اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر: اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن به‌صورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقه‌بندی‌شده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت. صداوسیما پیگیری‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده است. همچنین شبکه خبر با ابراز تأسف از بی‌توجهی این مهمان به موازین اخلاقی و الزامات آنتن زنده، اعلام کرد مدیریت شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، به‌دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به ضوابط حرفه‌ای برنامه‌های زنده، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال خواهد کرد./اصلاحات نیوز

261 33

کد مطلب 2236084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • خسرو IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    4 0
    جبلی وجلیلی عمدا درحال نفوذ روحی روانی برملت هستند وآرام آرام درحال اختشاش هستند و افکارشانرا جوری پیاده میکنن انگار ملت خوابند ..بی کفایتی این دو نفر کشوررا دراستانه هرج مرج کشانده و عملامشوق هرج مرج هستند...
  • مهدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    مرگ بر افکار پلید حاکم بر صدا و سیما
  • هوشمند IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    علت ناقص گذاشتن برنامه را توضیح دهید
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    3 0
    باعث تاسف است که تریبون رسانه ملی بخصوص در پخش زنده را در اختیار این بابا که نه ظرفیت دارد ونه عقل میدهند این نوع افراد کم جنبه وکوته فکر برای دیده شدن حاضر هستن هر کاری انجام دهند ولو به ضرر کشور ومردم باشد وقتی فقط تا نوک بینی خود را میبینی بهتر از این نمیشود. خداوند این کشور ومردم را از دست دوجماعت نجات دهد یکی مفسدان افساد طلب غربزده وطن فروش ودیگری افراد کوته فکر کم جنبه نادان که در لباس دوست ظاهر میشوند
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    3 0
    یعنی خود آقا نمی توانند منظورشون رو به مسولین تذکر بدن نیاز به شرح و تفسیر داره و مگه این فرد نماینده رهبری هستند
  • علیرضا کسانی فدایی ایران IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    2 0
    کارایشون کمترازوطن فروشی نیست اشد مجازات
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 3
    چرا مجلس تعطیله مگر ما الان مسائل پیچده ای نداریم حالا گیرم شهید شن از رهبر مهمترن بود و نبودشون چه فرقی داشت اگر میزدنشون کی خارج از شرایط میکنه اگر الان بدرد نخورن کی بدرد میخورن تا از دفاع حمایت میکنه جالبه مردم هستن مجلس که نمایندشونه نیس