چرا تو این شبکه و یکی دوتا شبکه دیگر هر کی از راه میرسد کارشناس مسائل سیاسی میشه با با هنوز مهر فوق دیپلمت خشک نشده . نظرات نا پخته و نسنجیده این حضرات گاه عواقب جبران ناپذیر ملی یا فرا ملی دارد و کو آدم فهیم
اعتقادم بر این هست که حداقل سه تا از این شبکه های صدا وسیمای میلی را به دولت و کارشناسان آن واگذار شود تا بتواند از عملکرد خودش دفاع کند.
این صدا و سیما پاتوق تندروها و پایداری هاست.
الان این بچه چند سالشه و سطح سوادش در چه حدیه ؟ وقتی رهبر عزیزمان در مورد مذاکره حرف میزنند اینها چکاره مملکت هستند که میان توی رسانه مثلا ملی حرفی خلاف نظر رهبر میدن ؟
این به اصطلاح کارشناسان که در صدا وسیمای مملکت تعیین تکلیف می کنند چند سال تجربه جنگ و صلح و وقایع مختلف از ابتدای انقلاب تا کتون را دارند؟ تا جاییکه میبینیم بزرگان وبا تجربه ها و گرم وسرد روزگار چشیده ها خیلی با تامل و با دقت صحبت میکنند اما چهارتا جوان تعیین جنگ وصلح می کنند.
نظر شما