مهروز ساعی: با مبینا خداحافظی می کنیم؛ او  انتظارات را برآورده نکرد/ نگفتم لیاقت نداری!

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان گفت: مبینا نعت‌زاده توقعات را در مسابقات قهرمانی آسیا برآورده نکرد و فعلا به آسیب‌دیدگی‌اش خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهروز ساعی سرمربی تیم ملی تکواندو زنان در حاشیه مراسم قهرمان ایران و در جمع خبرنگاران، درباره رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تکواندو در هر دو بخش مردان و زنان در این مراسم نماینده دارد. هر سال با علاقه به این مراسم می‌آیم، چون مردم به ورزشکاران رای می‌دهند که خیلی مهم است. زیباست که مردم قهرمانان را انتخاب می‌کنند.
وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری مبینا نعمت‌زاده در مسابقات قهرمانی آسیا و جمله بحث برانگیزی که به کار گرفت (لیاقت نداری)، بیان کرد: آن جمله را به کار نبردم، اما خیلی جدی با بازیکنان صحبت کردم. سه تا چهار نفر که فکر می‌کردیم خیلی بهتر باشند، متاسفانه شرایط فنی خوبی ارائه نکردند. توقع از نعمت‌زاده زیاد بود. هرچند وی آسیب دیدگی داشت اما اگر نمی‌توانست مسابقه بدهد، اصلا اعزام نمی‌شد. بنابراین فعلا از او خداحافظی می‌کنیم تا به مصدومیتش برسد.
ساعی در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد تیم در آسیایی مغولستان، عنوان کرد: شعارم این است که همیشه باید به جوانان اعتماد کرد و قدرت ریسک بالایی دارم. شاید تعدادی از نفرات ما به مدال نرسیدند، اما کسب سهمیه کاملی برای ناگویا داشتند. از عملکرد تیم در مغولستان راضی هستیم. 
وی گفت: نعمت‌زاده در زیر ۲۱ سال جهان طلا گرفت و آنجا از او راضی بودم. تورنمنت بعدی هم به فجیره رفت و طلا گرفت. فقط در قهرمانی آسیا دور از انتظار بود. در مغولستان از او انتظار طلا داشتیم. او فعلا به آسیبش می‌رسد و قوی برمی‌گردد.

253 258

کد مطلب 2226848

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    یکی باید با خودت خداحافظی کنه با فامیل بازی اومدی بالا بعد نسخه دیگران رو میپیچی اونم دارنده مدال المپیک
  • عادل IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    45 10
    مشکل ما مبیناها نیستن خانواده ساعی هستن نذارین بیش از این اعتماد سلب بشه
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    بهتر بود خودتان با فدراسیون خداحافظی کنید! شما سرمربی بودید و گند زدید به تکنوادو بانوان! والا رو که نیست سنگ پای قزوین ست!!!
  • افشین IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    چرخ گردون گر بر مراد ما نرفت دائمآ یکسان مباشد غم مخور...در ورزش و هنر و در دنیای شهرت بهتره از حواشی دوری کرد و بسیار مراقب بود ..چون در نهایت باعث تحلیل قوای روحی و جسمی خواهد شد قهرمان شدید مراقب سکوت خودتون باشید که با ارزش هست.
  • تنها IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    دقیقا دلیل نابودی تکواندو بانوان همین خانم مهرورز ساعی هستند که با رانت و نفوذ برادرشون یک شبه به این مقام رسیدند.... ایشان اگر در ابتدای کار موفقیتی هم داشتند برای این بود که موقع برداشت محصول صاحب کار شدند و گزنه ایشان ثابت کردند که نه کاشت نه داشت و نه حتی برداشت نمی‌دانند و بهتر است نفع ملی را فدای نفع شخصی خود نکنند و به همراه برادر گرامی حتما استعفا دهند...چون آقای ساعی هم نشان دادند که همیشه یک ورزشکار موفق مسئول موفقی نمیشود...
  • راستین IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 1
    متاسفانه مبینا دچار غرور کاذب شده که اکثر ورزشکاران تو این مملکت بهش مبتلا هستند در ضمن خانم ساعی در حد و اندازه مربی تیم ملی بودن نیست و همه میدونید که داداش هادی هواشو خیلی داره
  • ناشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    56 12
    بجایی اینکه سرمربی ومربی را عوض کنید قهرمانان را کنار میگذارید !!؟؟؟؟ مشگل سرجای خودش باقی میماند دنبال راه حل های سرسری هستید !!؟؟؟ عیب از مربی وسرمربی ست چرا وقتی ار کار ساعی ها راضی نیستین جرات اینکه برکنارشان کنید را ندارید !!؟؟ پشت پرده اینهمه مافیا بازی چه کسی هست
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    57 3
    شماکه میدونستیدمبینامصدوم هست وامکان داره نتونه۱۰۰خودش بزاره چرابردینش تاالان کنارش بزارین
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    45 7
    مبیناراجوگرفته طفلکی میخواست پزشکی بخونه دتوربشه آدمهارادرمان کنه .نشد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    تو خودتم به واسطه برادرت شدی مربی تیم ملی اگه برادرت نبود هیچی هم نمیشدی خودت اولین نفر باید خداحافظی کنی
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    از مبینا خوشم نمیاد ولی اینم حقش نیست با یه شکست بذارنش کنار
  • ایلیا جون IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    2 0
    چقدر حسوده سر مربی واقعا که
  • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    25 9
    زودتر از اینها باید اینکار میکردی
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    3 0
    چقدر توهین آمیز با شاگرداش صحبت میکنه حتما همین رفتارش باعث تضعیف رو حیه مبینا شده
  • عبدالله CA ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    34 36
    در کنارش باشید تا بهبودیش را بدست آورد ، باهاش خداحافظی نکنید ورزشکار بسیار خوبی است دعا میکنم هر چه زودتر این دخترم سلامتیش را بدست آورد
    • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
      0 0
      بازیکن خوبیه ولی از نظر رفتارهاش نه
  • بینام IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    توروخدا خودتون هم هرچی زودتر با تکواندو خداحافظی کنید تا بیشتر ازین گندش در نیومده.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    1 0
    نباید حذفش کنید
  • ویرا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    21 10
    از‌نظر‌من‌کم‌کاری‌از‌نعمت‌زاده‌بود‌اون‌میتونست‌بهتر‌باشه‌مردم‌از‌اون‌ توقع زیادی داشتند خود‌من‌وقتی‌مسابقه‌اون‌رو‌دیدم‌باور‌نکردم‌اون‌ نعمت زاده هست‌،درسته‌ما‌شرایط‌اون‌رو‌قبول‌داریم‌اون‌آسیب‌دیدگی جدی‌ داشت‌اما‌اگه‌اوضاعش‌اون‌قدرا‌بد‌بود‌نمیومد‌‌به‌مغولستان‌ومسابقه‌ بده‌ من‌نمیگم‌که‌اون‌لیا‌قت‌نداشت‌من‌میگم‌که‌ اون‌میتونست‌بهتر‌باشه‌ واینکه‌اون‌نباید‌امیدش‌رو‌از‌دست‌بده‌‌بیشتر‌تلاش‌کنه‌و‌پر‌قدرت‌برگرده
  • مهدی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام. اینکه گفته شد «تو لیاقت نداری» که کاملا محرز شد چرا دروغ؟؟ هرچند به اعتقاد من ورزش و ورزشکار کاملا با ادب و اخلاق در هم تنیده هستن و ایشون متاسفانه از نظر آداب و اخلاق ورزشکاری به شددت لیاقت نداری و الآنم که بی لیاقتی خودشو تو مغولستان نشون داد
  • فاطمه بهنهاد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    مبینا که خیلی از تو بهتره .
  • حسین شهنهاد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    اذیت نکن دگه
  • جینا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    قهرمان تلاش خودش کرد اما چشم های همه بسته بود.
  • آتش نشان، وطندار IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    خسته نباشید خدمت همه اعضای تیم چه آنها که مدال گرفتن چه آنها که بنا به شرایط نتوانتستد مدال بگریرن و خانم ساعی مربی تیم...همه قهرمانان چه وطنی چه غیر از وطنی وقتی که در چهارچوب تیم ملی قرار میگیرن یعنی بهترین در رشته ورزشی خود در کل کشورشون و خدارو شکر در کشور ما تمامی ملی پوشان حتی وقتی یک مدال میارن اینها افرادی هستند که به نوعی قابل ستایش هستن چون با مدالاشون ملیون ها نفر خوشحال شدن چون واقعاً باعث افتخار ما هستن پس به نظر شخصی من حقیر همون گفتن نتوانستی انتظارات رو برآورده کنی حرف خوش آیندی نیست قطعاً این بانوی ایرانی باز هم می‌تونه دل میلیون ها نفر رو خوشحال کنه می تونه باز هم می تونه افتخار آفرینی کنه برای کشور عزیزمون ایران
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    اینم از بزرگتراش یاد گرفته چیزی که جلو چشممون اتفاق افتاده فیلمشم هست با اعتماد به نفس بگه دروغه
  • امیر ناصر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    واقعا چرا بانو مهرو ساعی را بخاطر کسب نتایج ضعیف همچنان حفظ می‌کنند !!!؟؟؟جای سرمربی قبلی بانوان که ناجوانمردانه کنار گذاشته شد ، خالی است . تا دیر نشده باید به تیم ملی بانوان برگرده
  • مهدی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    خانم ساعی خیلی بی انصافی با یه قهرمان ملی اینطور برخورد نکن ممکنه بره تابع کشوری بشه که همون خار چشمت بشه. مراقب باشید این مصاحبه های جنجالی سرنوشت یه بازیکن را میتونه تغییر بده و دیگه نتونه رو پای خودش واسته
  • فرید ابادانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    برنز المپیک گرفت تا حالا جو گرفتش از بسکه دختر مغروری هست البته انشاالله مصدومیتش خوب بشه و قوی برگردد
  • رضا US ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    متاسفانه هیچ چیزی بنام ورزش و ورزشکار در بین دغدغه ی مسئولین ما نیست.شما به دو نکته توجه کنید تا عمق فاجعه رو ببینید.وزارت ورزش و جوانان و ارشاد اسلامی،همیشه به یک فرد سیاسی داده شده.دیدن فلانی بدون پست و جایگاه مونده،وزارت ورزش و ارشاد اسلامی رو میدن بهش.در مجلس ،کمبسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی،آخرین انتخاب یک نماینده است.تمام کمیسیون ها رو انتخاب میکنند و در نهایت نمایندگانی که بدون کمیسیون موندن رو به اجبار داخل این کمیسیون ها جا میدن.باز وضعیت ورزش از فرهنگ و هنر بهتره.در دوران کودکی ما و در امروز جهان، مسابقات دانش آموزی برگزار میشد.نخبه های ورزشی از کودکی کشف میشدند.ما ورزشکارمون بعد از کسب مدال کشف میشه.در ۱۹ سالگی.تمام کشور این جمله رو بارها شنیدن.اگر میخوای چیزی بشی ،برو تهران.واقعیت تلخی هستش.ورزش شهرستان ها خوابیده.مهمترین نقطه ی کشف استعدادهای ورزشی،تعطیل هستند.طرف نظامی چون به پرورش اندام علاقه داره شده رییس هیئت یک شهر.بدون یک روز تجربه.فلان آقا برادر شورای شهر رییس هیئت فوتبال شده.در استان هم همینه.روسای فدراسیون برای کسب رای،چشم پوشی میکنند به ناتوانی این افراد.
  • علی IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    آخه چتو شد وقتی که طلاا در المپیک جهانی گرفت ،همش تشویقش می‌کردید ،و افتخار می‌کردید .حالا وقتی بنده خدا مصدوم بوده و طلاا نگرفت ،باید فوری بذاریدش کنار ،واقعا متأسفم واسه ساعی و غیره ،که به همین راحتی بجای فرصت دوباره راحت گذاشتینش کنار 🤔😒
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    از این برادر خواهر ساعی بدم میاد به هیچ عنوان حق شون نیست که در راس تکواندو باشند
  • مسلم US ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    اصلا خوب نبوددراسیا دروزن ایشان بازیکنان خوبی هست فرصتی به انهاداده شود وحتی فرصتی برااستراحت وتلاش باهدف نعمت زاده براسال اینده انتخابی تیم ملی اگربالابیاددوباره لباس ملی رومیپوشه نیامد دیگران فرصت مدال اوردن پیشرفت دارن لطفا بیش ازحد پول خانه مال ش6هرت به ورزشکاران یک جاندهید مانندتمام دنیا رفتارکنید سیاسی نکنید ورزش رو بابت بردزحمت انها جایزه بدید
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    بهتره یاد بگیریم قضاوت عجولانه و نا آگاهانه نکنیم
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    بهتره یاد بگیریم قضاوت عجولانه و نا آگاهانه نکنیم
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    بهتره یاد بگیریم قضاوت عجولانه و نا آگاهانه نکنیم
  • سعید US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    0 0
    دختر به جوگیری و بی ادبی نعمت زاده ندیدم
  • قیصر IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    0 0
    اون دوبار هم مدال آورد حریف قدرنداشت از بس پررو و حاشیه ساز وبی ادب هست حقش بود وهست
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    0 0
    اگر خورشید غروب نداشت هیچکس قدرش را نمی‌دانست خدابزوربرای همه خورشیدهای کیهان غروب مقرر کرده تا وقتی دوباره طلوع کرد قدرش را بدانید...
  • دیوید آلفارو سی که ایروس HK ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    1 0
    هر چند مطلقا علاقه ای ندارم به نعمت زاده اما عدم نتیجه‌گیری تیم تکواندو به هیچ وجه به بازیکنان ربطی ندارد و مستقیما متوجه مافیای تکواندو ( خانواده ساعی ) است ، مگر شما سرمربی نیستید ؟ اگر نعمت زاده مصدوم بود چرا او را اعزام کردید به مسابقات ؟