عکس| آثار تخریب شده خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

حمله زشت و هتاکانه صبح امروز خواهران منصوریان به فدراسیون ووشو خبرساز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز سری دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو زنان در آکادمی ملی ووشو برگزار شد.

پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشو ساندا زنان و پس از شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی، الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد وارد محل فدراسیون و شکستن در دفتر ریاست فدراسیون شدند و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده و الهه منصوریان نیز با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرده و به شخص خود حمله‌ور شد تا تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد.

در شرایطی که مسئول حراست فدراسیون و ناظران وزارت ورزش و جوانان در محل وقوع حادثه حضور داشتند، شهربانو منصوریان با استفاده از الفاظ رکیک خطاب به رئیس فدراسیون و دبیرکل کمیته ملی المپیک، همه حضار را تهدید به ضرب و شتم نمود. این در شرایطی است که رئیس فدراسیون بلافاصله پس از ورود ناگهانی به اتاق و با شکست حرز درب اتاق توسط خواهران منصوریان، از اتاق خارج شد تا حتی بی‌احترامی به آنان نکرده باشد.

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

عکس| آثار لات‌بازی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

257 251

کد مطلب 2230317

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • رضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    حداقل 2 3 میلیارد خسارت زدن
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    عجب
  • اشنا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    3 1
    تا به جایی میرسند باید فیلم اوایل اینها را نشانشان دهند که چقدر کرنش و تعظیم میکردند. با ووشو نمیشه معرفت و دید و اخلاق را کسب کرد . لطفا اینها را که دیگه زیادی لوس شدند بایکوت کنید. چی هستند جز دو تا ادم لگد پران
  • هادی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 2
    یه دوربین از جاش درآمده و یه شیشه قاب شکسته. به نظر میاد پنجره باز بوده باد زده
  • میرزاده IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    جای دندون روی در دیده می شد؟
  • سید ابوالفضل موسوی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    1 2
    واقعا انسان از این رزمی‌کارها می‌ترسد. اصلا نباید با این‌ها وصلت کرد!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    این چه در زپرتی بوده است که با چهارتا مشت و لگد بازشده؟!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    4 1
    این خواهران کلا این شکلی هستند همین سهیلا منصوریان توقع داشت متصدی امور بانک براش دولا راست بشه وکارشو بی نوبت راه بندازه که با عدم توجه به درخواست ایشان همین کار رو تو بانک انجام داد
  • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    10 1
    یعنی چی ؟ ادب و نزاکت کجا رفته فدراسیون که ارثیه پدریتون نیست
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    6 0
    میان تلویزیون دو تا صحبت سیاسی به خوشامد آقایون می کنند و بعد هم عزیزتر از قبل می شوند.
  • شکرالله هراتی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    6 1
    واقعا باعث تأسف است از خواهران منصوریان انتظار این رفتار را نداشتم باید برخورد متناسب شود تا غرور برایشان برنداره
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    2 0
    به این دو تا خواهر یادآوری کنین قبل از اینکه بیاین سمت ووشو کجا زندگی می کردین و کار تون چی بود.پس بی خود دور برندارین و به گذشته خودتون نگاه کنین.شما همون هستین.زیاد مغرور نشین
  • صادق IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    2 0
    باید برای همیشه محروم شوند. قبلا هم از این کارها کرده اند. ظرفیت توجه و شهرت را ندارند.