وزیر جنگ اسرائیل: از لبنان عقب‌نشینی نمی‌کنیم / اگر ایران به خاطر لبنان حمله کند ما با قدرت به ایران حمله خواهیم کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم با عقب‌نشینی از جنوب لبنان مخالف است.

به گزارش خبرآنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: به‌رغم تمام فشارها، ما با عقب‌نشینی از لبنان مخالف هستیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل این را برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توضیح داد.

به روایت ایسنا، کاتس گفت: من و نتانیاهو سیاست واضحی را برای ابقای ارتش در مناطق امنیتی در لبنان، غزه و سوریه در پیش گرفته‌ایم. منطقه امنیتی در لبنان خالی از ساکنان خواهد شد و منازل را در روستای‌های مرزی تخریب خواهیم کرد.

طبق گزارش الجزیره، کاتس ادعا کرد: اگر ایران بار دیگر به دلیل حوادث لبنان به اسرائیل حمله کند، ما با قدرت به ایران حمله خواهیم کرد.

این اظهارات در پی اعلام توافق بین ایران و آمریکا ایراد شد که شامل تعهد آمریکا به توقف تمام حملات رژیم صهیونیستی در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان است.

315

کد مطلب 2233599

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 55
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    55 26
    چشم تیم مذاکره کننده روشن این بند اول خدا به داد بندهای دیگه برسه ک ه ترامپ میزنه زیرش بزار تنگه باز بشه قیمت نفت درست بشه وذخایرشون پر بشه خواهید دید ترامپ و اسرایل چه بلایی سر ایران و ایرانی بیارن اونوقت اصلاحات باید پاسخگو باشو
    • فرزاد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      17 3
      خدا کنه تاریخ برای ما دوباره تکرار نشد
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      23 21
      واقعا که ما نباید از خون ریخته شده ی شهدایمان وخون پاک اقامون بگذریم لعنت به اسراییل مرگ برامریکا ی جنایتکار بیشرف
    • فرزین IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      22 16
      ظاهراً که توهم زدیم اسرائیل خیلی قویتر از این حرفاست. ما حتی بعد از انفجار هم نمی‌تونیم هواپیما هاشونو شناسایی کنیم.ظاهرا که رئیس جمهور هم اینا زدن ما هلیکوپترشم تو خاک خودمون بعد سه روز پیدا کردیم
  • سیامک IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    22 13
    از نتایج توافق! چقدر امتیاز هسته ای یا موشکی بگیرند، معلوم نیست!
  • مهدی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    17 66
    میدونی چیه.وقته اون رسیده که یه دونه چک ازاون چک ارتشی های معروف بهتون بزنیم دیگه نتونید از جاتون بلند بشید
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      27 6
      هزاران موشک بهش زده شده حالا توازچک صحبت میکنی کجایییی...
    • A IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      20 3
      آق مهدی. ظاهراتوهم برتر داشته
  • ata IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    7 23
    چرا در یک مناظره بین المللی مناقشه منطقه مورد نظر را به بحث نمیگذارند تا نظر یهودیان را جویا بشویم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    33 51
    عقب نشینی نکنی نابود میشی یابو
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      21 15
      از ادبیات صحبت کردنت معلومه چقدر عقلت کار می کنه!
  • هموطن IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    16 31
    همین الان باید صهیونیست ها از لبنان کامل خارج شوند وگرنه ماجرا چیز دیگری است
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      29 10
      منتظر دستور شما بودند !
  • قاسم IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    8 21
    ملت ایران به این مسئله واقف هستند این را به تیم مذاکره کنند توهمی ما بفهمانید
  • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    67 17
    لبنان به ماچه دایه مهربانترازمادرشدیم
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      11 23
      همین شماها گفتید سوریه به ما چه و...همه دارن اعتراف میکنن با همین نه غزه نه لبنان و...سوریه رو از دست دادیم بعدش جنگ دوازده روزه شروع شد همه این قضایا برای بعد از سقوط سوریه ست هر عاقلی می‌دونه تو بیرون از سرزمینت با دشمنت نجنگی....مجبوری تو خاکت باهاش مبارزه کنی لبنان و منطقه جز مقاد اصلی قرارداده نباشه یعنی ادامه جنگ در منطقه سه ماه دیگه پنج ماه دیگه همین آش همین کاسه
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 25
    الاغ تو اگر امریکای بس شرف نباشه یک هفته ای نابودی گوساله کودک کش
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    12 38
    تیم سازشکار وترسو وبزدل دولت چهاردهم بداند اسرائیل از لبنان خارج نمی شود شب گذشته از ترس حمله اسرائیل مصالحه با امریکا را پذیرفتید لعنت بر شما ترسوهای بی شرف اصلاح طلب
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    43 2
    شما یه چند سال تو صلح جامعه ، اقتصاد و قدرت نظامی رو قوی کن بعد هر کار خواستید بکنید ما هم نگفتیم از مظلومان حمایت نکنید ولی نه با این وضع که تا چند ماه یا حتی هفته دیگه بخش زیادی از مردم زیر بار فشار اقتصادی له بشن
  • Mohammad IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    6 3
    بیشتر معرکه گیری تا حداقل به خودم کاملا ثابت شده کی رو حرفاش وایساده
  • ذرررر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    8 24
    بیا حمله کن سگ نفهم تا ببینی نتیجشو
  • تورک اوغلی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    10 20
    پارس کردن سگهای ولگرد(بدون صاحب) ممنوع.به تنهایی هیچ غلطی نمیتوانید بکنید. ترامپ گوش کثیفت را میبرد........
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    19 19
    برو عمو تو ترامپ پشتت نباشه جرات نداری بیای طرف ایران، اونم که مثل سگ رهاتون کرد!!! دیگه دلت نابودی می خواد انگار
  • ناشناس IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    9 4
    خوناشام
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    34 3
    ایران تا زمانی که با منطقه و بعضی از کشورهای جهان مشکل داره هیچی حل نخواهد شد
  • شقایق IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    6 22
    حمله کنه . بی‌صبرانه منتظرشون هستیم تا مادراشون رو به عزاشون بنشونیم
  • ابو علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    12 2
    این توافق و مذاکره تهش پوچ وتو خالی وپر از نامردی و خیانت و بد عهدی است از سمت دشمن ملعون
  • ایران IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    4 3
    مذاکره کنندگان حواسشون هست. دلشون رو به چی خوش کردند
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    4 18
    اگه آمریکای کودک کش وارد نشده بود ایران با موشک کار اسرائیل جنایتکار را تمام کرده بود
  • هیچکس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    15 1
    آنها میخوان ایران را درگیر کنند بهترین چیز خود مردم لبنان هست برای دفاع از کشورشون
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 8
    وزیر جنگ اسرائیل و نتانیاهو و وزیر دارایی باید به علت جنایت ننگی اعدام شوند
  • احمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    5 12
    آمریکا حمایت خودرا از اسراییل بردارد تکلیف اسرائیل یکسره خواهد شد
  • علی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    9 13
    بفرما! تازه اولشه! بیشتر ازچهل ساله که یانکیهای روباه صفت میزنن زیر تعهدات و قسم نابودی ایران رو میخورن، اونوقت یه عده نمیدونم بگم هالو یا خائن، هنوز توی کف مذاکره و صلح با اون بیشرفها هستن و بعضیهاشون هم ژست عاقلی میگیرن و مثل ( آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه ) رو تکرار میکنن!! واقعا که خاک بر سر ترسوی بزدلتون بشه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین