شما نظر بدهید / آیا استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل بازگشایی اینترنت منطقی است؟

اینکه برخی نمایندگان به دلیل بازگشایی اینترنت، در مجلس شورای اسلامی به دنبال استیضاح وزیر ارتباطات باشند، از نظر شما منطقی است؟

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی پوردهقان، عضو کمیسیون صنایع و معادن می‌گوید: «گروهی محدود در مجلس با هرگونه گشایش در حوزه‌های مختلف مخالفت می‌کنند، همین حالا هم فتح الفتوحی اتفاق نیافتاده اما اقلیتی در پارلمان به دنبال استیضاح وزیر است.»

در چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی به ریاست محمدرضا عارف برقراری اتصال اینترنت بین‌الملل با ۹ رای موافق و ۳ رای مخالف تصویب شد تا روند بازگشایی اینترنت پس از ۸۸ روز قطعی از پنجم خرداد آغاز شود. 

در این میان دیوان عدالت اداری دستور توقف مصوبات ستاد راهبری و سامان‌دهی فضای مجازی را به دلیل شکایت‌های انجام‌گرفته صادر کرد.

حالا زمزمه‌هایی از تلاش برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر ارتباطات به گوش می‌رسد. 

شما نظر بدهید، آیا اقدام برای استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل اجرای مصوبه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی و بازگشایی اینترنت از نگاه شما منطقی است.

نظرات خود را پایین همین مطلب با خبرآنلاین در میان بگذارید. 

۵۸۵۸ 

کد مطلب 2229196

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 137
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 91
  • جانم فدای حیدر IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    304 3
    از کی تا حالا نظر مردم هم مهم شده؟؟؟ آن موقع که قطع کردن مگر نظر مردم را پرسیدن؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      همیشه نظر مردم در ایران مهم بوده بویژه وقت هایی که خود مردم مهتقد بودند که نظرشون مهم و گرنه کسی که قدر خودشو ندونه بقیه هم کاریش ندارند
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      193 3
      چی داری می گی 11:46؟؟ نظر مردم هیچ وقت مهم نبوده وگرنه این جماعت با 3 درصد یا 4 درصد رای وارد مجلس نمی شدند و برای 90 میلیون مردم تصمیم نمی گرفتند واقعیت اینه که مردم راهکاری برای اعتراض به سازوکار انتخابات و نقش مخرب شورای نگهبان ندارند بنابراین با انتخابات قهر کردند و و حاکمیت به جای شنیدن حرف مردم این افراد را با زیر حد اقل محبوبیت و مقبولیت به مجلس فرستاد این جماعت نماینده واقعی مردم نیستند چون مردم ایران راهی برای ابراز مخالفت و اعتراض نسبت به هیچ چیز ندارند
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      74 5
      قطعا فشار تندروهای اصولگراست
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      35 0
      به سطح دغدغه های این جماعت بایدگریست
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      6 0
      لطفا حرف نخ نما و کلیشه ای نزنید. خسته ایم خسته
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    214 7
    احمقانه است.
    • قاطع زاده IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      بله احمقانه آن است که ما کیان و بنیان خانواده و ارزشهای والای انسانی را نادیده بگیریم ما باید فضای مخرب را مسدود کنیم و نگذاریم بخش بزرگی از کاربران که نوجوانان و کودکان و آینده سازان کشور هستند از راه بدر بشوند چون غرب با کارهایی که در این بستر میکند بدنبال آگاهی دادن نیست بلکه بدنبال فروپاشی انسانیت است فلذا وقتی قصد شوم آنها بر همگان روشن است پس باید نت ملی باشد و راه بر فضاهای مخرب اخلاقی و ضد امنیتی کشور بسته شود
    • مهدی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      72 4
      قاطع زاده عزیز! اولا مواظب سایه وجود خویش باش! به قول یونگ، «حتا پرهیزگاری هم میتواند جبران یک کشش عظیم به سوی تباهی باشد! چه بسا شرارتهایی که خود را پشت نقاب پارسایی پنهان کرده اند و منجر به خود بزرگ بینی اخلاقی میشوند» و همیشه یادت باشه که خوراج و طالبان و داعش هم به اسم دین بزرگترین همراه شیطان بوده و هستند و شما هم باید مواظب داعش وجود خودت باشی. دوما شیطان کارگزار خداست و قابل حذف نیست! پیامبر هم نمیخواست با زور و اجبار کسی رو به بهشت بفرسته که میتونید کتاب تاریخ فقه اسلامی از حامد خانی رو بخونی!
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      81 2
      قاطع زاده جان منطور از انسانیت چیه برادر که شما با قطع اینتر نت می خواهی از فروپاشی آن جلوگیری کنی ؟ این اوضاع رانت و تبعیض و گرانی و بخور بخور آقازاده ها و .... جزو شرایط انسانیه یا نه ؟ اینکه یه عده در مملکت ما برای تحصیل و اشتغال سهمیه دارن جزو انسانیته ؟؟!! اینکه از بچه تا پیر مرد ما گرفتار انواع نابسامانی و فقر و تبعیض و گرفتاری و ... شده جزو اون انسانیته که شماها فراهم می کنید ؟ اینکه تو و امثال تو سیم کارت سفید داشتند و دیگران کلا محروم بودند توی انسانیت شما تعریف شد یا نه ! اینکه غرب را فاقد انسانیت بدانید و خودتان هر طور دلتان بخواهد با مردم رفتار کنید جزو انسانیت مورد نظر شماست ؟؟ اصلا شما اول تعریف خودت از انسانیت را بگو تا ما بدانیم که اوضاع اسفبار و رقت انگیزی که برای اکثریت مردم ایجاد شده در کدام قسمت انسانیت شماست !
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      26 2
      تا یکی دو سال بعد استارلینگ تو گوشی همراه در دسترس خواهد بود نکند حمل گوشی همراه رو هم محدود خواهید کرد شما ها باید قرون وسطی به دنیا میومدین این دوره دوره این تفکرات نیست
    • قاطع زاده IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      2 23
      در جواب آن‌که گفت منظور ما از انسانیت چیست باید پاسخ داد که قطعا اگر اندک کسانی از جایگاه خود سو استفاده کنند کار غیر انسانی است اینکه تعدادی گمراه شده و‌ فرضا اختلاسی کرده باشند این مذموم است اما گرانی و نابسامانی اقتصادی و ولوغیرهایی که می گویید دقیقا محصول سیاستهای غرب بی انسانیت است که با سالها دشمنی و‌تحریم و جنگ های تحمیلی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی فرود آورده است ، آنها می خواهند نعوذبالله نظام ما برود تا مثلا مرغ و گوشت و فلان را ارزان کنند؟ نه خیر جانم آنها می خواهند که فساد و بی بند و باری فرهنگ مآبی خود را رواج دهند اما از در فشار بر سفره مردم تا سپس مقاصد شوم خود را پیاده کنند این انسانیت از نگاه غربی هست که بانوان را کالا می داند و آزادی را با لخت شدن و شرب خمر و هزار بدبختی دیگر ادغام کرده ، حتی در بسیاری از همان آقازاده ها به زعم شما وقتی اعتراف کردند مشخص شد که دشمن و‌جاسوسان آنها در پشن پرده و فریب دادن آنها بوده اند تا کشور و نظام مقدس ما را تخریب کنند ، ما این نگاه را غیر انسانی می دانیم
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    256 3
    12 میلیون جوان ایرانی درآستانه ازدواج نمی تونن ازدواج کنن بعد حضرات دنبال اینن چرا وزیر اینترنت رو باز کرده.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      116 1
      در هر خانواده ای چندین جوان تحصیل کرده و باهوش و توانمند مجرد و بیکار مانده اند و خانواده ها مستاصل و گرفتار هستند اونوقت دنبال افزایش جمعیت از طریق وارد کردن افغانهای بی سواد و گرسنه یا مشوق های مسخره مثل وام و ... هستند بابا اشتغال و اقتصاد را سامان بدهید تا جوانان ازدواج کنند
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      4 64
      گفتند اینترنت را بستید جوانان بیکار شدند نگو منظور از کار در اینترنت سرگرمی بود که سرکار نروند.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      25 1
      آنهایی که در آستانه ازدواج هستند و نمی‌توانند ازدواج کنند اگر هم کمک کنند تا که ازدواج کنند درنهایت طلاق می‌گیرند. زیرا اول زندگی که راحت‌تر است را که نمی‌توانند راه‌بیندازند بعدش که سختر میشه اصلا نمی‌توانند.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      31 2
      جالب اینکه وام ازدواج ....الان داریم یارو بچه اش داره به د نیا می آد هنوز وام نگرفته ؟؟؟!!!..فرزند آوری هم یک دیگه از روش های حل مسئله آقایون هستش ! یکی نیست بگه بابا شرایط کار فراهم کن خودش همه کاره می کنه !!؟؟ چرا همش به کوچه علی چپ می زنیم ..!!؟؟
    • عباس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      4 1
      ازدواج نکن/ آسوده راحت، مشکلات زیادی هست مگه اونا را حل کردن که این یکیو حل کنن 100 ملیون ایرانی دندون خراب دارن جرات نمی کنن دندونپزشک مراجعه کن پول ندارن
  • مجید گلپا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    باید اتفاقا مدال شجاعت بهش بدن که به فکر مردم بود و یک تنه جلو زورگویان ایستاد
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      96 4
      احسنت
    • عباس ابن علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      4 165
      بله که باید نشان و مدال شجاعت بگیره که توی جنگی که رهبر عزیزمون 168 تا کوددک مینابی این همه سرباز و سردار نظام این همه مردم بی پناه و بی گناه و .... شهید شدند حالا با بازکردن پلتفورم های دشمن راه نفوذ مجدد وطن فروشا و بی شرفا رو به مردم عزیزمون در دسترس قرار داده اینترنت بین الملل بهونه اس باز بمونه مثل قبل اما با فیلتری که فیلتر شمن ها هم نتونن به منافقین و دشمنان این مرز و بوم دسترسی داشته باشن با فیلتر بودن مجموعه متا (واتساپ .و اینستاو ...) با فیلتر بودن تلگرام با فیلتر بودن سایت های دشمنان فارسی زبان مثل بی بی سی و عنترنشنال و .... ناله ننه من غریبم اینترنت بین الملل مال اینجور افراده نهع مردم عادی افتاد؟؟؟
    • مهدی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      75 2
      در پاسخ به عباس بن علی: مردم ایران باید همه اخبار و تحلیلهای مختلف رو از همه بشنوند نه فقط از شما. در حکومت پیامبر هم همین بوده و مخالفین وحی و پیامبر هم حق اظهار نظر و تبلیغ نگاه خودشون رو داشتند. میتونی کتاب «آینده انقلاب اسلامی» شهید مطهری رو بخونی. ضمنا تا حالا ویندوز داشتی که بفهمی نود روز اپها و ویندوز و آنتی ویروست به روز نشه یعنی چی؟
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      69 4
      عباس جان شماها که مدعی هستید که 30 میلیون جان فدا طرفدار افکار شما هستند از چی می ترسین ؟؟ با 30 میلیون جان فدا حریف این جماعت حد اقلی مخالف و معترض نیستین ؟ زبان استدلال شما نمی تونه مردم معترض و شاکی را قانع کنه یا چی ؟؟؟ قیصر هم که آمد کمک شماها ! غم دارین هنوز ؟!
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      78 3
      اینترنشنال و بی بی سی از طریق ماهواره برقراره و مردم خودشان عقل و شعور دارند و می توانند حرفهایی که می شنوند را تحلیل کنند اگر مردم خوشحال و راضی و بر خوردار و موفق باشند که نیازی به بستن چشم و گوش مردم نیست جمهوری اسلامی این همه ماهواره و شبکه عربی و انگلیسی و اسپانیایی و ... داره چرا دیگر کشورها این همه داد و هوار نمی کنند ؟؟ مردم را راضی نگهدارید تا از ریسمان سیاه و سفید نترسید
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      75 0
      عباس شما ادعا دارین که 90 درصد مردم طرفدار شماها هستند صدا و سیما هم که کل واقعیت ها را بیان می کنه و بالای 90 درصد مردم مخاطب صدا و سیما هستند از چی داری اینطور می ترسی ؟
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      2 32
      در پاسخ به ۱۳:۰۹ : اونا اخبار نمی‌گویند مهندسی افکار می‌کنند و از آب گل آلود ماهی می‌گیرند. اول ای جان، دفع شر موش کن / وآنگهان در جمع گندم کوش کن اگر مردم خودشان کارهای درست می‌کردند دیگر قانون مقرات وجود نداشت.
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      6 0
      پاسخ به 16:01 دوست عزیز یعنی شما فقط باید مهندسی افکار کنید ؟ آیا اخبار شما در صدا و سیما واقعیته ؟
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    41 2
    خیر
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    193 4
    فکر کنم نمایندگان محترم مجلس از سربیکاری می خواهند استیضاح را مطرح کنند و گرنه کسی که برای حقوق عادی مردم تلاش می کن را که استیضاح نمی کنند
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    174 7
    کلا حضورچنین نمایندگانی در مجلس منطقی نیست
    • ali IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      98 3
      جای همه چیز برعکس شده!!! نمایندگان مردم باید از حقوق ما دفاع کنن نه اینکه وزیر را برای وصل اینترنت که حق مسلم هر ایرانی است استیضاح کنند. ما همچین نمایندگانی را نمیخواهیم و این افراد جایشان در مجلس نیست
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      1 0
      در جلسه آنلاین، از اینترنت پایدار و خوب استفاده و وزیرش را استیضاح میکنن
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      3 0
      نماینده ای که حداکثر با 3 الی 4 درصد آرا وارد مجلس شده که نماینده مردم نیست.....
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    151 4
    صدای شکستن استخوان مردم زیر بار گرانی شنیده نمی شود . تعدیل نیرو ها و بی کاری مشاغل دیده نمی شود.این اینترنت نیم بند برای مردم عام آرزو شده چیزی که حق تمام مردم دنیاست نه امتیاز .حالا امثال پایدار چی ها و سایبری چی ها که صبح تا شب تو سایت های خارجی می پلکندو فکر می کنند اینترنت همون چیزی هست که خودشون فکر می کنند و در ذهنشون هست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    100 3
    نماینده ها مجلس خودشون مصونیت قضایی دارن.دلیلش چیه؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    121 4
    کلا هر چی مسئول کمتر زندگی مردم راحتر
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      30 2
      دقیقا . فکر کن اگر کلیه سیاستمداران اعتصاب کنن مملکت بهشت میشه درست برعکس پاکبان ها . فکر کن یک روز اعتصاب کنن مملکت چی میشه. بلا به دور
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    102 3
    وصل نشده که بخوان استیضاحش کنن.این اینترنته مثلا؟
  • ملت IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    97 6
    اگر راستش را بخواهيد بايد او را بخاطر مسدود كردن نود روزه اينترنت استيضاح كرد!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      36 4
      دستور قطعی اینترنت از مقامات شورای عالی امنیت ملی بود نه وزیر ،اینو بفهم .
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    82 1
    أخه این چه سوالیه میپرسید مثل این می مونه بگید آیا داشتن بهداشت یا آموزش ممنوع است؟.....
    • عباس ابن علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      3 64
      چرا به در و دیوار میزنی ؟ طرف یه صدایی ازش خارج شد دست به سر و گردنش گرفت گفت این شقیقه ام مدتیه صدا میده یک ظریفی اونجا بود گفت .... (باد معده) چه ربطی به شقیقه داره؟ حال بهداشت چه ربطی به اینترنت داره ؟ بدون بهداشت بدون آب بدون نان انسان میمیره کدوم پشمکی رو دیدی ککه بدون داشتن اینترنت مرده باشه اینترنت ابزاره آب و نان و بهداشت اصله داری اشتباه میزنی داداش
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      53 1
      عباس جان تعداد زیادی انسان در ایران از طریق اینترنت ارتزاق می کنند یا تحصیل می کنند یا تفریح می کنند و خلاصه اینکه مردم ایران حق دارند شبیه کل عالم باشند ! چرا شماها مردم ما را اینقدر حقیر و بی ارزش می دونی که امور عادی در کشورهای دیگه را برای مردم ما زیادی و غیر لازم می بینی ؟ اینقدر خود تحقیری و مردم تحقیری واقعا بعیده البته خود تحقیری نیست چون شماها سیم کارت سفید دارین !
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      59 1
      عباس تو دلت می خواد که خودت با سیم کارت سفید از امکاناتی بر خوردار باشی که بقیه محروم باشند و فخر بفروشی و احساس خاص بودن کنی که الان ناراحتی ؟؟
    • عرفان IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      37 2
      عباس داداش بیا تموم ابزار های اینترنتیت رو به من بده تا بفهمی ۹۰ روز قطعی برای کسی که تنها راه ارتباطیش تماس تصویری بوده و نون زندگیشو از اینجا درمیورده یعنی چی! اینترنت الان درحکم بهداشت و نون و آبه عباس!
  • US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    71 2
    اینها از حداقل هوش سیاسی بی نصیبند ! نمی فهمند که با مشخص شدن نام استیضاح کنندگان در حقیقت همین افراد هستند که در پیشگاه ملت استیضاح میشوند
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      0 21
      نام این افراد نباید فاش بشه
  • کرج IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    76 1
    وصل اینترنت کار به حق و درستی بوده، اونایی که پیرهن پاره میکنن واسه وصل اینترنت خودشون اینترنت پرسرعت وسیمکارت سفید همراه باخانواده هاشون داشتند ...
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    60 1
    مشخصه که خیر ،به نظر بنده و اکثر مردم مظلوم ایران اونیکه باید استیضاح بشه دارندگان سیم کارت سفیدها هستش ،بخصوص نمایندگان مجلس ۴ درصدی و مسئولینی که با رای و نظر مردم در مسند قدرت نشستن ولی علیه مردم هستن .
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    23 2
    هنوز خوب وا نشده ولی خُب با همین فرمون بازگشائی تخت گاز برید جلو تا پایدار بشه
  • سوزان IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    35 0
    مگه نظر ما مهمه؟
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    3 13
    بله
  • سعید IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 54
    میشود فیلترینگ را کلا حذف کرد و همه سایت ها آزاد باشد. اما متصل شدن به سایت بهتر است با واسطه صورت بگیرد. مثلا من وقتی میخواهم فلان سایت را باز کنم، فرم درخواست پر کرده و به مرجع ذیصلاح ارسال کنم. در صورت موافقت، اجازه دسترسی به سایت به مدت یک ساعت داده شود. در این حالت هم تبعیض و فساد از بین می رود هم کل ۹۶ میلیون ایراتی اینترنت آزاد دارند.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      34 2
      برای یه جماعت ارزشی هم اشتغال و رانت ایجاد می شه برای فروختن حق ورود به سایتهای مختلف !
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      21 0
      آها بعد کی میشه مسئول تأیید سایت ها؟ یکی که مدرک نامرتبط داره و با رانت اومده؟ اون چه میفهمه برنامه نویس یا سئوکار یا متخصص شبکه چرا یه سایت رو میخواد؟ میدونی چند تا درخواست در روز برای این آدم میاد؟ چند تا باید بررسی کنه، چقدر باید تخصص داشته باشه، چقدر باید وقت بذاره؟ تازه اگه 10 صبح نیاد، سیستمشم قطع نباشه، واسه ناهارم کار مردمو زمین نذاره!
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    18 1
    به نظرم باید برای قطعی اینترنت توبیخش کرد اما برای بازگشایی اینترنت نیز لوح تقدیر بهش داد. نمایندگان که اکثرا دنبال فامیل بازی و کارهای شرکت های پولدار هستند که کی را بزارند مدیرعامل و از قبلش .............. بهتره در کسب و کار و زندگی مردم نماینده ها دخالت نکنند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    18 0
    منطــــــــــــــــــــــــــــق!کدوم منطق! منطق چیه دیگه!! بیخیال اول صبح شنبه ای، بزار ببینیم تا آخر شب چیجوری می تونیم یه لقمه نون حلال یا حروم، .....، پیدا کنیم، شنبه ای رو نمیریم، رد کنیم، برسیم به یکشنبه....
  • محمدرضا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    26 1
    این نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با حداقل رأی مردم تکیه بر صندلی مجلس زده‌اند هر آنچه که مردم نطر مثبت داشته باشند بر عکس نظر مخالف خواست مردم عمل می‌کنند اینها دشمن مردم ایران هستند نه نمایندگان آنها این اعمال را انجام داده وانتظار دارند مردم به با سیاست اینها مخالفت نکنند. بروید خجالت بکشید بلاخره روزی باید جوابگوی این اعمال زشت خود در برابر مردم باشید
  • امید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    19 1
    وجودافکار مشابه این باصطلاح نمایندگان است که مملکت را اینگونه به قعر دره فرستاده است
  • فرزاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    16 1
    وزیر ارتباطات رو استیضاح میکنند(یعنی ازش توضیح میخوان) که چرا ارتباطات رو(نمونش وصل اینترنت بعد سه ماه)در کشور گسترش داده ؟ ....
  • عباس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    25 1
    اینها دنباله همون جریانی هستند که یه روزی میگفتن دوش حرامه بلندگو صدای شیطانه و.......................تا به امروز که میگن اینستا از اف35 خطرناک تره .!!
  • رضا مدیاتک IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    20 0
    بهتره بگید کی تر نت ؟ این و اونش مهم نیست با فلاکت داریم ازش بهره می بریم
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    23 2
    این کار از نمایندگانی که نماینده مردم نیستند عجیب نیست.
  • حسن IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    32 2
    اگه اینترنتو باز نمیکردند باید استیضاح میشدند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    24 1
    حاجی جان یک سری هم به ایران خودروی عزیزترازجانتان و سایپای سوگلیتان نیز بزنید . خداوکیلی ببینید فساد ناشی از چشم پوشی شماها تو این دو ابر غول صنعت ایرا ن مخرب تر است یا بحث اینترنت و ....ببینید میزان تلفات این دو عزیز جگر بیشتر است یا اینترنت بین الملل . نمیدانم شما نماینده ملت هستید یا نماینده میراث داران فیلتر شکن فروش خوب میدانید و بهتر از هرکسی که تو این ایام فیلتر شکن پروو چه پولهایی که خورده نشد
  • ایرانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    23 1
    خوب متوجه نشدیم؟! به دلیل بازگشایی اینترنت یا به دلیل قطعی اینترنت؟! اگر به دلیل بازگشایی اینترنت باشد باید به عقل این نمایندگان و وکالت قانونی آنان شک کرد ؟! ...
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    4 20
    بله در اسرع وقت انجام شود
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    14 1
    منطقی؟!!!! مگه داریم ؟!!!! مگه میشه ؟!!!!
  • حبیب IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    29 0
    اینترنت حق جامعه هست
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    45 2
    به نظرم با انحلال مجلس،۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات کشور حل میشه
  • DE ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    41 1
    از یک مجلس غیرملی ، جز کارشکنی و .... و مخالفت با هرنوع آزادی های شهروندی ؛ انتظاری نباید داشت . این جماعت نماینده نظام هستند نه نماینده مردم .
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    8 24
    بله منطقیست
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    35 1
    سریال برره را داریم زندگی میکنیم . لعنت بر مهران مدیری که برنامه نظام را برره ای نوشت . تلخ است که بپرسیم ایا منطقی است وزیر ارتباطات بدلیل وصل ارتباطات استیضاح میشه ....
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    17 2
    استیضاح وزیر ارتباطات بخاطر کار صحیحی که انجام داده حرکتی ضد انقلابی و ضد نظام است
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    13 1
    وقتی در ستاد هماهنگی تصویب شده و نظر اکثر مردم بازگشایی اینترنت هست استیضاح بی معنا و تندروی محض است.
  • سهراب IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    15 1
    بدترین کاری که مجلس میتواند بکند
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    12 0
    استیضاح وزیر ارتباطات و هر شخص مسئول و غیر مسئول دیگر و یا هر سازمان و شورا و کمیته ای که نقشی هر چند اندک در قطع اینترنت داشته و یا دارند ، کاملا" منطقی ، عقلایی ، صواب و واجب کفایی است . والسلام
  • حسن+یک IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    2 29
    وزیر بر خلاف مصوبه شورای امنیت ملی تصمیم گرفته واینترنت را باز کرده خلط مبحث نکیند استیضاح وزیر به خاطر بی قانونی و خلاف امنیت ملی عمل کردنه حتما باید استیضاح و محاکمه بشه هر کسی اگه بخواد سر خود در مسائل کلان کشور تصمیم بگیره که دو روزه مملکت به باد میره
  • خواننده IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    20 1
    این افتضاحی که تحویل شده اینترنت نیست.
  • مردم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    15 1
    نظر مردم؟!!
  • سلام IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    13 0
    خیر استیحضاح وزیر ارتباطات به علت وصل اینترنت منطقی نیست اینترنت حق هر یک از ایرانیان است دولت حق قطع اینترنت را ندارد
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    11 1
    خیر موافق استیضاح نیستیم.اگر بدلیل اتصال مجدد اینترنت باشد.
  • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    8 0
    وزیر ارتباطات نباید استیضاح شود برخورداری جامعه از اینترنت جهانی بلا اشکال است
  • پرهام IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    22 0
    خنده داره وزیر یک کشور با دستور رئیس جمهور یک حق عادی و معمولی رو به مردم برگردانده تا از اسیب های عظیم قطعی جلوگیری شود بعد سیمکارت سفیدها ناراحت شدن یعنی باید به لحاظ عقلی چقدر سقوط کنی که بگی اینترنت بسته شود
  • ایرانی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    22 2
    کاش می شد مردم می تونستن خود این به اصطلاح نماینده ها رو استیضاح کنن برن خونشون راحت بشینن ، بلکه مملکت بتونه نفس بکشه
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 27
    اینترنت افیون جوانان است
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    11 1
    باید استیضاح بشه چرا سه ماه قطع کرده
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 11
    در پاسخ به ۱۳:۱۸ استدلال شما نادرست است مثل اینکه بگویی: مگه فرزند شما، شما را دوست ندارد پس چرا اجازه نمی‌دهی مواد مخدر بکشه از چی میترسی!
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      5 0
      مشکل اینه که شماها خودتان را والد و مردم را بچه تصور می کنید !
  • حسین IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    12 0
    حداقل ۹۰ درصد مردم اینترنت را وسیله کسب و کار می بینند.آدم فاسد .اینترنت را محل فساد .دزدان بیت المال هم جاسوس و ترسوها اف ۳۵ می بینند..اینترنت در جهان مدرن یک ضرورت هست
  • محمدرضا چشمه کولی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    11 0
    مخاطب برکناری آقای وزیر هستم واقعا لطف کردن من جانباز هستم تازه با وصل شدن اینترنت تونستم دارو تهیه کنم هر کسی هم که میخواد ایشون رو برکنار کنه خیلی خیلی خیلی بیخود میکنه چون خودشون و همه خانواده اینترنت داشته و دارن و خواهن داشت چه قبل جنگ چه الان وقت آینده فقط ممنونم آقای وزیر ارتباطات سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹♥♥♥♥
  • محمدی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    11 0
    پس معلوم شده وزیر کارش درسته این مجلسی های چهار درصدی .... خلاف مردمند
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    2 0
    ما ملت ایران عزیز بخاطر اینکه این نمایندگان در شان و منزلت ملت نیستند استیضاح خواهیم کرد. این نمایندگان بجای وحدت و توجه به سخنان رهبر نازنین تفرقه در پیش گرفته اند.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 4
    در پاسخ به ۱۳:۳۱ مردم عقل و شعور دارند ولی آنها بیشتر دارند و مردم با ورود دربازی آنها درنهایت مغلوب آنها خواهند شد چون حرفه‌یشان این است.
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
      2 0
      مردم را راضی و خوشحال نگهدارید که از بازی کسی نترسید چرا دیگر کشورها از شبکه ها و برنامه های ما ترسی ندارند ؟؟! ما هم کم شبکه خارجی زبان نداریم
  • حسین IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 0
    خیر منطقی نیست
  • محمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    11 0
    استيضاح منطقی نیست
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    12 1
    به نظر من این نمایندگان و جریان آنها مسئول وضع موجود هستند و باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند. چرا وزیری که داره جهت رفع دغدغه مردم تلاش می کنه، برچسب استیضاح بزنند. اینا کلاً بیشتر از 4 درصد طرفدار ندارند.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 5
    مهم نیست مهم اینه که اینترنت باز بمونه
  • منصور IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 0
    خدایا کی از دست این تندروها راحت میشیم. یه اینترنت ساده حق ما نیست؟ استیضاح بخاطر وصل اینترنت. بخدا مسخرست
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 1
    زودتر باید استیضاح و برکنار میشد ،چون سیم‌کارت سفید داده بود و اینترنت ۸۰میلیون ایرانی رو قطع کرده بود و فقط اینترنت افراد مجلس و دولت وصل بود ،،، هر کسی مخالف راحتی مردم هست نباید از پول مردم به دلار حقوق بگیره
  • سعید IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 1
    متاسفانه این افراد دنبال افزایش محبوبیت دولت پزشکیان نزد مردم هستند اینترنت فقط اینستا و شبکه اجتماعی نیست که اینها فکر میکنند هست همه نرم افزارهای صنعتی در اپدیتهای جدید خود هوش مصنوعی را هم اضافه کرده اند احتمالا در حوزه های دیگر هم وضع همین است بدون اینترنت چگونه میشود از این قابلیتها استفاده کرد؟ تقریبا همه مردم درخانه خود کامپیوتر دارند مدارس ودانشگاهها هم همینطور این دستگاهها برای نصب درایوارها نیازمند اینترنت هستند بسته های افلاین بیشتروقتها یا جوابگو نیست یا گاهی باعث بروز اشکال میشود اینها فقط نمونه کوچکی از مصارف عمومی وتخصصی هستند موارد خاص جای خود دارند
  • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    بله حتما
  • مجید IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    باید نظر متخصصان اول ایمن بعد کار لحاظ شود.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    وقتی تو دنیای موازی زندگی کنی اره
  • مجید IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    باورتان بشود یا نشود ایران در حال جنگ است از بابت اینترنت من هم آسیب دیده ام اگر فداکاری سربازان این ملت نبود وضعمان از لیبی و سودان بدتر بود نه اینکه خدا راشکر همه چیزمان تا حد زیادی پا برجا باشد . آنها به گفته ترامپ (که غرب بدون روتوش است) دشمن ایران هستند نه جمهوری اسلامی .و همه مارا یکجور می بیند ایرانی و مو سیاه .وهمه مارا یک جور می کشد این نظر سنجی زیر سئوال است آنهم در زمان درگیری های نظامی و باید نظر افراد امنیتی لحاظ شود نه من که کارم چیز دیگری است .
  • مجید IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 1
    باورتان بشود یا نشود ایران در حال جنگ است از بابت اینترنت من هم آسیب دیده ام اگر فداکاری سربازان این ملت نبود وضعمان از لیبی و سودان بدتر بود نه اینکه خدا راشکر همه چیزمان تا حد زیادی پا برجا باشد . آنها به گفته ترامپ (که غرب بدون روتوش است) دشمن ایران هستند نه جمهوری اسلامی .و همه مارا یکجور می بیند ایرانی و مو سیاه .وهمه مارا یک جور می کشد این نظر سنجی زیر سئوال است آنهم در زمان درگیری های نظامی و باید نظر افراد امنیتی لحاظ شود نه من که کارم چیز دیگری است .
  • علی حاجبی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 0
    نظرماکه مهم نیست هیچ وقت مهم نبوده دیگه هراتفاقی تومملکت بیفته برام مهم نیست مانون شب نداریم ایناافتادن دنبال استیضاح وزیرچون اینترنت هم مافیایی شده
  • nazeri IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 0
    با سلام نه تنها نباید استیضاح بشه بلکه باید مدال شجاعت و عدالت به ایشان با کمال احترام اهدا کنند.
  • رضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    با استیضاح وزیر کاملاً مخالفم .چون وزیر فقط مجری برنامه هاست.درثانی در کشور ما برای نظر مردم ارزش قائل نیستند.اگه ارزش قائل می‌شدند اقلیت ۶درصدی وارد مجلس نمی‌شدند وبرای ۹۰میلیون ایرانی تصمیم گیری نمی‌کردند.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 0
    استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل بی اختیاری و عدم مسؤولیت پذیری و پاسخگویی به مردم از بابت قطعی و کندی و کاهش پهنای باند و سرعت اینترنت کاملا منطقی است. البته استعفا مقدم بر استیضاح است.
  • 09173638404 IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 0
    خیر منطقی نیست .البته از نظر انها که حتما منطقی است
  • علی رسولی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    عده ای دراین مملکت فقط به دنبال محدودیت برای مردم هستند. هیج منطقی هم برای کارشان ندارند. حتی ادعا اقدام به استیضاح کار نابخردانه ای است
  • علی رسولی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    عده ای دراین مملکت فقط به دنبال محدودیت برای مردم هستند. هیج منطقی هم برای کارشان ندارند. حتی ادعا اقدام به استیضاح کار نابخردانه ای است
  • علیرضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    به این چند نماینده بگویید چرا وزیر کشاورزی را استیضاح نمی کنید؟ چرا وزیر کار را استیضاح نمی کنید؟ چرا به وزارت اقتصاد اشکال و ایراد نمیگیرید؟ اینترنت وصل شده و مردم در جریان اخبار قرار گرفتند ترسیدید؟
  • توحید IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    با سلام من از رئیس جمهور مقتدر ومردمی ایران آقای پزشکیان و وزیر محترم ارتباطات تشکر میکنم
  • آاشنا IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    1 0
    آقا یان ناپایدار شما اول بیایید مجلس رو باز کنید و جلسات علنی داشته باشد و کمی از ترس خودتون بکاهید البته با گروه شما خاطر جمع باشید که کاری ندارند اونوقت اگه تونستید استیضاح کنید که البته این هم از همون کارهای ضد مردم هست. همه اینهارو گفتم که بگم من مخالف استیضاح هستم.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    خیر
  • عباس IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    ازدواج هم نکردی مهم نیست چیزیو از دست ندادی روز به روز داره زنده ماندن و نه زندگی کردن /سخت تر میشه چرا مثل فیلم هندیا همش دنبال ازدواجید من با 41 سال سن مجرد زندگی می کنم با دوتا گربه/درباره وزیر گناه داره استیضاحش نکن چون که فیلترینگ را آپدیت کرده و هیچ وی پی انی وصل نمیشه اگر هم بشه یک دقیقه بعد قطع میشه نت را نوسانی کرده تازه باید تقدیر کرد😄😄😄
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    اینترنت حق ماست مثل آب گاز برق لازمه واجبه ... استیضاح رو از کجا آوردن 🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خیر۱۰
  • شهروند IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    بله منطقی است. نمایندگان می توانند استیضاح کنند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    به گوش میرسه که یوتیوب -یکی از علل اصلی خرید vpn- داره رفع فیلتر میشه. با این رفع فیلتر هم درآمد و هم محبوبیت فیلتر. شکن فروش ها خیلی کم میشه.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    وزیر کار خوبی کرده تندروها ایران را به لبه پرتگاه می برند اصل اکثریت مردم هستند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    بله
  • عباس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    وقتی در انتخابات مجلس۳۰درصدمردم شرکت می کنند بایدهمچین نماینده هایی برونداینترنت فقط داخلی باشه
  • مازیار IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    چرا وبرای چه ؟ اگر مدیری درست کار می کند باید استیضاح شود ؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خیییییررررررر اینترنت حق مسلّم مردم ایران هست… برعکس، مخالفین بازگشایی اینترنت باید به سختی مجازات شن… مخالفین منفور ملت شدن….
  • محمد50 IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    استیضاح رییس جمهور واجبت تر هست اگه به خبر انلاین برنمیخوره
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    باید تشویقی بهش بدهند اگر حاکمیت ادعای مردمی بودن دارد
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    اصل حرف مردم همان نظرات غیرقابل انتشار است.
  • نا شناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    برکناری و محاکمه تمام کسانی که باعث قطع اینترنت شده اند، مقتضی است. اینها همه جنجال الکی هست برای لوث کردن قطع اینترنت و ضرری که به فعالیت های اقتصادی زده شده.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    0 0
    آن زمان که اینترنت بین الملل را بستن باید استیضاح می شد که جرا بستن نه اینکه الان باز شده اونهم نیم بند؟ کار مجلس برعکسه .
  • امنه IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    1 0
    رای ویزیر رای مردمه حرف وزیرحرف مردم اقدام وزیرخواست مردمه اگه میخوای وزیر استیضاح کنی باید درمقابل تمام ملت قرارگیری
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    3 0
    لطفا اینترنت کسانی که به رسایی و ثابتی رای دادند را قطع کنید با تشکر
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    1 0
    منطقي كه نيست خجالت آوره . ٩٩ درصد مردم خواهان حقوق اوليه خود هستن كه اينترنت هم يكي از آنهاست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    3 0
    آفرين بر وزیر جوان که یکی از مشکلات اساسی کشور رو حل کردند بازگشایی اینترنت گام درستی بود که به نفع مردم و کشور بوده