رعایت پروتکل اسلامی توسط سیدعباس عراقچی در دست ندادن با خانم وزیر خارجه ویتنام در اجلاس وزرای خارجه بریکس در هند مورد توجه قرار گرفت./آوش

۲۶۱ ۳۳

کد مطلب 2219153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    4 0
    فتح این قله رفیع رو خدمت ایشون و سایر مقامات جمهوری اسلامی تبرک و تهنیت عرض می‌کنم.
  • مجید IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    0 1
    وندی شرمن و کتاب خاطراتش
  • ناصر IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    1 0
    سلام. وقتی مراجع عظام هم دست دادن را در دیدارهای دیپلماتیک با نیت رفع وهن جایز دانسته اند ، دیگر مسئله مهمی نیست . بهتر بود آقای عراقچی دست می داد .
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    1 0
    بنده خدا غافلگیر شد وگرنه می بایست مثل هندی ها به اون خانم احترام می گذاشت!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    1 0
    احمدی نژاد مادر هوگو چاوز رو بغل کرد