یک حکومتی از آنطرف دنیا آمده و بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین یک کشور دیگر را ترور کرده و با افتخار هم می‌گوید. جایمان راعوض کنیم؛ اگر ما اف ۳۵ و پایگاه‌های نظامی در آمریکای جنوبی داشتیم و هواپیما می‌بردیم در قلب کاخ سفید و ۳۰۰ نیروی حاکمیت آمریکا را می‌کشتیم، آیا دنیا ما را رها می‌کرد؟ من خودم منتقد تند برخی اتفاقاتم اما آدم نمیتواند حق را ناحق کند./صداوسیما

۲۶۶ ۳۳ 

کد مطلب 2227935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین