به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایمان حمزه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه امروز از ادامه برداشت گندم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: عملیات برداشت از نیمه اردیبهشتماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به سطح زیر کشت گندم در این شهرستان افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ارزوئیه به کشت گندم اختصاص یافته و پیشبینی میشود امسال بیش از ۸۵ هزار تن محصول از این مزارع برداشت شود.
حمزه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم برداشتشده به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شده است، تصریح کرد: روند تحویل محصول همچنان ادامه دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه همچنین درباره ارقام کشتشده در این منطقه گفت: تولید گندم در ارزوئیه شامل ارقام نان و ماکارونی است که ارقام ماکارونی شامل شبرنگ و تابان و رقم نان نیز سیروان است.







نظر شما