کارشناس شبکه افق در آنتن زنده تلویزیون گفت: مذاکره در این مرحله یعنی میز تسلیم./مهر

266 33

کد مطلب 2209801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    عججججبببب
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    آقای کاعارشناس همه کشور های منظقه افتاد تو فکر دور زدن تنگه هرمز
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    هر ننه قمری رو صدا و سیما به عنوان کارشناس میاره.چهار تا آدم درست و حسابی بیارید که شبکه تون جا بیفته.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    چرا تو این شبکه و یکی دوتا شبکه دیگر هر کی از راه میرسد کارشناس مسائل سیاسی میشه با با هنوز مهر فوق دیپلمت خشک نشده . نظرات نا پخته و نسنجیده این حضرات گاه عواقب جبران ناپذیر ملی یا فرا ملی دارد و کو آدم فهیم
  • حدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    اعتقادم بر این هست که حداقل سه تا از این شبکه های صدا وسیمای میلی را به دولت و کارشناسان آن واگذار شود تا بتواند از عملکرد خودش دفاع کند. این صدا و سیما پاتوق تندروها و پایداری هاست.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    کاسه داغ تر از سوپ
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    4تا بچه سال تند رو شدن مسئول تبلیغ جنگ!
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    الان این بچه چند سالشه و سطح سوادش در چه حدیه ؟ وقتی رهبر عزیزمان در مورد مذاکره حرف میزنند اینها چکاره مملکت هستند که میان توی رسانه مثلا ملی حرفی خلاف نظر رهبر میدن ؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۵
    0 0
    این به اصطلاح کارشناسان که در صدا وسیمای مملکت تعیین تکلیف می کنند چند سال تجربه جنگ و صلح و وقایع مختلف از ابتدای انقلاب تا کتون را دارند؟ تا جاییکه میبینیم بزرگان وبا تجربه ها و گرم وسرد روزگار چشیده ها خیلی با تامل و با دقت صحبت میکنند اما چهارتا جوان تعیین جنگ وصلح می کنند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین