رسانه اصولگرا : مذاکرات تحت اشراف کامل رهبری است/همه چیز محرمانه است؛افرادی که در زمان جلیلی و باقری عضو تیم مذاکره بوده اند چرا منتقد شده اند؟

فرایند زیر نظر حضرت آقاست؛ این مذاکره «رهبری» نیست، «نظارت» است|ساده‌انگارانه است اگر بپنداریم رویدادی با این حساسیت بدون اشراف رهبری رخ می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه خراسان نوشت: حضرت آقا نه فقط مطلع‌اند، بلکه مراقب اصلی محاسبات مسئولان هستند. ایشان به مثابه دیده‌بانی حکیم، بالای سر فرایند ایستاده‌اند. اما این به معنای مذاکره مستقیم رهبری نیست؛ نظام سازوکار مشخصی دارد: شورای عالی امنیت ملی و کمیته‌های تخصصی.
 منتقدینی که محرمانگی را می‌فهمند، چرا امروز طلب شفافیت دارند؟ بیشتر منتقدین فعلی، خود از چهره‌های سابق تیم مذاکره‌کننده بوده‌اند. آیا در دوران دکتر جلیلی یا دکتر باقری، جزئیات فنی مذاکرات زنده از صداوسیما پخش می‌شد؟ اساساً جنس این مذاکرات محرمانه است. نمی‌توان کشوری را با تمام اسرارش در رسانه‌ها اداره کرد.
در همین دور، بی‌شک بیشتر از همیشه اطلاع‌رسانی شده. کافی نیست، اما کسانی که دیروز مجری همان پروتکل‌های محرمانگی بودند، امروز با انگشت اتهام القا کنند «چون محرمانه است، پس خیانتی در کار است» – این رویه از حد انصاف خارج است، به‌ویژه نسبت به شخصیتی مثل دکتر قالیباف که پرچم‌دار جنگ و مقاومت است.
23302
کد مطلب 2233931

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 100
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    61 31
    خداوند دکتر قالیباف وعراقچی بهشون سلامتی وعزت بده ودشمنان داخلی وتفرقه انگیزان این کشور خواری ومرگ بد نصیبشون کنه انشالله که دولتمردانی همچون دکتر قالیباف ودکتر عراقچی سلامت تندرست باشند زنده باد ایران وایران دوستان باغیرت ومردم دوست
  • جان فدا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 51
    جان فدایان عزیز ملت ناراحت نشن این مخالفت عده ای با توافق با آمریکا یه نمایش برای فریب دشمن است والا آمریکا را خیلی پیش شکست داده ایم وحالا به التماس افتاده است که چه چیزی از دست داده ایم حق توسعه هسته ای داریم حق تولیدموشکهای بالستیک با برد تا آمریکا را داریم حق گرفتن ترانزیت عبور از تنگه از کشورهای مختلف را داریم ۳۰۰ میلیارد دلار پول خود را از آمریکا گرفتیم لشگرهای تحت حمایت همه جانبه و کمکهای مادی و معنوی کامل از حزب اله و حشط الشعبی وهوسیهای یمن وحماس وسایر گروه‌های متشکله در کشورهای همسایه و اروپا را با زور و تهدید به تایید آمریکا رساندیم پس چه نقصی وایرادی که به ضرر کشورباشد در این توافق نامه وجود دارد؟ تلافی شهدای ترور شده توسط آمریکا را که نمیشه در توافق نامه آورد چون این موضوع همچنان به قوت خود باقی است وجان فدایان و کفن پوشان آماده شهادت که در کلیه کشورهای جهان فعالند بزودی ترور وکشتن بالاترین مقام کافران را اجرا خواهند کرد و به ترور اونها ادامه خواهند داد .
  • منصور ولیپورحسنلویی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    73 25
    این جلیلی و جلیلی ها آفت ایران هستند
  • سعید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    43 3
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 بازی با کلمات و تقدس بخشی .
  • مهدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    51 12
    این منتقدان و مخالفان دقیقا همان هایی هستند که با ژست اسلامی ایرانی دماغشان در انتخابات قبلی سوخت و تاول زد. اینان همانهایی هستند که به خاطر مقام و قدرت هیچ گاه حاضر به ایثار نشدند و در یکدیگر ذوب نشدند. اینها همان هایی هستند که هنوز از منیت و منم منم در نیامده اند. به امید خدا رهبرمان آقا سید مجتبی بساط این جور آدم ها را جمع خواهد کرد و یک ایران قویتر و مسلط تر عرضه خواهد کرد. و بساط این کاسبان تحریم را به پشتشان خواهد داد
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    32 41
    یعنی ترامپ بدونه ولی مردم ندونند مردم نامحرم اند حالا ترامپ اینقدر آدم حسابی شد
  • ناصر IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    63 28
    این مطلب رابه جلیلی دوستانش بگید که مملکت راارثیه باهاشون میدونندونودملیون نفرملت ایران را زندانی خودشون کرده اند
  • محمد علی مقدم کیا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    19 4
    عالی
  • محرم IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    52 14
    مثل برجام همه چیز با رهبری هماهنگه!!!!!
  • ناشناس IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 8
    افشای جزییات مذاکرات ویا نظامی کمک به دشمن است .پشت پرده این همه اصرار چیست!!!!!!!
  • ستار IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    40 15
    این افراد مخالف مذاکرات با تهمت زدن انگل های جامعه هستند
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    36 10
    اینا همیشه اهل جدال و دو بهم زنی هستند هرروز با یک بهانه ای،،مثل قوم بنی اسرائیل که هنوز هم هدایت نشده اند تعدادشونم کمه ولی خیلی دنیا رو زشت کردن
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    30 5
    در زمان رسول خدا (ع) هم اینجور افراد سنگ انداز و تفرقه افکن بودن فقط شما را بخدا نگوئید دکتر جلیلی .امثال این افراد تیشه به ریشه مملکت میزنند
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    11 42
    اولا وجیزه خراسان نه اصولگراست و نه پایبندبه ایران ومبانی انقلاب پس برای پدرسوختگیتان بازی با الفاظ را که کهنه شده راه نیاندازید چرا که اساسا حرام لقمه تر از این حرف ها هستید که مدافع کشور و رهبری نظام باشید
  • احمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    86 1
    انشاالله که منافع ملی باشد و اوضاع بهتر از قبل بشود . کشور عزیزمان ایران در خاورمیانه و جهان سر افراز و سربلند خیلی بهتر از قبل باشد و زندگی و آینده فرزندان این آب و خاک بهتر از قبل بشود و مردم با امید و آرزو و از زیر سنگینی بار زندگی بیرون بیایند و با دسترسی به امکانات بهتر و تکنولوژی نوین و زندگی راحتتر برای جوانان ایرانی و آیندگان رقم بخورد و ایران در جهان با قامتی سربلند و استوار و پایدار باشد ملت عزیزمان لیاقت بهترینها را دنیا و جهان هستی دارند . پاینده و سربلند باشی ایران کشور زیبا و عزیزم ❤️
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    47 11
    محرمانه؟؟؟ برای کی؟؟ نامحرم کیست؟؟؟ مردم!!!؟؟ چرا باید برای مردم محرمانه باشد؟ گفتید خیابان را بگیرید...مقاومت کنید...حمایت کنید....صرفه جویی کنید....خفقان بگیرید....گفتیم چشم. با قاتلان رهبر و فرماندهان و مردم توافق کردید. بگویید چه دادید؟؟؟ هسته ای؟ مقاومت؟؟ تنگه؟؟؟ پس برای چی ۴۷ سال خودمان را جر آمدیم که انرژی هسته ای و نابودی اسراییل؟؟؟؟ شما فقط می‌خواهید بمانید. به هر قیمتی...مردم فقط ابزار و کارت بازی شما هستند.
  • مهدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    21 6
    چون ما دقیق نمی‌دانیم دولت داره کشور را بدرستی مدیریت می‌کنه یا نه و اطلاعات درستی از وضعیت کشور به رهبری ارائه میدهند که نتیجتا موافقت رهبر با آتش بس بر پایه درستی هست یا نه تو دنیا 14 نوع اقلیم آب و هوایی داریم که 13 عدد آن در ایران هست دور تا دورش مرز زمینی و آبی داریم پر هست از معادن فلزی ، کانی و انرژی سرمایه انسانی خوب و با فکر و با عقیده پای کار باز هم دولت نمی‌تواند گرانی را مدیریت کند که مشکل اصلی برای سود زیاد بانک هاست
  • طه IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    21 28
    در برجام هم می گفتید همه کارهای مذاکرات تحت اشراف رهبری است بعداً رهبر شهید فرمودند برجام خسارت محض است پس ثابت شد که در برجام همه ی امور تحت اشراف رهبری نبوده است دولت بنفش سرخود این همه به مردم ایران خیانت کرد.
  • افشین IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    20 9
    سلام اینکه چرا باید به آمریکا متجاوز فرصت ۶۰روزه بدهیم. مگرماآغازگرجنگ بودیم یاما بیمارستان مدرسه رهبریک نظام وخیلیچیزهای دیگررا هدف قراردادیم؟چرابایدپاسخگوی هستهای باشیم درصورتیکه عوض آژانس هستیم،علاوه براون بمباران هم میشویم؟هیچ واکنشی هم ازآژانس نمیبینیم.
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    31 13
    اون افراد منتقد معلومه از چه فرقه ای هستن، این فرقه کشور رو دائم تو تحریم و جنگ و تنش بنا بر توهمات و سودجویی خودشون میخوان، دلشون برا کشور و مملکت نسوخته، امتحانشونو پس دادن، دستشون برا مردم کاملاً رو شده.
  • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    40 10
    جلیلی ها کشور را نابود میکنند کمااینکه تا حالا همین کار را هم کردن
  • کوروش IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    15 68
    حرف هایتان به مثابه موشی است که در لانه خزیده شیعه از این حرف ها زیاد شنیده امام علی هم در جنگ صفین مجبور به حکمیت کردند جام زهر را به امام خمینی تحمیل کردند فرجام را به رهبر شهید تحمیل کردند در تمام موارد بالا هم گفتند رهبر جامعه در جریان است بس کنید از این کذاب گویی
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    26 4
    گدر زمان خیانتکاران را رسوا خواهد کرد
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    21 4
    یه سیوال بزرگ چرا مردم ایران نباید از مفاد این توافق مطلع بشن
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    27 4
    همش دروغ نیرنگ کلک...بیدار شوید مردم ایران شما را نمی خواهند،نه اصلاح طلب نه اصولگرا دیگه پایان ماجراست...
  • امید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    12 4
    از این گله بر بی خرد و حسود همه چیز بر میآید
  • ناصر محمودی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    17 16
    رهبر عزیزمان آقا مجتبی انشاالله به روز هست فکر قدیمی ندارن و مطمئن هستم ایران رو درست می‌کنه و اقتصادی عالی ..‌وجنگ با هیچ کشور دیگری نداریم
  • سید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 22
    این مذاکره کنندگان سابقه ی خیانتی مثل برجام رو در کارنامه دارند و جا دارد ملت به اینها بد بین باشند خیانت‌های برجام بر هیچ کس پوشیده نیست و اینها توافقی کرده بودند که حاصل آن شد تحریم دائمی و جنگ ۱۲ روزه و و جنگ رمضان و ده ها امتیاز بی حاصل داده اند بدون اینکه هیچ چیزی بدست بیاورند اینها همه یکطرفه امتیاز داده بودند و همه رو هم اجرایی کرده بودند بدون اینکه چیزی بگیرند و اینها خیانت کارند ولی آقای جلیلی این سابقه رو ندارد
  • ستاره IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    22 2
    انشالله به خیر بگذره و تمام بشه این درگیری های جنگ جز آسیب به اقتصاد کشور و جان و مال مردم هیچی به همراه نداره جنگ مثل زلزله ست که همه چیز رو نابود می‌کنه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    12 8
    ذلت را نباید پذیرفت
  • علی سیستانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    26 7
    غلط کردند هر کس حرف زیادی زد پدرش رو دربیارید این کشور از دست این جماعت ارامش نداره همش باید گرفتار باشیم بسه
  • رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    15 17
    چرا منتقد نباشند اگر خیانتی در کار شما نیست چرا تمام بندهای توافق را مو به مو اعلام نمیکنید این ملتی که بیشتر از صد شب خیابان را نگه داشتن حالا نامحرم شدن . آیا جلیلی بدون دلیل با برجام مخالف بود . تا کی میخواهید به این کشور خیانت کنید
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    27 12
    جلیلی بیخودی خیلی دور برداشته ,!
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 6
    این جماعت به هیچ اصلی پابند نبستند و فقط اهداف خود را دنبال میکند . جریانی که برای این نظام هیچ هزینه ای نداده ولی منفعت بسیاری کسب کرده است .
  • محسن IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    10 4
    همه دنیا. شاهد بودند. که ایران. قهرمانانه و دلیرانه جنگید. و. پیروز شد. ایران پیروز،جنگ بود. باید در دیپلماسی هم. پیروز میدان باشیم. زنده باد. ارتش،و سپاه. شجاع. و قدرتمند. ما
  • درود به ایرانی وطن پرست IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    8 6
    دوستان ما به خاطر آقا هم که شده در میدانیم ولی بهتر نبود قبل از اینکه پاکستان امضا را اعلام کند شما می‌گفتید چون تمام سران و شخصیت‌ها منتظر جواب ما به اسرائیل بودند اشتباه چند بار سری قبل هم در مورد لبنان همچین کاری کردید ولی ما باز به خاطر حضرت آقا اعتراض نکردیم
  • راستگو IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    14 5
    خدا بامن است : نه به احمدی نژاد رای دادم نه به جلیلی اینه شیشه خورده دارند واگر رسانه در اختیار نمی داشتند ناشناخته می ماندند ، الان یکیشون بخشدار و یکیشو حتی ناشناخته تر !
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    7 8
    نجاستهای لیبرال دوباره شروع کردند به دروغگویی اون اصولگرا هم نجاستی از شماست که سالها مخفیانه زیست کرده برای چنین لحظه ای
  • ه.د IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    23 4
    ماها که کاره ای نیستیم ، اما یه سوال ؛ اگر توافق به ضرر ایران هست چرا تندروها همانند اسرائیل و طرفداران رضا پهلوی که به دنبال سرنگونی ج ا بودند ، از توافق بین ایران و آمریکا نگرانند و آن را زیانبار می دانند!!!!؟
  • ایرانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    25 7
    مگر از جلیلی و پایداری ها می توان انتظارکار مثبتی هم داشت .