واکنش علی پروین به درگذشت پرویز قلیچ‌خانی/ از من هم بهتر بود

اسطوره پرسپولیس پیامی برای از دست دادن هم‌بازی‌اش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین، ستاره پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در واکنش به درگذشت پرویز قلیچ‌خانی گفت:

باید صادقانه بگویم آقا پرویز یک چیز دیگر بود. من کنارش بازی کرده بودم و می‌دیدم چه قدرت مدیریت بالایی داخل زمین دارد. او از من هم بهتر بود.

بنظرم پرویز قلیچ‌خانی حتی از من هم بهتر بود و روی دستش در فوتبال ایران بازیکن نمی‌آید. ای کاش در ایران می‌ماند و فوتبال ما از وجودش بهره می‌برد ولی مسیر زندگی خود را از ورزش جدا کرد.

257 251

کد مطلب 2223251

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    تو که مالی نیستی
  • کاووس IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    الان علی پروین با این جملات از مرحوم قلیچ خانی تعریف کرده یا خودش رو بزرگ کرده؟
  • عباس آقا IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    توکه اصلا هیچی نیستی ،مرحوم قلیچخانی اگه در این دوره تو فوتبالمون بازی میکرد صددرصد مبتونست در تیمهای درجه یک اروپا بازی کنه اصلا از فوتبال آسیا خیلی جلوتر بود
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    خداوند روح او را قرین رحمت کند ،ولی پروین چه شکسته نفسیی میکنه!!
  • US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    چه از خود راضى!!! از من هم بهتر بود يعنى چه؟ ادمًكه از خودش تعريف نميكنه. بى شك بهترين بازيكن خط وسط بود. چه در دفاع و چه در ميانه .
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    0 0
    روحش شاد