سردارآزمون  در آزمون بزرگ رفوزه شد/ سردار دوباره ذهنیت خام و واکنشی خود را به نمایش گذاشت

سردار آزمون بعد از اعلام فهرست تیم ملی و دعوت نشدنش، عکس پروفایلش با پیراهن تیم ملی را پاک کرد و تصویر باشگاهی‌اش را جایگزین کرد؛ حرکتی ساده، اما پرمعنا.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه خراسان نوشت:
پرسش مهم همین‌جاست: «لباس تیم ملی برای او نماد «ایران» بود یا بلیت احتمالی جام جهانی»؟  پس از ماجرای روزهای جنگ و دلخوری مردم از مواضع سردار، او عکس با پیراهن تیم ملی را روی پروفایلش گذاشت؛ حرکتی که بعضی‌ها آن را نشانه علاقه‌اش به ایران دانستند و بعضی دیگر کوششی برای بازگشت به تیم ملی، حضور در جام جهانی و البته افزایش قرارداد باشگاهی از این مسیر. اما حالا که دعوت نشده، همان تصویر در اولین فرصت حذف می‌شود تا مشخص شود سردار چه نگاهی به تیم ملی داشته. حذف یک عکس چیزی از ارزش پیراهن ملی کم نمی‌کند، اما یک چیز را پررنگ می‌کند: سردار دوباره ذهنیت خام و واکنشی خود را به نمایش گذاشت. چه خوب اگر یک‌بار برای همیشه روشن کند کدام برایش مهم‌تر بود: «ایرانی بودن یا بازی در جام جهانی»؟
23302
کد مطلب 2221021

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    تیم ملی جای افرادی که نسبت به وطن و کشورشان تعصب ندارند نیست
  • علی اصغر رضایی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    13 2
    چرا مقاله ی شما فاقد نام نویسنده است ؟
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
      0 0
      اگر رفتند . باید در هر سه بازی حاضر و به نشانه اعتراض بازی نکنند و در دست هر کدام از افراد تیم یک کیف مدرسه بچه میناب باشد. "" جانم فدای ایران ""
  • سعید IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    2 21
    سردار آزمون توی جنگ دشمن ایران رو تحسین کرد، لابد اگه می‌رفت جام جهانی قرار بود با علی کریمی بره کاخ سفید
  • Ali IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    قضاوت عجولانه و بی منطقی است. وقتی او را به تیم ملی راه نمی دهند چرا باید پیراهن آن را به نمایش بگذارد؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    بالاخرا این بازیکنان فوتبال شاید فقط بلد باشند اما درباره سایر موارد مهارت ندارند از جمله معنی میهن دوستی و عرق ملی و .... و شعور و اخلاق بهتر بود آرزوی موفقیت می کرد برای تیم ملی و احترام خود را نگه می داشت .
  • علی ملایری IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    4 25
    این اشخاص دوزاری رو مردم بزرگ میکنن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    خسته نشدین انقدر جای مردم نظر میدین؟
  • جعفری IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    این موجودات ( سلبریتی ها) را اینقدر در رسانه هایمان باد می کنیم و هوا میدیم که دیگه پایین نمیان بعدش که سوتی میدن ، دنبال این میریم که بکشیمشون پایین ولی دیگه آسون نیست.
  • حسینی دولت آبادی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    برخی رسانه ها در تایید و تخریب دیگران افراط میکنند. نه نمایش لباس تیم ملی به ما ربط داشت نه برداشتنش! یک موضوع شخصی است. سرتان را از زندگی مردم بکشید بیرون! بیخود برای مردم سوژه سازی نکنید. این همه افراد بی کفایت برای سوژه شدن داریم. به آنها به پردازید.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 1
    حالتون خوبه؟! خب دعوتش نکردن دیگه
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    گویا چون در آزمون‌ها رفوزه می‌شده اسمش را گذاشتند «سردار آزمون»
  • بچه سید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    هیچ به هیچ
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    سردار را به تیم ملی برگردانید. کارهای شما با افرادی مانند نوراللهی وآزمون ضد ایران ومنافع ملی وبرعلیه ورزش وشور و شوق و احساسات مردمی است.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    اختیار تغییر عکس پروفایلش هم نداره! همه چیز رو سریع سیاسی می‌کنید و انگ می‌چسبونید
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    در فوتبال وطن فروش کم نیست کافی است در جلسات خصوصی حضور داشته باشی
  • شاهان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    10 2
    گرچه با بازی آزمون حال نمیکنم ولی میشد با پا درمیانی پیشکسوتان حل کرد این موضوع رو، جالا که امکان داره به طارمی ویزا ندهند بهتر بود میرفت با تیم.
  • حامد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    دلخوری مردم از سردار؟؟؟؟؟؟؟
  • ابراهیم ملکی 4030 IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    سردار آزمون در پرسپولیس و سپاهان پذیرفته نشد!! به کمک پدرش به روسیه رفت!!! به خاطر یک استوری اموالش توقیف شد!!! باز هم حاضر به کمک به تیم ملی شد!!!! اما خط خورد!!! به خاطر همان استوری!!!
  • نیما IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    7 1
    مگه بازی سردار آزمون برای مربی تیم مهم بود. دلیل کنارگذاشتنش بازی بدش بود؟!!!
  • Wizard IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    شما اگر مشکلی با ایشون نداشتی و سیاست و قاطی ورزش نمیکردی و بی طرف بودی استوری که سردار برای تیم ملی گذاشت و منتشر میکردی نه عکس پروفایلش. دوما وقتی که عضو تیم ملی نیست به چه دلیلی باید عکسش و با لباس تیم ملی بگذاره؟ سوم از کی تا حالا پیراهن باشگاه های ورزشی هم جز خط قرمزها شدند؟ گناه کرده؟ این همه برای تیم ملی زحمت کشید قدرشو دونستید؟ در جنگ ۱۲ روزه وقتی یک هتل کامل و مجانی دراختیار جنگ زده ها گذاشت و هزینه اون و داد تشکر ازش کردید؟ جناب خبرنگاری که این مطلب و نوشتی تو برای کشورت از سردار بیشتر کار کردی؟
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    0 0
    سردار با اکثریت مردم ایران بوده و است