حسین شریعتمداری: مردم بحرین هموطنان ما هستند؛ جمهوری اسلامی باید این مردم را از دست حکومت این کشور نجات دهد

این روزها دولت حاکم بر جزیره ایرانی بحرین بر شکنجه و بازداشت مردم این جزیره متعلق به ایران افزوده است و همه روزه تعداد زیادی از روحانیون، دانشجویان و مردم بحرین را دستگیر کرده و به حبس ابد، سلب تابعیت، جرایم سنگین نقدی، اخراج از بحرین، مصادره اموال و انواع جرایم وحشیانه دیگر محکوم می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: بحرین بخشی از سرزمین ایران است که با توطئه مشترک محمدرضا شاه خائن و دولت‌های انگلیس و آمریکا از مام وطن جدا شده و امروزه تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و علیه ایران اسلامی به پایگاهی برای ناوگان پنجم دریایی آمریکا و محل استقرار آشکار نظامیان رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. مردم بحرین همچنان خود را ایرانی می‌دانند و علی‌رغم فشار حاکمان دست‌نشانده بحرین به زبان فارسی سخن می‌گویند و... 

 هموطنان بحرینی‌مان که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحت حاکمیت مصنوعی آل‌خلیفه به بند کشیده شده‌اند، بارها اعلام کرده‌اند که خواستار پیوستن به ایران یعنی وطن اصلی خود هستند و انتظار آن است که مسئولان دست‌اندرکار نظام این خواسته برحق و قانونی هموطنان بحرینی‌مان را بی‌پاسخ نگذارند. با جرأت و بر اساس اطلاعات دقیق می‌توان گفت که هموطنان بحرینی ما در انتظار اولین گام از سوی مسئولان وطن اصلی خود هستند.

17302

کد مطلب 2236143

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • مهدی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    29 2
    آخه شما چه سمتی دارید که این همه حرف نامربوط می زنید چه گلی به سر ما ملت ایران زدید که بخواهید به سر مردم بحرین بزنید چرا شما عوض نمیشید چند سال باید شماها رو تحمل کنیم غیر از یاس و نا امیدی چه فایده ای برای مردم دارید بخاطر شما چقدر باید هزینه داد چه گناهی کردیم با شما هم دوره ایم بمیر مردک بمیر
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    31 0
    حالا بذار قدس و فلسطین را آزاد کنید بعد پروژه ازاد سازی بحرین را آغاز کنید ! پروژه نجات مردم ایران از فقر و گرفتاری هم که اصلا در مخیله شماها نمی گنجه !
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    27 2
    برادر حسین! آشی که در لبنان، غزه، سوریه، عراق و یمن برای ایران پختید کم بود، حالا رسیده ای به بحرین! بابا دست از سر کشورهای دیگر بردارید و بگذارید هر گونه می خواهند زندگی کنند. چه کسی گفته شما ناجی عالم هستید؟! کوتاه بیا بابا!
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    24 0
    مرا به خیر تو امید نیست ؛ شر مرسان .
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    19 1
    شما در مردم داری و ایجاد رفاه حداقلی برای ملت ایران مستاصل بوده و هستید نمی خواد این وضعیت را برای مردم بحرین خلق کنید !
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    5 9
    ایشون در مورد تنگه هرمز هم خیلی گفتن و خیلی ها هم تمسخر کردن ولی خب در شرایط حساس واقعا خداوند با تنگه هرمز ایران رو نجات داد. درمورد بحرین هم زیاد میگن، یکبار خبرانلاین بی طرفانه خواسته ایشون در مورد بحرین رو از جهت حقوقی و سیاسی بررسی کن تا ما شهروندان که دنبال حقیقتیم، نه جناح ها، بدونیم حرف ایشون چقدر وجهه داره؟ مچکرم
  • SE ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    16 0
    بذار زندگیشونو بکنن عامو
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    3 20
    این مطلب یکی از معدود مطالب کیهان هست که خوشم اومد ازش واقعا اکثریت بحرینی ها ایرانی هستند و این جزیره بدون طی تشریفات به اون خاندان عرب واگذار شد و ایرانیان ساکن آنجا با شدیدترین تحقیرها رو به هستند نهایت اینکه باید بحرین تحت تابعیت ایران قرار گیرد
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    22 1
    چه گلی به سر مملکت زدین که حالا مثلا بحرین هم اضافه بشه بهمون؟! سیستان بلوچستان آب ندارن بخورن بعدش دنبال بحرینن اینا. این پیرمرد متوهم که تا دیروز عشقش بستن تنگه هرمز بود امروز هوس بحرین به سرش زده
  • مجتبی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    3 15
    بحرین رو مجدد ضمیمه خاک ایران کنید و یا حاکمانش رو به شدت ادب کنید
  • سینا بینا IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    11 0
    خب، الحمدلله ماموریت بعد از توافق هم معلوم شد!!!!
  • رامین IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    14 1
    بزار اینترنت تکلیفش معلوم بشه . وضعیت خطر ابر تورمی رو رد کنیم . بزار بچه هامون سر یه کاری برن ، بزار وضعیت مسکنمون با درآمد متعادل بشه ... اگر مدیریت داریم بزار فعلا برا خودمون فعلا چراغیه که به خانه رواست بزار روابمونه که خدای ناکرده ....
  • احمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    15 2
    بحرینیهاحلضرنیستن قیافه شماهاراببینندچه برسدکه ادعاکنن ایرانین دردنیاایرانی هیچابهتی باارزشی نداردبادیدتروریست نگاه به ایرانی میکنن
  • . IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    15 1
    ایران و جمهوری اسلامی بهتره توی کار کشورای دیگه دخالت نکنن و آقای شریعتمداری هم حد خودشونو بدونن برای ملت تعیین تکلیف نکنن
  • محمود IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    16 0
    خدایی پیدا بشه مارو از دست شما نجات بده
  • یک ایرانی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    13 0
    همین ملتی که دارین رو اداره کنید
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 12
    هزاران بارک الله اگر یکبار درتاریخ به ندای وجدان گوش کنید ومام وطن وهم میهنانمان را از دست رژیم کثیف وجعلی خلیفه نجات دهید ممنونم بینهایت اگر ومگر هم ندارد کاریست سهل واسان فقط اراده‌ میخاهد لبیک یا بحرین عزیزمان لبیک
  • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    14 0
    کم دشمنی و دردسر روابط خارجی داریم ؟؟؟ !!!! یکی به این بابا بگه جمع کن بینیم بابا کاسه کوسته !!!! نفسش از جای گرم می آید ، نجات دادن همان مردم فلسطین برایمان کافیست .
  • احسان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 11
    مردم بحرین و جزیره ی بحرین متعلق به ایرانه. باید تویه توافق برگرداندن بحرین به ایران گنجانده میشد یا با حمله ی نظامی بحرین رو پس بگیریم. یک کدوم از این 2 تا باید بشه.
  • مستضعفین IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    14 3
    شما ملت بدبخت خودت رو نگه دار نمیخواد بری دنبال مردم خوشحال کشور دیگه . رفراندوم برگزار کنید ۹۰ درصد مردم ایران میخوان که برن بحرین زندگی کنند از دست تو امثال تو. کجای دنیا مدیرانش همه بالای ۷۰ سال سن دارند آخه ؟! برید دیگه.تو بحرین یه ساعت هم اینترنت قطع نمیشه.از بس مردمش رو دوست داره.
  • احمد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    12 0
    حسین شریعتمداری شما چه کاره این کشور هستید که این همه اظهار نظر در سیاست کلان کشور دارید
  • حسین IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    11 0
    واقعا مسخره است از حکومت بحرین نجات دهد چقدر تو بی دین هستی دیگه فریب کار

آخرین اخبار