ظریف: تثبیت پیروزی بزرگ ملت و سربازان وطن، نیازمند همدلی و پشتیبانی ملی است

وزیر خارجه پیشین نوشت: هوشمندی رهبری و ایثار رییس جمهور، رییس و اعضای هیأت مذاکره‌کننده برای تثبیت پیروزی تاریخی مردم و سربازان وطن در برابر دو متجاوز اتمی، شایسته پشتیبانی ملی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین با انتشار پستی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: 

هوشمندی رهبری و ایثار رییس جمهور، رییس و اعضای هیأت مذاکره‌کننده برای تثبیت پیروزی تاریخی مردم و سربازان وطن در برابر دو متجاوز اتمی، شایسته پشتیبانی ملی است.

امیدوارم با تقویت رضایت مردم و ستون‌های مادی و معنایی قدرت میهنی، این راه پرگردنه به سلامت طی شود.

جای شهدا خالی

ظریف: تثبیت پیروزی بزرگ ملت و سربازان وطن، نیازمند همدلی و پشتیبانی ملی است

۲۱۹ 

کد مطلب 2233722

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • ص د IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    33 44
    تا الان کجا بودین علی برک طلا ها
  • هایپرسونیک ایرانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    38 51
    جنگ چهل روزه توی کدام سوراخ قایم شده بودی ملعون
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      29 10
      الحق درست گفتی
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    38 43
    باز سر و کله‌ی این بابا پیدا شد؛
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      0 0
      شیری که خوردی حلالت آخرش مردم باید این ملعون ها رو کف خیابان مجازات کنند
  • ناشناس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    29 39
    راسته ایران مستعمره ی آمریکا شده خون رهبر شهید باد هوا رفت.راسته تنگه هرمز بدون عوارض شده هنوز از خون خون ریزی سیر نشدید به آمریکا با کدام رو اعتماد کردید
    • FR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      32 12
      با عوارض تنگه‌ی هرمز چیزی به سفره‌ی مردم اضافه شد!؟ نشنیدی که گفتند فقر فساد میاره!؟ مردم از دست امثال تو کی خلاص می‌شن!؟
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    33 53
    یکی به این مرتیکه بگه پست نذاره اصلا لال بمونه و تو این مملکت هیچ کاری نکنه هیچی نگه این حرف میزنه داغ دل مردمو با بی کفایتیاشون بیشتر میکنه خیانتاشونو به رهبر و به ایران بیشتر نشون میدن تو و روحانی لال بشین و از کارای مملکت گم شین ما فقط مطیع امر رهبریم حواستونو جمع کنید کم خون به دل رهبر شهید و شهید رئیسی نکردید پس لال شین
    • ت IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      27 17
      بهتر تو لال شی
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    33 51
    کی لال میشی؟؟؟؟ فعلا که که ننگ برجام بر پیشانیت هست و با این حرفها و اداها پاک نخواهد شد
  • ایران IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    28 38
    بهترظریف که همع بلاهایی که برسر این مملکت میاد زیر سر اون ودارودسته ایشون هستش دهنش روببنده
  • جواد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    25 37
    آقای ظریف ازکودتا چه خبر؟ روحانی درچه حال است؟
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    36 16
    اکر ظالمان منافع دارها قدرت طلبها کاسبان تحربم تورم مافیای می کاشتن برجام درست می شد این همه خسارت کشتار تورم کرانی ظلم به نود درصد جامعه نمی شد باید شر ابن تندروها از دستکاه دولتی اداری قطع کرد تا ایران ملت آرامش زندکی کنند
  • هرمز IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    26 5
    سلام علیکم جناب ظریف، هنوز جاسوسان انگلیسی در داخل کشور وجود دارند و فعال هستند بدون اینکه خود بدانیم
  • ج IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    20 27
    ظریف این همه شهید رهبرباخانواده وسط تهران ودانشمندان وکودکان از بین رفتن ومردم وتخریب زیر ساخت‌های ایران دوباره تا اسم مقدمه برچیدن جنگ آمد تومزدور از لاکت اومدی بیرون دوباره سربلندکردی تاریخ ننگ تورا خواهد نوشت
  • محمد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    20 21
    چرا الکی پرتو پلا میگین همین کسانی که بهشون میگین گم شید خود شماها هستید نه کسانی که با آرا ورای مردم و انتخاب اکثریت مردم نسبت به منتخب و نماینده شماها سر کار آمدن . واقعا که تند رو هستید.درود بر رهبر شهید. درود بر منتخب مردم والای ظریف و آقای عراقچی دولت روحانی وپزشکیان
  • محمد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 7
    چرا یارو آمده به ظریف میگه مردیکه شما گذاشتید ولی پیام من وپاسخ منو نذاشتید .اینجا هم سیاسی بازی و پارتی بازیه . واقعا که
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      0 0
      به همون دلیل که از رفراندوم میترسن، به همون دلیل که از اجتماع مردم میترسند، به همون دلیل که یک سال فوتبال بدون تماشاگر برگزار کردند. نظر 90 درصد مردم ایران قابل انتشار نيست.
  • امیرسراج IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    13 23
    چیزی که ظریف ازش تمجید کنه معلومه چه افتضاحیه!!!! ایثار رئیس جمهور را!!!!! بار معنایی کلمات را به ابتذال و فحشا نکشون ظریف....میخای ایثار کنید...ایثار امثال تو و هم حزبیهات اینه که دست از سر این کشور و ملت بردارید و بررررید لطمات اقتصادی و سیاسی و جانی که این ملت از امثال تو و جبهه منحوس اصلاحات خورده از دشمنان خارجی نخورد
  • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    15 12
    حالا می بینیم چی می شه جناب اقای ظریف دنیا این طوری نیست برجامتون دیدم که چقدر هیاهو کردید و مردم گول زدید به زودی روز های تلختون دوباره می بینیم اون موقع ما تویت می زنیم
  • محمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 9
    بله این هم حال و روز مملکت ما ،تا روزی که با این نگاه به سیاسیون و خدمتگذاران ،ابن شکلی ،بی مهری میشود ،ان وقت انتظار اوضاع بهتری داشتیم ،،اون جماعتی که دم از برجام میزنند ،ایا میدانید که برجام را ترامپ به هم زد و پاره کرد ،،و الان هم برجام دیگری شکل میگیرد توسط خود همین ترامپ،،،پس اگر اهل اتحاد ،همدلی و وفاق نیستیم وچشم بسته حرفهای صهیونی مسیر را تکرار میکنید،،بهتر هست دهان را بسته بدارند ،تا مسولین با آرامش تصمیم گیری کنند ،،که این تصمیم نتیجه رضایت تمام اجزای نظام هست،،،بار دیگر بر منافق کور دل و نادان در جبهه صهیون لعنت می‌فرستم ،،امیدوارم اجازه دهند مملکت روی آرامش ببیند
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    17 11
    از غار اومد بیرون
  • ع غ IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    13 14
    آقای ظریف بااین توافق آیا به الباقی دلارهاتون میرسید
  • ایرانیان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    7 3
    ملت ی کم دیرفهمیدن۴۸سال پیش پیروزشدن؟ این پیروزی انقدشیرین بود که جهت رفع دلزدگیش ازشماهاهم استفاده شد؟ ی خرده تعدیل شیرین کامی انقلاب بشه؟؟؟؟؟ هرچیزی جای شمابودازشرمساریش قایم میشد
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 6
    لطفا تو یکی با ان کدخدایت همیشه ساکت و محو شوبد
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    13 12
    ظریف تو ساکت شو وطن فروش
  • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    9 0
    دیگه شعار ما مرگ بر مافیاست وبس
  • علی رشیدی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 20
    یادم میاد صدتا سکه بهار آزادی جایزه گرفتی برای خیانتی که در برجام انجام دادی حرام لقمه‌ها .... متاسفانه چقدر داد زدند گفتند پزشکیان همان روحانی است و عراقچی همان ظریف اما گوشی بدهکار نبود امروز هم برگ خیانتی دیگر از دارو دسته‌های ظریف و روحانی در مورد تنگه هرمز که دارند میدن بره.....و مردمی که هنوز گول این شیاطین مثل ظریف و عراقچی و پزشکیان را می‌خورند
  • سید محمد حسینی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    7 7
    بنام خدا ضمن تشکر از زحمات 105روزه مردم در خیابان ومیدان هیچ اطمینانی به دشمن وخصوصا آمریکا وجود ندارد هیچ تعهدی را انجام نخواهد داد.اطمینانذدارم باید گام بگام تضمین گرفته شود باید اول پیش تعهدات انجام شود.ازاد کردن دارایی های ایران ظریف هنوز هم ترسو است چرا که بقدرت اتمی اشاره کرده چرا باید از قدرت اتمی ترس داشته باشیم چرا باید خودمون حق وسو بدیم بدشمن بدیم متاسفانه ایشان هنوز هم ترسو است و متاسفانه با این همه شکست آمریکا از ایران هنوز هم ترسو هستند لطفاً مساعدت فرمایید زر نزنین شما
  • هوشنگ US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    7 8
    وقاحت با تشدید تمام حروف
  • جعفر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    12 11
    تو یکی لطفاً.....شو
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 7
    اميدوارم شاهکار این‌بار مانند شاهکار تو نباشد
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    9 15
    منتظر مرگ دردناکت باش با اون عراقچی گوش به فرمانت
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    12 17
    تمام مردم ایران تو رو همرزم اسرائیل و نتانیاهو و سربازان آمریکا می‌دونن.....بمیر دیگه
    • حسین IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      0 0
      دقیقا چیکار کرده؟ باز ملت چند سال نفس راحت کشیدن و چند صباحی تورم بالا نداشتن. برای یک چندم همون برجام داشتین له له میزدین که نشد. بزرگترین خائن به مملکت جلیلی بود با اون کج فهمی ها و قطع نامه های تحمیلی
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      0 0
      بعید میدونم بدون نظر و رای رهبر شهید تو این مملکت کاری انجام شده باشه .
  • هادی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    این مردک میبایست اعدام کنن
  • صادق IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    تثبیت پیروزی حزب ترامپ در انتخابات میان دوره‌ای با فروختن منافع ملی و امنیت ملی ایران تو سط خائنین به ایران که شروط آتش بس را به مذاکرات دو مرحله ای کردند که مرحله اول کمک به ترامپ برای برای پیروزی در انتخابات است و مرحله دوم همان از سر گیری مذاکرات 20 برجام بود که با نقشه دشمن و عوامل نفوذی داخلی آمریکا همه دانشمندان را ترور کرد و تمام زیرساخت‌های هسته ای را نابود کرد و همه مسولان نظام را ترور کرد الان هم دوباره نقطه سر خط پس آقای ظریف این پیروزی برای آمریکا هست که توسط جاسوسان و خائنین به انقلاب و ایران به نفع آمریکا انجام دادند و می‌دهند
  • محمد IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    حاج ابراهیم خان کلانتر!!!!!
  • م IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام بر ظریف یادتون نره هنوز که شده همهتون میگین چرا برجام پاره شد حیف که قر نشناس هستید اون دنیا باید جواب تمام حرفهایتان باشید
  • پویا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ظریف! مواظب فرانچسکو باش ؛ دوباره ...
  • DE ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    منتظر همدلی و پشتیبانی ملی باش ! ملتی که نه سرپیازه نه ته پیاز ، چرا باید همدل باشد ؟؟
  • ممدی که نبودی ببینی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    چقدر این بیچاره گفت مردم مردم مردم و اینکه ما هیچ متحدی نداریم و این جنگ بخوبی این‌ها رو نشون داد
  • And IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    بابا ایشون از کجا وکی دکترای اقتصاد گرفتن برید تحقیق کنیداونموقع که همه دانشجویان ایرانی را از آمریکا اخراج کردند تنها ایرانی مانده ایشون بود برید بخونید چطوری اونجا مونده وخونده وچطوری دقیقا بعد از جنگ ایران عراق وارد کشور شده وچطوری وتوسط چه کسانی وارد سیاست ومقامات وسمت شده ایشود دست پرورده نه خود خود ... هستند
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    همه باید از اب و خاک ایران به هر شکل ممکن دفاع کنیم دست غارتگرها باید بریده بشه
  • حسین IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    جناب آقای ظریف دستمریزاد ،واقعا لطف کردید پیام دادید 🙏🙏🙏
  • موج IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    جواد فرانچسکو کالیاری، منتظر محاکمه تو و روحانی هستیم آن شاءالله
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    بعضی‌ها خیلی رو دارند، از در بیرون می‌کنی، از دیوار میان،البته تنها نیستند،در داخل خیانتکارانی هستند که هوای اینها را دارند. همیشه خیانتکاران کشور را به ورطه سقوط رساندند،. برابری، برادری، حکومت عدل علی
  • عادل IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    انشاالله که فرانچسگوی دیگری در این توافق نبوده باشد
  • زهرا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    شما خفه لطفا
  • سعید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    دیدن تصویر این خائنین چندش آوره
  • علی قریشی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    0 0
    تو امثال شما هست ما طعم خوشبختی را نخواهیم چشید . شما که روزی از دیوار سفارت بالا می‌رید و یک روز غرب گرای مطلق هستید