شما نظر بدهید / از کیفیت و نتیجه بازی تیم ملی با نیوزیلند راضی بودید؟ چرا؟

تساوی 2-2 تیم ملی ایران با نیوزیلند پربازتاب بود.

به گزارش خبرآنلاین، تیم ملی امروز در نخستین بازیخود در دور اول جام جهانی با نیوزیلند نتیجه 2-2 را ثبت کرد.

باتوجه به حواشی تیم ملی از جمله کمبود بازی‌های تدارکاتی و مشکلات ایجادشده از سوی آمریکا به‌عنوان میزبان بازی‌های ایران و نیز انتقادهای فنی و ترکیبی منتقدان تیم ملی، نظر خود را درباره کیفیت و نتیجه این مسابقه تیم ملی کشورمان اعلام کنید.

شما کاربران محترم می توانید انتهای همین صفحه نظر خود را با مخاطبان خبرآنلاین به اشتراک بگذارید.

2121

کد مطلب 2234013

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 116
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 57
  • حمید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    همین نتیجه را کیروش میگرفت مجسمه اش را در تهران برپا میکردند با این شرایط تیم و اولین بازی خوب بود انشالله بهتر بشن
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      58 8
      کیروش هم 2 دوره رفت و با باخت برگشت. ولی اکر بازی های گروهبان که از سال 1380 وارد دنیای مربی گری شده تا امروز رو نگاه کنید تنها تاکتیکش سانتر از جناحین هستش. که خوب فهمیدن این تاکتیک نبوغ آمیز برای پسر بچه ها هم سخت نیست.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      100 8
      کی روش که از پرتغال تساوی گرفت مراکش را برد و با آرژانتین دقیقه ۹۰گل خورد جناب
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      25 2
      به به جان هنوز تازه بازی اول روبروی ضعیفترین تیم جام بود بذار بازی های بعدی بیاد حساب دستت میاد
    • کامران IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      1 1
      حمید جان! خواهش میکنم! خواهش میکنم! میشه یه دقیقه کیسه رو بزاری کنار؟!
  • مسعود IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    در مقابل ضعیف ترین تیم گروه از نظر رتبه و جایگاه در رنکینگ فیفا اصلا بازی خوبی نکردند .و راضی نیستم
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      79 6
      در مقابل ضعیف ترین تیم جام از نظر رنکینگ فیفا به سختی مساوی کردند.
  • تویسرکانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    139 4
    بقول فیلم کمال‌الملک ساخته علی حاتمی که از زبان مظفرالدین‌شاه میگه، همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید. اتابک بدش نیاید ما که صدراعظمی مثل بیسمارک نداریم تا نقاش باشی آن‌طور داشته باشیم...
    • عهدقجر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      24 1
      انگار برای مردم ایران تاریخ همواره تکرار میشه
  • علی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    دیشب نبود بازیکنانی مثل سردار آزمون و حسین نژاد و نورالهی و صیاد منش و... احساس می شد . دفاع که روی دو تا حمله دو تا گل می خوره تعطیله اون هم از نیوزیلند.خدایی مربی درست حسابی اگه تیم داشت امثال شجاع و یکسری بازیکنان پیر و مصدوم جایی در تیم نداشتند .
    • من من IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      10 5
      نصف اینا که لایک کردن بجز ازمون اصلا بقیه اسمها رو که گفتی نمیشناسن :)) ولی واقعا قلعه نوعی فاجعه بود. اینکه دنبال چه تاکتیکی بود تو بازی اصلا معلوم نبود. هر دو نیمه شما تاکتیک مشخصی حتی مدل سانتر از کنار هم نمیبینی بطور اصولی..ده دقیقه اخر رو ببینید. درحالیکه طارمی و مغانلو بیرونن دقیقا چطور بازیکنها صرفا توپ رو به کناره ها میارن و مهاجمی هم تو 18 نیست
    • ایرانی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      7 8
      نورالله کیه؟کیروش هم به نوراللی بازی نمیداد هیچ مربی نداد بازی بهش.اونم یکی مثل شجاع که فقط بلد بکشه زیر توپ.ما تیم ملیمون خیلی وضعش خراب از پایه هم خرابه وقت به تیم جوانان و امیدمون اهمیت نمیدیم پایه قوی کنیم و ازشون تو ترنمنت هایی بزرگ استفاده کنیم.وقتی میریم بازیکنی ۳۷ ساله میزاریم قلب دفاع باید همینم بشه.کریس وود بدن بزاره جلوش بچرخه پاس بده بیرانوند هم نگاه کنه
  • بینام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    94 17
    از یه تیم پیر جنگ زده که حتی لباس درست و حسابی هم نداشته چه برسه به بازی تدارکاتی، همین که ۷ تا گل نخوردن لابد باید خوشحال باشیم
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      100 1
      جنگ زده؟ کسانی که ساعت دستشان 20 میلیارد می ارزد و ماشین زیرپایشان بیشتر از 100 میلیارد است جنگ زده هستند؟
    • بینام IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      18 11
      تیم مثل جنگ زده ها رفته نه افراد!وقتی عین دزدها صبح میرن باید شب برگردن .اجازه ندارن دو روز زودتر برن ریکاوری بشن.هافبک اصلی تیم رو به خاطر یه عکس در زمان جنگ از تیم کنار میزارن، میشه تیم جنگ زده
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      38 1
      دادا منو تو جنگ زده ایم نه اونا اونا اصلا ایران بودند زمان جنگ؟
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 114
    من بیشتر از عملکرد تیم مدیریتی خصوصا جناب آقای تاج راضی بودم. جدی می گم.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      56 0
      صد در صد داری با خودت شوخی میکنی!
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      47 0
      عالی بود نحوه مدیریتش واقعا. بویژه اون قسمتش که در یکی از پر جرم و جنایت ترین شهرهای دنیا در مکزیک اردو زده اند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 22
    من بیشتر از عملکرد تیم مدیریتی خصوصا جناب آقای تاج راضی بودم. جدی می گم.
    • مسعود IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      16 0
      حیف که اینجا ایموجی نداره مخصوصا ایموجی روده بر شدن از خنده !!!
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 31
    بهتر از این نمی شد
  • جلال IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    55 5
    خیر. جنگ اعصاب‌ بود.
    • بهنام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      16 1
      منم پشیمون شدم از بیدار موندنم.دفاع کلا تعطیله هر توپی که میومد تن و بدنمون باید میلرزید که گل نشه.تو حمله هم برنامه خاصی نبود و ۴ تا پاس سالم نتونستن رد و بدل کنن.۴ تا حرکتی هم که انجام شد روی خلاقیت بازیکنا بود نه اصول تاکتیکی
    • بهنام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      5 0
      منم پشیمون شدم از بیدار موندنم.دفاع کلا تعطیله هر توپی که میومد تن و بدنمون باید میلرزید که گل نشه.تو حمله هم برنامه خاصی نبود و ۴ تا پاس سالم نتونستن رد و بدل کنن.۴ تا حرکتی هم که انجام شد روی خلاقیت بازیکنا بود نه اصول تاکتیکی
  • GB ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    76 3
    تیم پیرمردها که انتخاب بیشتر بازیکنان ناتوان و بی انگیزه موجب ضعف مشهود در خط دفاع و خط میانی بود . چطور از بازیکنی که تیم نداشته یا مصدوم بوده و مسن است انتظار معجزه می رود ؟ شاید داد و ستد های دیگری تعیین کننده انتخاب بازیکنان بوده است !
  • TR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    17 47
    با توجه به شرایط کشور و سخت گیریهای اقامت و کلیه حواشی انتظار چندانی از تیم ملی ایران نمی توان در این دوره داشت.
  • داراب IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    30 5
    کیفیت،سیستم،شکل و سازمان بازی های تیم ملی رو توی سه دوره گذشته جام جهانی مقابل اون تیمها رو نگاه کنید جوابتون رو پیدا میکنید ولی نمیدونم چگونه دفاعی که بیش از یک دهه نقطه قوت تیم ملی بوده رو میشه به این روز انداخت که بچه دوساله هم میتونه از بینش رد بشه
  • نیما IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    56 3
    دفاع سن بالا م متزلزل ؛ طارمی خودخواه و تک رو ؛ دیر آوردن قائدی و حسین زاده ؛ عزت الهی هم بی خیال فقط سمت راست رامین و قدوس بهتر بوده ؛ بدون برنامه
  • فوتبال دوست IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    60 7
    والا چی بگم. اگر می‌بردیم قلعه نویی میگفت با همه سختی ها بچه ها معجزه کردن حالا هم که مساوی کردیم میگه مظلوم ترین تیم تاریخ هستیم. به هر حال آسان ترین گروه تاریخ جام جهانی در اختیار ایران هست و فکر می‌کنم بعد از ۷دوره حضور توی جام جهانی دیگه باید از این گروه صعود کنیم. غیر از این باشه باید همه پاسخگو باشن
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    44 4
    دستپخت اونایی که تیمو از هم پاشوندن و یه مشت پیر و پاتال ..... فرستادن جام جهانی مگه بهتر از این میشه؟ اصلا شما جایی رو دیدید که حکومت نوش دخالت کنه و آباد باشه؟؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    41 5
    چیمون درسته که فوتبالمون درست باشه؟؟
    • علی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      12 0
      اما برای این تیم هزینه های هزار میلیاردی از بودجه دولت شده
    • رضا TR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      10 1
      عالی گفتی داداش
  • داریوش IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    15 2
    تیم ملی اصل توهرنقطه اش ضعف داره بااین تیم اینجوری بازی کرد اون مصری که من دیدم راحت ۴تابه ایران میزنه تیم هائیتی رو بازیش ودیدم کیف کردم
  • سکوت IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    16 0
    تعویض قدوس و آریا یوسفی اشتباه بود. مغانلو هم نباید اصلا در بازی می‌بود.
  • هومان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    9 1
    خیر تیم سردرگم خسته و بی دقت بوپ
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    18 1
    به هیچ وجه رضایت بخش نبود
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 2
    ندیدم...
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    38 4
    فوتبال دیگه واسمون معنی نداره . ترجیح میدم طرفدار اسپانیا باشم . کو اون روزهای خوب نوجوانی که آنقدر شور و حال جام جهانی داشتیم ؟
    • AT ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      3 23
      تو طرفدار تیم اسراییل باش . ععع از اتاق فرمان اشاره می کنند که تیم اسراییل تو جام جهانی نیست ...
  • بیطرف IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 35
    هم اینکه با حداقل امکانات ونداشتن بازی تدارکاتی وجو سیاسی حاکم توانستند بازی اول را با مساوی ویک امتیاز ازفشارهایی که به تیم وارد کردندخارج شوند کار بزرگی کردند انشااله در ادامه توفیق بیشتری حاصل بشود
  • ناشناس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    11 35
    بله با این همه کارشکنی آمریکا و خستگی بازیکنان بهتر از این نمی‌شد
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    12 21
    باتوجه به شراط تیم ملی وفضای پر استرس خوب بازی کردند
  • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 6
    جدای اشتباه و با ترس بازی کردن یجوری از ی تیم ضعیف بر خودمون غول ساختیم ک دفاع کلن تعطیل علی نعمتی پا چپ با دفاع ما دینامیک نیست بیراوند ک ول چرا نیازمند نمیارند عزت الهی فقط خودش مینداخت و از همه جدا تمام حواس بازیکنان رو ی تماشاگران بود اصلن روح شون جای دیگ بود ی گل ب این تیم ضعیف زدن گزارشگر دنیا رو خراب کرد اونوقت ژاپن یا تیما دیگ بیخیال میره هلند رو ب توپ میبنده و نترس بازیکن ما پاس صحیح یاد ندارن بده ب اصطلاح توپ کله میکنه زمان پاس دادن طارمی هم ک اصلن گروهی بازی نکرد و تو تیم این مشهود بود ک هر ک بره بر خودش گل بزنه ک خودش معروف بشه اینم شاید.
  • ساناز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 12
    خوبه اینجا فضایی هست که لازمه- یه عده بریزن عقده گشایی کنند؛ در این حد خوبه ولی با این آگاهی که اینها نظرخواهی های غیراصولی هستند نه نظرسنجی های سنجیده- حواستون باشه دچار خطای برآورد نشید- لطفا منتشر نشود.
  • رادمهر عسگری IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    18 10
    من به نتیجه بازی کار ندارم از اون زمان که بازی امروز صبح را دیدم احساس حقارت و ضعف میکنم ، بازیکنان تیم انگار اولین بار بود توپ و زمین فوتبال را می‌دیدند.تیم ایران از لحاظ رنکینگ باید آخرین تیم دنیا باشه !!!!!
  • علی منصوری IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    27 2
    سلام سرمربی پر مدعای تیم ملی یه ترکیب پر از اشکال چیده بود مخصوصا در خط دفاع و هافبک به نظرم کنعانی از شجاع و نعمتی بهتر بود و میتونست کمک بیشتری به تیم ملی بکنه
  • من ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    30 3
    نیوزلند ضعیف ترین تیم این جام هست و ما بطور کامل بی برنامه و افتضاح بودیم.
  • شهروند IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    20 2
    هنوز مربیان تیم ب۶این نتیجه نرسیده آن که تاریخ مصرف بازیکنانی همچون سعید عزت‌اللهی ،حاح صفی سامان قدوس و چند بازیکن دیگر دیریست که به پایان رسیده.قلب دفاع ما که ول معطل بود.برای گل اول نیوزلند این شکاف در وسط دفاع کاملاً مشهود بود.ناگفته نماند که نیوزلند ضعیف ترین تیم گروه بود.
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    15 1
    علی بیرانوند گل دوم رو ببین چطور خورد!پرید بیرون دروزاه سرجاش وایستاد بود می‌گرفت خیلی ضعیف بازی کردن اصلا راضی نبودم
  • آل پاچینو US ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 12
    بدم نشد ، الان نیوزلند شیر شده میفته به جون مصر، ما هم با بلژیک ۱۱ تایی میرم تو دفاع برا مساوی، تا روز آخر خدا کریمه
    • ام ید DE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      3 2
      بیرانوند باید خداحافظی کند
  • .... IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    12 20
    دم شون گرم بازم خیلی عالی بازی کردن
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    9 11
    نتیجه خوب بود با وجود اینکه کیفیت بازی نیوزلند واقعاً بالا بود ، بچه ها خیلی خوب بازی کردند ، اما ای کاش همه خودخواهی را کنار بگذارند ، با کنار گذاشتن یک واژه ساده همه به افتخارات بزرگتری میرسند ، پیروزی بزرگترین افتخاری هست که به نام همه ی تیم ثبت میشه . به نظرم اگر بازیکنان تیم ملی بیشتر به فکر پیروزی ایران باشند نه پیروزی های شخصی و نمایش های فردی ، نتایج درخشان تری خواهیم گرفت که افتخار آفرین است .
  • آرش IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 6
    بهترنی تیم رو ساخته همه بازیکنان کیروش هستند تیم تاکتیک داشت همه جوان همه سرحال مربی مردمی و با دانش
    • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      4 0
      کلا از بازی راصی نیستم اگر ما می خواستی به این نتیجه برسیم چرا از ابتدا بازی از جوانتر استفاده نکردیم که حداقل در بازی بتوانند در زمین بجنگند متاسفا همیشه در نتایج بد تیم ملی به دنبال توجیه هستیم چون کسی در قبال مسولبت خود پاسخ گوی نیست.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      6 1
      افتضاح به معنی واقعی کلمه. از بلژیک و مصر حداقل ۴گل میخوریم با این روند
  • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 0
    بی برنامه - همون فوتبال سنتی سانتر از گوشه - صغف بدنی شدید -
  • مرادی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 0
    تعداد پاسها خیلی کم بود و تعداد پاسهای متوالی به زور به 5 تا پاس سالم می رسید. جدا از همه مشکلاتی که وجود داشت و نمیشه اونها رو انکار کرد، انتظار می رفت حداقل نیوزیلند رو ببره چون واقعا نیوزیلند هم تیم خیلی قدری نبود و در دفاع خیلی مشکل داشت. گل دوم ایران، محبی کاملا بدون دفاع بود. تا الان فقط کوراسائو برابر آلمان چنین گلی دریافت کرده.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 3
    بازی خوبی بود حداقل از همه بازیهای قبلیش بهتر بود گل دیدیم مثل بازی اسپانیا نبود ولی ای کاش میبردیم ولی هنوز امید هست انشالله بهترین نتیجه رو رقم بزنن
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 1
    این تیم از ابتدای دور مقدماتی هم علی رغم سرگروهی بد بازی می کرد ، الان که با این شرایط تعطیلی لیگ و عدم دعوت از بعضی بازیکنان کلیدی ، اردوهای ناقص و روادید و...... انتظار بیشتری نداشتیم.
