قلعه‌نویی: این بهترین بازی جام جهانی بود/باید زودتر به آمریکا می‌آمدیم ‌ولی اجازه ندادند

سرمربی تیم ملی فوتبال از نتیجه دیدار با نیوزیلند ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 - 2 ایران مقابل نیوزیلند گفت: بازی بسیار زیبا بود. فکر می‌کنم بهترین بازی دور اول بود. از بازی راضی‌ام ولی از نتیجه راضی نیستم. دو توپ روی دروازه ما آمد و هر دو گل شد.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی چیزی که فکر می‌کردیم اتفاق افتاد؛‌ ما باید زودتر به آمریکا می‌آمدیم که متأسفانه اجازه ندادند. سازگاری ما هنوز صددرصد نشده است. سعی کردیم با تعویض‌ها این ضعف را جبران کنیم. شانس بردن داشتیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای بازی آینده و جلوگیری از اتفاقاتی مانند امروز دارد، گفت: باید استراحت و ریکاوری کرده و فیلم را بازبینی کنیم و بعد روی نقاط ضعف‌مان بیشتر کار کنیم. 

۲۵۸ ۲۵۸

کد مطلب 2233955

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    13 2
    ساعتت راضی باشه کافیه
  • امیر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 0
    بهترین بازی دور اول خخخخخ چی میزنه این یارو.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    15 ساله این تیم دارند با هم بازی می کنند باز هم می خواهید نقاط ضعف را از بین ببرید؟ شما همین که 1 روز توی آمریکا بوده اید براتون بسته. از دور مغازه ها رو نگاه کنید و برگردید مکزیک.
  • احمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    2 1
    آره یه بار دیگه فیلم را بازبینی کن شاید نظرت عوض شد !! شایدم در حین بازی ایران و نیوزیلند بنده خدا داشته باز پخش بازی ژاپن و هلند و میدیده که گفته بهترین بازی جام تا اینجا بود !
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    3 0
    مثل هميشه يه حرف درست نزد، تيمت چهار تا پاس درست ندادن . چي مي گي؟
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    3 0
    مافیا فوتبال ایران فقط قعله نویی و بس
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    1 0
    مردم همه دیدند یا معنی بهترین نمیدونی چیه یا خیلی از خود راضی هستی واقعا به عنوان یک هوادار استقلال برلگات متاسفم گه فهمت از فوتبال اون هم در جایگاه سرمربی تیم ملی اینه که یه بازی معمولی رو بهترین بازی میبینی حریف نچندان قدرتمندی که از شکست خوردن ازش فرار کردی دو تا حریف قوی پیش رو داری هنوز زوده فرا فکنی
  • داراب IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    2 0
    به نظر من بهترین بازی تاریخ جام جهانی بود
  • مهدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    1 1
    آره لامصب بازی هفت یک آلمان پنج یک سوئد اینا قشنگ نبودن بازیه مسخره تیم تو قشنگ بود،واقعا راست میگن خیلی هوچی گری
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      0 0
      یه بازی یه طرفه با یه تیم بی نام و نشان چه زیبایی داشت؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین