به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سایت عصرایران نوشت: تمسخر و توهین به دانشوران و علما و پژوهشگران در ایران از دوره سیطره مغول ها توسط ارباب تیغ و طلا و تزویر سابقه طولانی دارد اما این بی فرهنگی ها ، در جایگاه استادان و دانشمندان نه تنها اثر منفی نمی گذارد بلکه جامعه را نسبت به جایگاه رفیع آنها اگاه تر می کند.
تجربه شوم توهین و تکفیر دکتر سروش که باطل بودن آن امروزه بر همگان آشکار شده، برای بی فرهنگان دانش ستیز و عقل گریز عبرت نشده است.
1717







نظر شما