  • ایرانی اصیل و نه تحمیلی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 2
    به نظرم در حد تیم فعلی این نتیجه عالی بود. یه تیم درجه 4 با رتبه 80 اومده باهاش مساوی گرفتین و از شکست هم فرار کردین... بر طبل شادانه بکوب ....
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    9 1
    این همه پول نفت میگیرن ،همه هم از شرایط فعلی خبر داشتن،،این همه گفتیم نرید ،،رفتن حالا تمام کم کاری خودشون رو میندازه گردن این و اون ،،عزیزان خوبه با ضعیف ترین تیم رنکینگی جام جهانی بازی می‌کردید و گزنه ؟؟؟
  • شهسام IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 0
    برای بازی اول کلا خوب بود اما دفاع ، دفاع ، دفاع بلژیک رو چه جوری دیوار کنم!!
  • مقیمی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 0
    این تیم پیرمردها که به جائی نمیرسه لااقل یک تیم جوان می بردید تجربه پیدا کنند برای جام جهانی بعدی
  • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 2
    به هیچ عنوان راضی نبودیم.....تیم ملی هم نتیجه را باخت و هم عزت ملی را ....چرا که بخاطر بازیهای بی کیفیت خود ویزا گدایی میکردند///متاسفیم
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 0
    چرا پاس کاری تمیز بدون استرس تو تیم ما دیده نمیشه؟ با پاس نمیرن جلو من نمیدونم چرا فقط تیم ما اینطوریه
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 0
    راضی نبودم باید بهتر بشن خوب بازی کنن
  • قاسم IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    2 8
    با توجه که مشکلاتی را آمریکایی‌ها برایشان فراهم نموده بودند ، بازی بسیار خوبی انجام دادند
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 2
    وقتی سرمربی میگه این بهترین بازی جام تا حالا بوده پس نتیجه میگیریم که مشکل طرز فکر ایشونه که نمیدونه بازی خوب چیه و چه اوصافی داره.. چه برسه به این فاجعه که بهترین بازی...!!!ابازی ژاپن و هلند هم حتما بد بوده و خدا کنه برابر بلژیک و مصر اینجوری زیبا بازی نکنند که از الان نتیجه معلوه
  • رضا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 1
    وقتی سردار آزمون .حسین نژاد.نورالهی رو تو ترکیب نداری ازاین بهتر نمیشه نتیجه گرفت دوستان توروخدا از واژه جنگ زده استفاده نفرمایید
  • زیرخط فقر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    10 1
    نه تنها آبروی کشور را بردن بلکه کلاس فوتبال آسیا را هم پائین آوردن به خصوص در دفاع ضعیف
  • nejati11 IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 3
    کیفیت بازی بسیار خوب بود یک مسابقه جذاب دیدیم ولی نتیجه کار رو سخت کرد برای تیم ایران. می تونستیم با یه بر شیرین بازی بعدی رو در آرامش بیشتری انجام بدیم بازی های بعدی برای ما مثل رفتن به سربالاییه ولی برای مصر و بلژیک مثل سرپایینیه.
  • رضا ناظرزاده IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 0
    خدایی قلعه نویی هنوز ترکیبش رو پیدا نکرده مقصر تصاوی خود امر خان هست ......
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    12 1
    تیم گروهبان قندلی از این بهتر نمیشه. نیو زیلند ضعیفترین تیم جام جهانی هست و شانس اوردیم که نباختیم. واقعا افتضاح بود
  • سالار IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 0
    افتضاح بود این تیم ایران ، توی این گروه چهارم می‌شود .
