اسحاق‌ دار راهی قاهره شد/ دیدار با وزرای خارجه سعودی، ترکیه و مصر برای پیشبرد مذاکرات ایران و آمریکا

وزیر خارجه پاکستان محمد اسحاق‌دار برای دیدار با همتایان مصری، سعودی و ترکیه‌ای خود، عازم قاهره شد.

به گزارش خبرآنلاین، قرار است وزرای خارجه پاکستان، مصر، عربستان سعودی و ترکیه در قاهره درباره «امنیت منطقه‌ و تحولات دیپلماتیک در بحبوحه تنش‌های مداوم در خاورمیانه» تبادل نظر کنند.

به روایت فارس؛ وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که اسحاق‌دار، اسلام آباد را به مقصد قاهره ترک کرد تا در چهارمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو «آر-4» (R-4) شامل پاکستان، عربستان سعودی، ترکیه و مصر شرکت کند.

به روایت این وزارتخانه، سناتور اسحاق‌دار معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه پاکستان در حاشیه این نشست، دیدارهای دوجانبه‌ای با وزیران امور خارجه شرکت کننده و همچنین رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی برگزار خواهد کرد.

315

کد مطلب 2235826

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    تا زمانی بند اول تفاهم نامه اجرایی نشود ادامه مذاکرات عقلانی به نظر نظر نمیرسد چرا که بند اول تفاهم نامه به کلی از سوی آمریکا و اسرائیل نقض شده که بعد از امضاء تفاهم نامه ونس و ترامپ شروع به تهدید نظامی علیه حاکمیت ایران میکنند و از سوی اسرائیل که به حملات خود ادامه و آنرا تشدید کرده چرا تیم مذاکره‌کننده موضع گیری جدی نمی کنند و قرارگاه خاتم الانبیا سریع به دشمنان اخطار جدی و عملی نمی‌دهد آمریکا و اسرائیل با این نقض بند اول دارند آستانه تحمل ایران را محک میزنند اگر ایران جواب قطعی و عملی ندهد مطمئن باشید بقیه بندهای تفاهم عملی نخواهد شد چرا که سکوت در مقابل متجاوز آنرا جریحتر میکند و به تجاوزات علیه شیعیان لبنان ادامه خواهند داد وقتی دشمن عهد شکن است چه اصراری هست که ادامه مذاکرات صورت بگیرد و تنگه هرمز باز بماند انشالله که تجربه تلخ برجام تکرار نشود مسئولان محترم تعهد دهنده به رهبر معظم بایستی در این شرایط حساس به ملت مبعوث شده پاسخ دهند علت اینکه بند اول تفاهم نامه نقض شده چیست ؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین