخرین اخبار