  • رضا ناظرزاده IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 0
    قلعه نوی اینقدر مقرور هست که هر نتیجه ای بگیره طلب کار هست از مردم بجای اینکه فکر تیم باشه فقط دنبال اینه که همه رو مقصر بدون جز خودش رو
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 0
    اگه این بازی چکیده فوتبال ایران بود خیلی افتًاح بود بعد قلعه نویی با توهین به شعور همه میاد میگه : بهترین بازی دور اول واس ماس!!
  • مهدى IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 0
    كادر بيسواد،وخانه سالمندان تر بهتر نميشود٠افتضاحج
  • مهران IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 1
    حیف از خوابی که فدایش کردیم.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 2
    تیم پیرمردان ؛ خیلی هم خوب بودنننننننند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 0
    نه از کیفیت بازی تیم ملی خودم راضی نیستم ..تیم اونا به من مربوط نمیشه چون در حد جام جهانی نیستن اونا ضعیف ترین تیم تو پلی استیشن هستن ما نیوزیلند رو برداریم بچه 5 ساله بتونه گل بزنه خوشحال بشه باید می بردیم
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 1
    توماس توخل بازیکنان جوانی مثل فیل فودن، کول پالمر و آرنولد رو بدلیل عدم آمادگی دعوت نکرده تو ایران هم قلعه نویی هر چی بازیکن نیمکت نشین توی لیگهای درجه دو و سه اروپایی هست رو با خودش برده آمریکا یه اتوبوس دستیار و آنالیزور رو دور خودش جمع کرده، تهش هم با تیم نیوزیلند رده 82 فیفا به زور مساوی میکنه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 2
    انتظار که نه اما آرزو دارم به بدترین شکل بیازند و ......
  • امیر صدرا مهربان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 5
    از نظر من این بازی برای ایران حکم بازی دوستانه دارد. چون تیم ملی در ۴ماه گذشته به دلیل جنگ ، ویزای دادن بد آمریکا ، نبود بازی دوستانه خوب شرایط سختی دارد . نیوزلند در رتبه ۸۵ دنیا است و روی کاغذ ایران باید آن را می‌برد ، اما حقیقت این است که نیوزلند واقعا تیم خوبی است این را می‌توان در بازی با انگلیس دید که ۱_ ۰ باخت و این باخت خفیفی مقابل تیم ۴ دنیا بود. پس ایران با این شرایط نتیجه زیاد بدی نگرفته است و از نظر من جام جهانی برای ایران از بازی با بلژیک آغاز میشود
  • بهمن IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    3 0
    بازی دیشب افتضاح بود اصلا پاسکاری درست درکار نبود بازیکنا به جای اینکه موقعیت درست کنن توپو شوت یا به حریف میدادن اگه اینکارو نمیکردن میتونستیم با اختلاف حداقل ۲ گل ببریم اگه امسال ایران صعود نکنه دیگه جام جهانی تیم ملی رو نمی بینم دلخوشی مون هم به جام جهانیه
  • امیر صدرا مهربان IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 0
    مشکلات ایران در بازی . ۱_ پاسکاری ضعیف ۲_ کند بودن در حمله ۳_ دفاع نا هماهنگ ۴_خود خواهی برخی باریکنان
  • امیر صدرا مهربان IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    2 5
    ایران در بازی با بلژیک و مصر بهتر بازی می‌کند حس می کنم ما نیوزلند رو دسته کم گرفتیم
  • جواد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 2
    خیر این تیم ملی به هیچ جایی نمی رسد
  • محمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 0
    سلام .ببینید فدراسیون فوتبال ایران و شخص اقای تاج را من مقصر همه اتفاقات و شکست ایران میدانم .جایی که مربی مثل اقای قلعه نویی را انتخاب و بر بقای آن تاکید دارد .اتفاقا اقای قلعه نویی هم سن و سالهای خودش را مثل بیرانوند و حاج صفی و کسانی مثل علیپور و نعمتی و شجاع خلیل زاده پا به سن گذاشته را در جام جهانی دعوت و بازی داده .من اگر جای فدراسیون بودم اقای قلعه نویی را اخراج و مربی درجه دوم خارجی را در راس تیم میگذاشتم .باید بگویم با این دفاع و خط میانی و حمله ایران در برلبر بلژیک و مصر شانسی نداریم و حذف با سیستم ۴۸ تیمی در حال رثم خوردن هست .واقعا ایران و فدراسیون چه انتظاری دارد نه خرجی نه بازی تدارکاتی ..بعدشما توقع صعودتان گوش دنیا را کر کرده
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 0
    مدافعان و هافبک ها خیلی تعارفی و کند بودن که خیلی راحت یه حمله حریف منجر به موقعیت خطرناک میشد..اگر تیم با داشتن کوشکی و ترابی و بازیکنان تکنیکی دریبل زن درمقابل این تیم بازی می‌کرد اونا رو ازهم مییپاشوندن..نفرات تیم ملی اصلا بالانس و هماهنگ نبودن ..یه مهاجم سرعتی بجای مقانلو خیلی میتونست کمک کنه..واقعا توی انتخاب نفرات قلعه نویی ضعف دار این چه ترکیبی بوده ..نیمه اول اونا خیلی اشتباه بچگانه داشتن راحت 6تا میتونستیم بزنیم
  • دهه شصتی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    3 1
    اصلا ندیدم
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 3
    چرا بازیکن ایران بعد از پیروزی ، دستش را به شکل اسلحه بطرف مردم نشانه گرفت ؟؟؟؟ .....
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 3
    قطر از سوئیس مساوی گرفت ، عربستان از اروگوئه ، ژاپن از هلند ، ایران هم از نیوزیلند عالیه چقدر هم عالی 😏😏😏
  • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    2 3
    فقط قلعه نویی باید پاسخ بده دلیل لجاجتش برای نیاوردن احمد نورالهی چی بود اینهمه هم فرصت آماده سازی داشت
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    3 0
    چرا ورزش های تیمیمون اینجوری شده؟ این هفته والیبال و فوتبال، اینقدر اشتباهات فردی زیاد بود که واقعا حرص من بیننده در اومد. ناامید شدم خدایی. این همه هزینه، اگه باعث خوشحالی مای مردم نشه چه فایده داره
  • رضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    5 3
    هیجان داشت، خوب بود، خیلی نباید از تیم انتظار عجیب و غریب داشت، فوتبال ایرانی بازی کردند و ارزش بیدار موندن را داشت، ما که سرگرم شدیم و از بازی لذت بردیم مهم اینه که در جام جهانی نماینده داریم و حداقل ۳ تا بازی از ایران می بینیم
  • حامد.ازرشت IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    دفاع بشدت ضعیف وبی برنامه.تاسف بابت تساوی مقابل تیم آخر.. تورنکینگ..
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    خیلی خیلی وخیلی.... ضعیف بودن
  • استاد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    1 1
    وقتی مهاجمی مثل سردار آزمون را نبردیم این اتفاق میافته.بچه ها خوب بازی کردن نسبت به شرایطی که داشتیم ولی ما گلزن نوک حمله نداریم و زحمات همه هدر میره
  • ناشناس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    این همه پول جایی دیگه هزینه میشد قطعا نتیجه اش خیلی خیلی بهتر بود
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    با همه ضعفها و بدیهای این تیم کنار اومدم ولی اونجا که قلعه نویی گفت این بهترین بازی جام جهانی بود دیگه واقعا غیر قابل تحمل بود. بعضی ها یه دروغ رو اونقدر تکرار می کنند که خودشون باورشون میشه
  • مهدی حق شناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    خب بالاخره به آرزوشون رسیدن اینکه خواستن به آمریکا بروند که رفتند دیگه نتیجه بازی چه اهمیتی داره.اگه ازلیگ یک مثلا نساجی یاصنعت نفت می‌رفتند سربلندی بودیم.چشم آقای قلعه کهنه ای والهوئی روشن بابا ولش کنید دیگه چقدر رواعصاب باشن بسه دیگه تمومش کنید یه کم مردم ونظرشونو به حساب بیارین.دیگه خسته شدیم همه شون با چاپلوسی ورابطه بازی رفتن تیم ملی و...
  • گلدون IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    1 0
    به نظر من بازی با کیفیت و پرسرعتی بود . من از تماشا کردنش لذت بردم.تشکر میکنم از رامین رضائیان که جانانه بازی کرد . کاش مهدی طارمی هم بیشتر تلاش میکرد تا این بازی رو می‌بردیم.
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    1 0
    تو خط دفاعی و البته ساختار دفاعی واقعا ضعیف بودیم البته نمیشه ناامید بود آرزو داریم بتونیم مصر یا بلژیک رو ببریم و صعود کنیم البته نباید از مشکلات تیم تو امریکا و بازی های دوستانه هم بگذریم و باید درک کنیم
  • سعید IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 1
    علی بیرانوند گفته از دروازه مثل تنگه محافظت می‌کنه... تنگه وا شده و خدا به داد دروازه ما برسه...
  • شهریار IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    حضور این بازیکنان خودش شکسته، همه سن بالا، هماهنگی صفر، بازی صفر، نتیجه فاجعه! تیم محلات میرفت نیوزلند رو میبرد.
  • عباس IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    1 0
    کیفیت بد نبود ولی نتیجه خوب نبود.
  • حميد مهدوي IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    خير، وقتي تيم ملي مربي سن بالا با افكار قديمي دارد از بازيكن پير استفاده مي كند 4 ساله نتونسته دفاع رو درست كنه از الان جام ملتها رو از دست داديم اخراج كنيد اين بزدل رو، شاه فرهاد رو بيارن كه كنار زمين مثل يه بازيكن جون انرژي داره فزهاد از اسم بازيكن نميترسه ، قلعه نوعي از شجاع و حاج صفي عزت الهي كنعاني ميترسه ديگه كافيه چقدر بهش فرصت داديم 10 سال فوتبال ايران رو به عقب برد
  • سعید IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    واقعا رتبه جهانی فیفا ایران ۲۰ در مقابل تیم رتبه ۸۴ اصلا بازی مورد قبولی نداشت، بخاطر نداشتن هیچ استراتژی چندین بار ده دقیقه بین مدافعان و بیرانوند پاسکاری میشد بیرانوند با ۸۰ پاس از هافبک های هر دو تیم بیشترین آمار پاس رو داشت، تنها خلاقیت بازیکنان فقط خودشون رو رو زمین بندازن به امید گرفتن خطا!! بازی تیم های دیگه بازیکن خطای سخت روش میشه بدون بیفته دوباره توپ رو میبره جلو اینجا جام جهانیه که حتی با وجود تیم های گمنامی مثل نیوزلند تیم ما نمیتونه یه برد بگیره عجب بعد از حضور چندین دوره متوالی در جام جهانی نه تنها یک درصد پیشرفت نداشته پنجاه درصد عقب گرد هم زده
  • زیان دیده ی بورس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    واقعا بی برنامه و بدون تاکتیک امید داشتیم وسط این همه مشکلات و ناراحتی‌های متنوع کشور تیم‌ملی کمی مارو شاد کنه که متاسفانه میسر نشد
  • ناصر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 1
    انصافا مشکل ازشرایط نبودمشکل ازسرمربی قلعه نوعی بود ایکاش حداقل برانکورامی آوردن یاازیک کمک مربی آنالیزوربهره میبردن حیف درگروه راحتی بودیم
  • مهرشاد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    به نظر من ایران باید روی زمین بازی کنه .شما مدل بازی عربستان ببینید چقدر قشنگ پاس های متعدد یه تیم فوتبال جدای از برد و باخت باید بتونن فوتبال بازی کنن.من به جرات میگم این حالت ترس و دست پاچگی بزرگترین ضعف تمام دوره ها هست که تو تیم های دگه دیده نمیشه.تو کل این بازی ها قطری ها دست پاچه بودند که همون اخر بازی با چندتا و پاس و بی خیال از نتیجه فوتبال کردن و به گل رسیدن.فوتبالیست های ما متاسفانه جوری بازی کردن انگار یکساله فوتبالیست شدن
  • بهرام IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    با شرایط جنگی ، جابجایی مدام .و عدم حضور طرفداران تیم تساوی شاهکار بود
  • منوچهر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    باسلام نظر اینکه تعویضی غلط بود دو بازیکن خوب داشتیم و مربی اشتباه کرد پارتی بازی شد