رئیس آژانس انرژی اتمی روسیه، الکسی لیچِخاف، اعلام کرد که مسکو تقریباً تمام کارکنان خود را از تنها نیروگاه هسته‌ای ایران خارج کرده است؛ نیروگاهی که با همکاری و نظارت روسیه ساخته و اداره می‌شود. بر اساس این اظهارات، ۱۰۸ نفر از کارکنان روسی تخلیه شده‌اند و تنها ۲۰ نفر شامل مدیران ارشد و متخصصانی که مسئولیت ایمنی تجهیزات را بر عهده دارند، همچنان در نیروگاه حضور دارند. منبع: چندثانیه

265 33

کد مطلب 2205499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین