مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اعلام کرد: ایران مانند کره شمالی خواهد بود، اما بدتر، اگر سلاح‌های هسته‌ای به دست آورد آنها دولت اسرائیل را نابود خواهند کرد و شما نمی‌توانید کاری در این باره انجام دهید چون آنها سلاح هسته‌ای دارند. منبع: هم میهن

264 33

کد مطلب 2227864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین