رضا کیانیان:تلویزیون باید برای همه باشد اما الان تریبون عده ای خاص است. هر چقدر هم در باغ سبز نشان دهند به آنجا نمی روم

من از تلویزیون قهر نکردم، تلویزیون از من قهر کرد. چون من کار را انجام می‌دهم و اسم تلویزیون، تلویزیون ملی است، یعنی برای همه است. الان برای همه است؟ نه، تریبون خاصی شده برای گروهی خاص.

به گزارش خبرآنلاین رضا کیانیان به روزنامه شرق گفت: آن گروه خاص گنجایش این را ندارد که من را بپذیرد. من هم گنجایش این را ندارم که خودم را اندازه یک گروه خاص کوچک کنم. من برای همه مردم قصه تعریف می‌کنم. آنها می‌خواهند برای عده‌ای خاص قصه تعریف کنند و اینجا آب ما در یک جوی نمی‌رود. در واقع او است که ما را کنار گذاشته و ما هم چون از آن نوع نگاه تنگ خوشمان نمی‌آید، طبیعتا نمی‌رویم. حالا هرچقدر هم بخواهند در باغ سبز نشان بدهند، نمی‌رویم. برای اینکه آن تریبون برای همه است ولی الان برای همه نیست.

17302

کد مطلب 2222780

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
    0 0
    طبق قانون اساسی صدا و سیما دولتی است.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
    0 0
    مشکل اصلی این است که هر چیزی که از بودجه عمومی استفاده می کند باید منعکس کننده صدای یکایک ملت ایران باشد. البته شما هم نگران مردم نیستید نگران طیف و اطرافیان خودتان هستید.
  • حالا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
    0 0
    دورت گذشته مربی.. برو بابا