شکایت کیفری فدراسیون ووشو از خواهران منصوریان

فدراسیون ووشو از شهربانو و الهه منصوریان با ادعای هتاکی، شکستن درب اتاق رییس فدراسیون و حمله به رییس فدراسیون شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشوی زنان و پس از دومین شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی که باعث شد سهیلا منصوریان حضور در بازی های آسیایی را از دست بدهد، فدراسیون ووشو مدعی شد الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد و شکستن درب، وارد دفتر ریاست فدراسیون شدند و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده و الهه منصوریان نیز با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرد.

به نقل از ایسنا، به دنبال این اتفاق فدراسیون ووشو از شهربانو و الهه منصوریان به دادگاه کیفری تهران شکایت کرد تا اقدامات آن‌ها از طریق قانونی پیگیری شود.

257 251

کد مطلب 2230428

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حمیدرضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    جلوشون رو بگیرید خیلی پر روووو شدن
  • احمدی از اهواز IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    خواهران منصوریان هم خیلی پررو شدند ، باید محاکمه شوند .
  • صادق ذوالفقاری IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    این ۳تا رو از صحنه ورزش ایران محو کنید
  • ناشناس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 1
    شاید اخلاق ضعیف باشه ولی معمولا در گروه بهترینها هستند واینکه اینها را کنار بگذارن عجیبه والبته در آینده اگر ببینیم ووشو مقام نیاورده یکجورهایی نشون دهنده مافیا است که گروهش را بدون لیاقت بفرسته بالا
  • فرزانه IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    یا خدا
  • سعید IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    خواهران منصوری بار خودشون رو بستن یادشون رفته کجا بودن الان کجاهستند من فیلمشون رو دیدم یکی از خواهرا دوربین مدار بسته رو شکست.تو اوضاع جنگ این حرکات یعنی پناهندگی به کشور امریکا شبکه انترنشنال کارشناسان مسائل سیاسی ضد ایرانی
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    اگه حق خوری شده،که خوب کاری کردن
  • خدابخش IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 0
    خدا وکیلی اینا دیگه مردی شدن واسه خودشون ...
  • سعید IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    اینا دیگه خیلی بی ادب و گستاخ شدن یادشون رفته از کجا اومدن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین