به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
در یکی از برنامه های خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.
به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمان و شیعیان لبنان ریخته می شد.

۲۹۲۱۸







نظر شما