علت اصرار ترامپ بر خروج اورانیوم از ایران چیست؟ / تصمیم گیری درباره اورانیوم، تصمیم درباره «بود و نبود ایران تاریخی» است

در طیف گسترده ای از شروط زیاده خواهانه آمریکا در مذاکرات علیه ایران، مخالفت با اصل غنی سازی در طول دو دهه اخیر و اکنون اصرار بی انتها بر خارج شدن کل اورانیوم ۶۰ درصد غنی سازی ایران، محوری ترین خواسته آمریکا بوده و هست؛ بطوری که حتی بعد از به میان آمدن کارت تنگه هرمز توسط ایران، شخص ترامپ باوجود انعطاف در برخی زمینه ها، در خصوص خارج کردن اورانیوم و تعطیلی فعالیت های هسته ای ایران، حاضر به عقب‌نشینی نشده است.

کد مطلب 2227423

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    2 2
    شما که میخواهید اتمی بشید حداقل باید می‌توانستید جلوی دو شرکت سایپا و ایران خودرو را هم در سیرک کردن ایران برای جهان بگیرید تا الگویی نشوند برای اغلب شرکت ها که الان بوتان و ایران رادیاتور هم در پکیج راه آنها را بروند و کل حاکمیت را مچل خود کنند . اورانیوم را تحویل دهید و گونده گوزی نکنید و با جان مردم قمار نکنید
  • تورک اوغلی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    سرکوب(برسردشمن کوبیدن) با سلاحی کاری ترهمان. که بایدداشت...
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    2 1
    کشور ایران باید هسته ای شود بایدبایدباید

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین