تشکیل قرارگاه سلامت در کرمان/ بسیج ناوگان حمل‌ونقل جهت حضور مردم در مراسم تشییع پیکر رهبر شهید

استاندار کرمان از تشکیل «قرارگاه سلامت» با هدف مدیریت یکپارچه حوزه بهداشت و درمان خبر داد و بر برنامه‌ریزی‌های گسترده برای تسهیل حضور هم‌استانی‌ها در مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان امروز در گفتگو با رسانه‌ها، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهدای هفتم تیر به‌ویژه آیت‌الله شهید بهشتی، اظهار کرد: همکاری مسئولان عالی قضایی و شورای دستگاه‌های نظارتی در استان، گره‌های بسیاری را از پیش‌روی سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و مردم گشوده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های حاصل از تعامل دولت و قوه قضائیه در استان کرمان طی یک سال و نیم اخیر، از تأثیر این هم‌افزایی در پیشبرد امور استان سخن گفت.

استاندار کرمان در ادامه از تشکیل قرارگاه سلامت استان با هدف مدیریت یکپارچه مسائل حوزه بهداشت و درمان، کنترل بیماری‌ها و تقویت زیرساخت‌های درمانی خبر داد و افزود: با تشکیل این قرارگاه، هماهنگی میان‌دستگاهی ارتقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در نخستین جلسه این قرارگاه، موضوع تأمین دارو و هزینه‌های جاری دانشگاه‌ها مورد تأکید قرار گرفته و پیگیری‌های لازم نیز از طریق وزارت بهداشت انجام شده است.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود، به تدابیر اتخاذ شده برای تسهیل حضور هم‌استانی‌ها در مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اشاره کرد و گفت: ستاد ویژه‌ای به مسئولیت معاونت امنیتی و انتظامی استانداری برای مدیریت این امر تشکیل شده است.

وی افزود: با بسیج ناوگان حمل‌ونقل استان، بهره‌گیری از امکانات لجستیکی بنگاه‌های اقتصادی و افزایش تعداد پروازها و قطارها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال هم‌استانی‌ها به شهرهای مشهد، قم و تهران انجام شده و در زمینه تأمین اسکان و استراحتگاه در شهرهای مقصد نیز اقدامات لازم در دست اجرا است.

کد مطلب 2237347

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =