زیدآبادی: جنگی فراتر از جنگ ۴۰ روزه؟/ چاره‌ای نداریم جز اینکه....

کارشناس مسائل اسرائیل و منطقه در واکنش به نقض آتش بس از سوی اسرائیل و پاسخ ایران نوشت: چاره‌ای نداریم جز اینکه بگوییم "ببینیم چه پیش می‌آید!"

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی در کانال تلگرام خود نوشت: 

بینیم چه پیش می‌آید!

آنچه در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است، آغاز دور تازه‌ای از درگیری‌های گسترده در سطح جنگ‌های ۱۲ روزه و جنگ ۴۰ روزه و یا حتی فراتر از آن است؟ یا اینکه به صورت کاتالیزوری برای سرعت گرفتن مذاکرات و بن‌بست‌شکنی از آن عمل خواهد کرد؟

مورد اول، واقعاً چیزی برای این منطقه باقی نخواهد گذاشت. مورد دوم اما به نظر می‌رسد طرفداران بسیاری در دنیا دارد. مشکل ولی این است که آن معدود طرف‌های خواهان نابودی منطقه، در جایی لانه کرده‌اند که ظاهراً حتی ترامپ هم قادر به کشیدن مهار آنها نیست!

با این حساب چاره‌ای نداریم جز اینکه بگوییم "ببینیم چه پیش می‌آید!"
 

۳۱۵

کد مطلب 2230211

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    19 3
    امثال شما همیشه حساب ترامپ رو از اسرائیل جدا می کنید خیال خام
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    22 19
    ایران چاره ای ندارد جز توافق با ترامپ. از لحاظ نظامی هم آمریکا تا کنون از کمتر از یک درصد یا همان یک صدم توان نظامی و نیروهای مسلح خود استفاده کرده
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    18 8
    اینم از تحلیل گرمون احتمالا داشته سبزی پاک می کرده موقع نوشتن این تحلیل حال سوال اینجاست که چرا این را نوشتی و چرا خبر آنلاین آن را منتشر می کند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    18 4
    تحلیل های ابکی
  • جانفدا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    11 5
    چقد سطحی و کم عمق تحلیل ....من فک نمیکنم کارشناس این مسائل باشید...بیشتر به نظر میرسد کارشناس اجتماعی هستین
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    10 2
    زیدآبادی کارشناس مسائل اسرائیل ومنطقه!!!!!!!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    8 5
    خخخ تاحالا هرچی گفته دقیقا برعکس در اومده باهاش ادامه بدید
  • مسعود IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    11 25
    آقای زید آبادی عزیز ما چاره ای جز پیروزی نداریم همه با هم دست در دست یکدیگر با حمایت از رزمندگان و دولت پیش بسوی پیروزی . فقط یک راه است و آن هم پیروزی در این نبرد. استقلال هزینه دارد و باید همه تلاش کنیم با کمترین هزینه به آن برسیم . یا علی مدد
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    8 9
    این سیاست نیست اوج حماقت است ...سیاست باید دیدگاه طولانی مدت داشته باشد