وزارت ورزش و کمیته المپیک ورود کنند؛ درخواست جامعه برای برخورد با رفتار غیراخلاقی خواهران منصوریان

جمع کثیری از جامعه خانواده ووشو ایران در لزوم برخورد قاطع با هتک حرمت به ساحت ووشو کشور، بیانیه‌ای صادر و امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون ووشو؛ در متن این بیانیه که به امضای جمع کثیری از ورزشکاران، داوران، مربیان، مدیران، رؤسای هیأت‌های سبکی، رؤسای هیأت‌های استانی و شهرستان‌ها و اهالی خانواده ووشو ایران رسیده و در اختیار روابط‌عمومی فدراسیون ووشو قرار گرفته‌، خطاب به وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ووشو آمده است:

«در پی بروز اتفاقات کاملاً غیراخلاقی، قبیح و متهورانه الهه و شهربانو منصوریان در حمله به اتاق ریاست فدراسیون با شکستن دوربین مداربسته و درب اتاق رئیس که منجر به هتک حرمت به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، رهبر شهید و حمله‌ور شدن به ریاست فدراسیون با استفاده از الفاظ رکیک و اقدام به خودزنی برای متهم کردن ریاست فدراسیون به چاقوکشی، جامعه ووشو ایران ضمن تقبیح این نوع رفتارها از ارکان قضایی فدراسیون، وزارت ورزش‌وجوانان و مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران درخواست عاجل دارد تا با این قبیل رفتارهای زشت و غیراخلاقی با قید فوریت برخورد لازم صورت گیرد. خانواده ووشو ایران به جهت لزوم صیانت از روح ورزش به ویژه رشته مدال‌آور و تاریخ‌ساز ووشو، از ارکان قضایی و حراست کشور درخواست دارد تا با برخوردی سریع، جلوی این قبیل هنجارشکنی‌ها قاطعانه بایستند. این اتفاقات تلخ در شرایطی رخ داده که رشته افتخارآفرین ووشو که بارها پرچم پرافتخار کشورمان را در جهان بالا برده و موجب عزت ایران و ایرانی شده، توسط این افراد با حاشیه و تنش مواجه شده و این در حالی است که تمام اهالی ووشو در شرایط سخت کشور، بر شفافیت روند انتخابی تیم ملی و برگزاری مسابقات صحه می‌گذارند. امید است با واکنشی قاطع، پرچم ووشو مانند همیشه با افتخار بر بلندترین قله‌های افتخار باقی بماند. مردم عزیز و سرافراز ایران بدانند ووشو همچون همیشه پرافتخار و قهرمان است و دعای خیر و توجه شما هم‌میهنان همیشه موجب دلگرمی و قوت قلب بوده‌است.»

253 258

کد مطلب 2231496

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • هدایت الله طاهری از چهارمحال و بختیاری، شهرستان بن IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    14 1
    خدا به هر فردی مقام،قدرت،ثروت،علم میدهد کاش ظرفیت آن را هم داشته باشد . نمونه اش پهلوان تختی،پهلوان رسول خادم،پهلوان حسن یزدانی،پهلوان پوریای ولی . خواهران منصوریان حالا اگه یه چند مورد قهرمانی هم آوردند حالا با کوچکترین شکستی همانند افراد شر علاوه بر اینکه ادب و تربیت اصلأ در این دو خواهر رشد نداشته فدراسیون را هم متشنج نمودند اون وقت شاگردان پیش اینها میخواهی چگونه تربیت را الگو بگیرند. باید با این دو خواهر بد دهن با شدیدترین برخورد، کمیته انضباطی به عمل آورد تا سوء استفاده از موقعیت خودشان نداشته باشند.
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    3 1
    اینها که واقعا درست باشه خیلی زشته خیلی پرو شدن برخورد قضایی تقاضا دترم10
  • حسن IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    4 1
    چرا کسانی که تا چندی پیش از سخنان و حرکات ساختارشکنانه این افراد لذت برده و از آن حمایت میکردند امروز به نقد و طرد این دوستان اقدام میکنند؟؟
  • امیر IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    2 0
    باید مادام‌العمر محروم بشن .
  • مجید IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
    2 1
    دوربین فقط نشان داد کشو میزه را گشته و دوربین را کنده یا شکسته دیگه چیز دیگری نشان نداد
  • بهرام IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 0
    در نهایت بد کاری کردن،اما علت رو باید تو ضیح بدید که بره چی بوده ؟ اگه بدون دلیل این اتفاقات افتاده باید با همون تکنیک خاص ووشو مجازات بشن چون با اینحساب آدم روانی اینچنین کاری انجام میده وبه کارمندان فدراسیون هم مدال افتخار.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین