طرفداران پهلوی بازگشت قیصر به ایران را تحمل نکردند/ روزنامه اصولگرا: مسئولان مراقب باشند قیصر به سرنوشت حبیب دچار نشود

نه «قیصر» و نه «شاهین نجفی» به‌عنوان کسانی که چندسالی است از ایران دور بوده‌اند لحظه‌ای را بدون اظهارنظر در مورد صحنه نبرد سپری نکردند، اما این اولی بود که بدون فلسفه‌بافی و افکار اجاره‌ای و کرایه‌ای پشت کشورش ایستاد و در حد وسع، سواد و مطالعات خود از شهرتش برای سیاه کردن روی دشمن و ستون‌پنجم آن بهره برد و حتی تا حد مطلوبی روی طرف دوم را با پست‌ها و استوری اینستاگرامی سیاه کرد.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه فرهیختگان نوشت: همین مسئله باعث شد تا مقدمات حضور این خواننده لس‌آنجلسی در وطنش فراهم شود و او در یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی به ایران بیاید و در میدان امام حسین(ع) به اجرای زنده بپردازد.

حضور متفاوت این خواننده در تهران از جنبه مادی و عقلانی با منطق هزینه-فایده جور درمی‌آید و پیامی به دیگر چهره‌های آن‌ور آبی می‌فرستد که تا دیر نشده اروپا و آمریکا را ترک کنید و به آغوش گشوده وطن بازگردید.

باید این ادعا را به‌روشنی توضیح داد که چرا منفعت بازگشت افراد مشهور و سلبریتی‌ها به ایران از ماندن آن‌ها در کشورهای خارجی نه‌تنها بیشتر است، بلکه به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست.

ازسوی‌دیگر وقتی به ماجرا از زاویه‌دیدی تازه و کم‌تر پرداخت‌شده توجه نشان می‌دهیم دیگر صرفاً مسئله وطن‌پرستی و ایستادن روی اصول به‌تنهایی شرایط را توضیح نمی‌دهد و این نفع شخصی است که می‌تواند ضامن بسیاری از اکت‌ها و واکنش‌ها باشد. تجربه نشان داده که نمی‌توان تنها روی شرافت ذاتی چهره‌های سرشناس و سلبریتی‌ها در موارد خاص تکیه و تأکید کرد، چون آن‌ها ممکن است در مواردی که کارگزاران فرهنگی احتیاجشان دارند توزرد از آب دربیایند و تجربه تلخ امثال تتلو را در نسخه و هیئتی به‌ظاهر متفاوت، اما در عمل مشابه، تکرار کنند.

بنابراین می‌توان بازگشت قیصر را بدون شگفت‌زدگی به فال نیک گرفت و برایش ساختاری دست‌وپا کرد تا به‌وسیله آن ضرر کمتری متوجه اشخاصی چون او، نهادهای تصمیم‌گیر و حتی ساخت فرهنگی و هنری کشور شود.

لس‌آنجلس علیه لس‌آنجلس
پس از بازگشت مجدد «بینش بلور» در هیئت و هیبت «قیصر» به ایران و خوانندگی در روز عید سعید غدیر بود که باورمندان همیشگی به لیبرال‌دموکراسی و انسانیت، نقاب از چهره برداشتند و در پلتفرم آنلاین Change.org کارزار سلب تابعیت آمریکایی از این خواننده را به راه انداخته و از نهادهای مسئول در ایالات متحده خواستند تا وضعیت شهروندی قیصر مجدداً مورد بررسی قرار بگیرد.

دلیل آن‌ها برای انجام این کار، سفر قیصر به وطن و برخی از مواضع سیاسی او اعلام شد!

پرواضح است که در قاموس طالبان پهلوی بدیهیاتی نظیر حمایت از کشور در برابر دشمن خارجی هیچ جایی ندارد و آن‌ها بدون ترمز و با سرعتی سرسام‌آور در حال زیر پا گذاشتن بسیاری از حد و مرزهای عقلانیت اومانیستی و حتی اخلاق عرفی -که خود روزی مدعی آن بودند- هستند، اما مسئله مهم‌تر در این میان آن است که مدل رفتار هیستریک و خطرناک جماعت چماق‌به‌دست پهلوی‌چی باید سلبریتی‌های خارج‌نشین را به خود بیاورد و آن‌ها را هرچه زودتر به این تصمیم برساند که بازگشتشان به ایران نه‌تنها، تنها انتخاب موجود است بلکه می‌تواند حیات اقتصادیشان را با تبعیت از قوانین داخلی تأمین کند.

پس سوای اهمیت مسئله وطن‌دوستی و اشاره به حقانیت جمهوری اسلامی در نبرد با شیاطین، یک دودوتا چهارتای ساده است؛ به‌طوری‌که اگر کسی فارغ از شرافت، عقلی هم داشته باشد بازار پرمخاطب و سودمند داخلی را با نسیه لس‌آنجلس تاخت نمی‌زند. به بیان دیگر مغز در همراهی با قلب به فرد حکم می‌کند که برای 90 میلیون ایرانی داخل بخواند تا 2 میلیون خارج‌نشینی که اکثر آن‌ها عملاً هیچ علاقه‌ای به شنیدن صداهای تکراری ندارند.

البته ازسوی‌دیگر نهادهای داخلی هم وظیفه دارند که از تمام ظرفیت ایران‌دوستان واقعی در جهت رونق بخشیدن به اقتصاد هنر و سرگرمی بهره ببرند و شکاف‌های اجتماعی را ترمیم کنند تا تجربه تلخ «حبیب محبیان» در موج جدید بازگشت‌ها به ایران تکرار نشود.

رسانه‌های بیگانه نظیر «یورونیوز فارسی» اکنون با دستپاچگی به تقلا افتاده‌اند تا حضور دوباره امثال قیصر و خوانندگی در ایران را به تلاش برای افزایش تاب‌آوری اجتماعی در برابر مشکلات اقتصادی و مسائلی ازاین‌دست گره بزنند، ولی باید گفت که حضور هیچ بازیگر یا خواننده مطرح یا غیرمطرحی در کشور بدون آن که ارتباطی با تاب‌آوری یا چیزهایی شبیه به این داشته باشد، تلاش برای گردآوردن تمام سلیقه‌های ممکن در دایره فرهنگی ایران انقلابی و مدیریت متمرکز آن است، تا عملاً دشمن نتواند با دست گذاشتن روی فرهنگ شهرت، در باغ سبز به سلبریتی‌ها نشان دهد و در مواقع حساس از آب گل‌آلود نظیر آنچه در شورش‌های خیابانی موفق به انجام آن شد، ماهی بگیرد. القصه اینکه، حکمرانی فرهنگی در شرایطی می‌تواند سودبخش و مفید باشد که سرورهای ارتباطی با سوژه‌ها از خارج به داخل ایران بیایند. در این شرایط تازه می‌توان به مقابله موفق با مک‌دونالیزه‌شدن فرهنگ امید داشت. 

17302

کد مطلب 2229570

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 101
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    آخه یه خواننده دو زاری در پیتی که برای منافعش برگشته چرا باید مهم باشه؟ یه دفعه صادراتیا شروع کردن برگشتن ... تاریخ مصرف منقضی شده انگار
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      تو هم انگار مانند وطن فروشان فلفلی شدی
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      14 4
      وای خسته شدم به خدا قبلا فقط سر فوتبال و انتخابات کری می خواندید و به همدیگه توهین می کردید حالا سر هر موضوعی!!! اینم یه ایرانیه مثل همه ما حالا برگشته اتفاق مهمی نیست. بس کنید دیگه
    • رضا US ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      73 23
      این وطنی که شما دلواپسان پنت هاوس نشین ساختید به درد فروختن هم نمیخوره. جالبه که دریای مازندران رو شما کردید خزر و دادید به روس و آذربایجان ، جنوب ایران رو شما دادید به چین،چابهار رو شما دادید به هند ، بیت کویین شما برای کره شمالی با برق ایران استخراج میکنید . پول ایران رو شما دادید به لبنان بعد ما که یه خونه یا زمین تو ایران نداریم شدیم وطن فروش؟!کی کشوری بدون آب و برق و اقتصاد و صنعت و با تورم بالا رو میخره؟ الان فک و فامیل و بچه های شما و دوستان تون همه خارج از کشور،ایران رو مفت میخرند؟ میان توش زندگی کنند؟وطنی نمونده که بفروشیم.آقازاده از آمریکا اخراج شده.نمیاد ایران.جنگل های دوهزار رو دوستان گرفتند برای محافظت از جنگل ، سانت به سانتش رو فروختند. برید نمک آبرود و دوهزار ببینید اعراب عراقی و کویتی و عمانی رو.بپرسید کی به شما از خاک ایران فروخته وقتی ۵۰ درصد مردم کشورمون خونه ندارند؟ وطن فروش شمایید که وطن شده مغازه تون نه ما که نه رنگ وام دیدیم نه ازدواج نه خونه نه کار دولتی و نظامی.برای خاک شدن تو این به اصطلاح وطن هم باید ۴۰۰ میلیون به شما وطن پرست ها پول قبر بدیم.
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      36 27
      اگر آمدن قیصر این همه بی اهمیته چرا پهلوی چی های آشوب طلب دارن سکته می کنن و به خودکشی افتادن؟
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      32 17
      من از خواننده های لس‌انجلسی فقط هایده و معین گوش می کنم ولی برگشتن این آقای قیصر هر کی که هست جنگ طلب های خارج نشین رو بد عصبی و ناامید کرده. چون اون ها دلشون می خواد ایران ویرانه و غیرقابل سکونت باشه و آمدن هر کسی به ایران دروغگویی آنها رو آشکار می کنه. دارن دق مرگ میشن بدبخت ها
  • امیرحسین باقری IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    بیچاره حبیب
  • موسوی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    سلام وطن پرست واقعی هم وطن عزیزم بیا اغوش وطن به روی شما وطن دوست ووطن پرست بازاست خداپشت وپناهت قیصرجان
  • ایرج IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    اولین بار ما اسم این خواننده رو میشنویم
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    87 14
    نه ومسولین مراقب باشند قیصر شاکدام نشود
  • ناشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    جالبه ومایع تعجب چی شده که قیصرراراه دادندبه درون کشوروپرچم داده اند دستش ومرگ برآمریکاه سردادندشایدجمهوری اسلامی درشرایط کنونی نیازداردبه اینگونه تبلیغات یعنی چی؟؟....
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      57 47
      سواد شما را کجای دلم بذارم آقا یا خانم مایع!
  • سهیل IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    من تا حالا آهنگ های شما رو گوش ندادم ولی میگم آقای قیصر دم شما گرم، ای کاش خیلی های دیگه مثل شما بودن
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    حالا این قیصر کی است؟
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      47 7
      واویلااااا لیلی، دوستت دارم خیلی... این یکی از آهنگای معروفشه. البته دوباره بازخوانی شده
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    قیصر؟ حبیب؟ همین جمله نشون میده مسئولین هنوز خبر ندارن کی برگشته. کسی که تا کلیپهاش رو نشون میداد باید جلوی چشم بچه هارو میگرفتی.
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    چون اینا از اول هم مهره اطلاعات بودن که فرستاده بودن اونور
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    یه با غیرت واقعا ایرانی ایشالا هر چی درد و بلا داره بخور تو سر هر چی وطن فروشه
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      34 3
      خه قهرمان المپیک بود جایزه نوبل برد خواننده ای بود که دل جوانان با اوست یه ادم بیکار در استانبول بود بریم دانشمندهای ایران بیاریم که صنعت هسته ای توسعه پیدا کنه پل و کارخانه و آب شیرین کن و دانشگاه و موسسه تحقیقات بسازیم یه خواننده که کلیپهاش موجوده چکار میتونه انجام بده
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      19 3
      در جوانی پاک زیستن شیوه ی پیغمبریست ورنه هر گبری به پیری میشود پرهیزکار . کاش یک نگاه به کارنامه ایشون مینداختید بعد میاوردینش رو صحنه . واقعا جای تأسف آدم میمونه چی درست چی غلط
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    ۴۹ سالم هست همه نوع ترانه ای گوش میدم برام فرقی نداره مجاز و غیر مجاز اما تا حالا راستش اصلا اسم قیصر نشینیده بودم پیش خودم گفتم شاید ترانه ای ازش شنیده باشم بدون اینکه بدونم خواننده اسمش چیه ولی وقتی صداش گوش کردم اصلا غریبه غریبه بود این ادم اصلا در خور اعتنا نیست ی ادم ورشکسته هست که اصلا ارزش تبلیغاتی ام نداره
  • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    من یه حرفی با آقای معین دارم.اقای معین شما در ترانه جدیدتون از آزادی حرف زدی. منظورت از کدوم آزادیه . از اون آزادی بی بندوباری به همراه بازگشت رضا پهلوی روسیاه و خائن به مملکت هست. یا منظورت از رقص های شبانه پارتی های شبانه هست. دقیقا منظورت را از ازادی بیان کن. کشور ما ازادی داره. ولی در حد و اندازه متعارف و معمول. ما نمیتونیم فرهنگمون را مثل کشورهای غربی کنیم. شما و اقای داریوش طوری حرف میزنید انگار میخواید رهبر و ییس جمهور مملکت بشید. شما دو تا خواننده هستید. برای متقابل احترامی. ولی حق نداری چیزی هایی را که از واقعیت دور هستند بگید. ازادی این نیست که همه حدومرزهای انسانی و اجتماعی را زیر پا بذاریم. کشور ما ایران کشوری اسلامی و الگوی مسلمانان است. ما با فرهنگ نجابت شهادت امامت پیوند خوردیم. مسیر ما مسیر ازادگی و رهبر شهیدمون و رهبر جدیدمون هست. غیر از این افراط و تفریط هست. اگه تجمعات خیابونی برای حمایت از کشورمون نباشه دشمنان سواستفاده میکنند. ایران کشور ماست ما همین مدلی هستیم. این مدلی پرورش پیدا کردیم بزرگ شدیم. ما از فرهنگ غرب و غرب تقلید نمی‌کنیم. اگه خوشتون نمیاد به زندگیتون ادامه بدید. اگر هم خواستید مثل قطره به دریا بپیوندید قدمتون روی چشم. هر کسی به دین خود
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      ایرانی جان : چند درصد مردم در تجمعات شبانه شرکت می کنند ؟! فکر نمی کنی در ارزیابی ابعاد و جایگاه و اهمیت خودتان دچار سوء تفاهم هستین ؟؟ اسرائیل که مسئولان کشور ما را در اتاق خوابهایشان کشت واقعیت جاری در مملکت ما را نمی داند که شماها می خواین با پرچم تکان دادن و شام خوردن و قیصر و کارناوال دور دور آنرا نشان دهید ؟؟!!دلم نمی خواد مملکت من به دست بیگانه تغییر کنه من از ترامپ و نتانیاهو متنفرم ولی از اییین همه سوء تفاهم که در ذهن شماست هم متعجبم ! در ضمن معین هیچ وقت نخواست بیاد ایران تا به سرنوشت حبیب دچار بشه این شماها هستین و که شایعه درست می کنید و خودتان تکذیب می کنید و خوشحالین ! آزادی در ایران هر چی باشه از گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی و کتک و و زورگویی و رانت و سهمیه و بخور بخور آقازاده ها و مافیای کنکور و مافیای خودرو و حق به جانبی و قدیس پنداری شماها بهتره
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      ایرانی جان شما از افراط و تفریط نگو لطفا چند سال پیش مهسا امینی را به خاطر حجاب ... امسال بی حجابها در میان شما جولان می دهند ! چند ماه پیش دنبال اجرای قانون عفاف و حجاب و دستگیری و نقره داغ کردن و محروم کردن بی حجابها از کلیه حقوق اجتماعی بودین و امروز در اجتماعات فقط با بی حجابها عکس می گیرید ! قربونتون برم لطفا شعور مردم را لگد مال نکنید شماها اگر اوضاع آرام بشه برمی گردین به تنظیمات قبل از ساخت کارخانه و دوباره گشت ارشاد راه می اندازین !
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      95 29
      ایران کشور ماست ما همین مدلی هستیم. این مدلی پرورش پیدا کردیم بزرگ شدیم. ما از فرهنگ غرب و غرب تقلید نمی‌کنیم!!!!!!!!!!!!!! ایران کشور ما هم هست و من اصلا با شما موافق نیستم بخصوص تعریف شما از فرهنگ را اصلا قبول ندارم شما هم خود حق پندار هستی و هم خود اکثریت پندار ! با تکان دادن پرچم و شام خوردن در میدانها و چهار راهها مالک ایران شده اید یا ارث پدرتان بوده ؟!
    • زهرا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      14 11
      ما ایرانی ها قبل از اسلام حجاب داشتیم همین چادر مال ایرانی ها بوده بعد مسلمان ها گرفته اند خیلی چیزهای دیگر راجع به حجاب هست که تو کتاب های اروپایی راجع به حجاب ایرانی ها قبل از اسلام بوده است اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید و خون شهدای دو جنگ اخیر و کودتای دی ماه راپایمال نکنید ، در پاسخ به جواب های شما به این هموطن غیور و باشرف .
    • مستضعفین US ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      18 6
      هر کسی به دین خود ؟! جالبه ... دو ساعته معین و داریوش و ملت رو داری امر و نهی میکنی بعد آخرش میگی ، هرکی به دین خود ؟ شماها نماد پارادوکس هستید. میزنید تو سر ملت بعد جای زخم ملت رو ناز میکنید ؟! هرکسی به دین خود ولی اگر دینت مخالف دین این آقایان باشد کارت تمومه . همه برابریم‌اما یه عده ی ۵ درصدی بیشتر از بقیه برابرتر هستند . ایران مهد آزادی است اما هر کتابی نمیتونید بخونید. هر فیلمی نمیتونید ببینید.هر لباسی اجازه ندارید بپوشید.هر چیزی نمیتونید بخورید. هر جایی نمیتونید بروید . هر حرفی اجازه ندارید بزنید، هر مراسمی نمیتونید بگیرید ، به هر کسی نمیتونید انتقاد کنید، هر شغلی مال شماها نیست . حتا اجازه ندارید هرجور دلتون میخواد خداتون رو بپرستید و جدیدا هم بخاطر آزادی بیشتر ،اجازه استفاده از اینترنت رو ندارید . اینکه کل جهان همه چیز مجاز هست ربطی به آزادی نداره چون ما آزادیم هربلایی سر شما بیاریم و البته شما هم آزادید هرطور که دلتون میخواد ما رو تحمل کنید . نمیتونید تحمل کنید از ایران برید البته مرزها بسته است و اگر برید اموال تون میشه . اینهمه آزادی تو کره شمالی هم نیست .
  • مصطفی.م IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    39 69
    وقتی ینفر با علم به اینکه کاری که میخاد بکنه تو حالت خوشبینانه باعث دردسر تو زندگی معمولشون تو ناف اروپا میشه و تو حالت بدبینانه حتی جونش بخطر میفته اما بازم چند ماهه جلوی همه زامبیا وایساده وبه کشورش برگشته مراقبت از جونش وظیفه مسئولای کشوره.از همون روز اول جنگ نظرات و مصاحبه های قیصرو درمورد جنگ نگاه میکردم و فکرم نمیکردم بیاد ایران اهنگ اجرا کنه حرکت ریسکی واسش محسوب میشه ولی واقعا دمش گرم حالا مقایصه کنید با سلبریتی داخلی که باعناوین ستاره و اسطوره و وطن پرست واقعی و هرچی گیرشون میاد صداش میکنن اما تو این مدت صدایی ازشون درنیومده
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      66 18
      پای یه رانت مالی بزرگ در میونه. برمیگرده تا به خیال خودش بدوشه!! شما هم دستتون از بهترینهای هر قشر و صنف خالیه!!. به هر کسی چنگ میزنید تا بهره ای ازش بگیرید! حتی اگر طرف تو اسراییل کنسرت برگزار کرده باشه!!ماجرای کاترین شکدوم عبرت نشد براتون؟؟!!
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      72 10
      شما خبر داری که قیصر دو بار هم در اسرائیل کنسرت اجرا کرده ؟؟!! این بابا چند ساله که در اطراف کرج ویلا داره و رفت آمد می کنه کلیپ های شاز ایشون با زنان بیکینی پوش هم بد جور وایرال شده وقتی ایشون روی بورس بود من اجازه نمی دادم کلیپ های ایشون را بچه ام ببینه از بس وقیحانه بود بی خیال بابا ! قیصر کجای موسیقی مملکت ماست ؟ لات خوبه مرامش - عفت تو کلامش - سلطان لاتها برای ما آدم شده حالا ؟!
    • احمدجاسم IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      8 3
      سلام ودرود به شما دقیقا یه عده بیکارمفت خور شهرروبه گندکشیدن نه کاسبی مشخصه نه تردد هرکجاروکه دلشون بخوادمیبندن اصلا مشخصه نیست بزرگترشون کیه همه واسه خودشون شدن کلانتر
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    الان این دوزاری رو با حبیب یکی کرد؟
  • Mehdi IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    91 13
    گول نخورید این مردک اونور حرفی برای گفتن نداشته و از سر ناچاری رو به وطن کرده ، از اولش حرفی برای گفتن و کیا و بیای نداشته اگه در اوج شهرت و درآمد و کنسرت می‌آمد قبول بود نه از سر ناچاری
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    88 8
    داستان حضور ایشان در اسراییل چیست؟ یادمان نرفته که برای کاترین شکدوم هم همینقدر ذوق زده بودید!!
  • اسدی سهی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    14 55
    ورود این آدمای باشرف رو به جمهوری اسلامی گره نزن... اگر این تحلیل های دگماتیسم بدتر از کمونیسم نباشه، بقیه شون هم میان ایران برای خود "ایران" و مردم و وطن
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    59 6
    قیصر باید سلام فرمانده بخونه
  • فرهاد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    64 11
    اگر راست میگید معین شادمهر این خانندهای مطرح بیارید این کیه قیصر اخه خانندس
    • کوروش IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      6 3
      خاننده نه خواننده
  • مرجانه IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    57 12
    من که اولین باره اسم این قیصر رامی شنوم اصلا برام معروف نیست
  • محمود IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    32 96
    واقعاً درود بر شرفش که برگشته به وطن ، همین که برگشته و از نظام و کشورش حمایت می‌کنه کافیه ، در ضمن بخاطر کوری چشم وطن فروشان باید از ایشون حمایت کرد . بزار وطن فروشان بسوزند
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    27 83
    درود بر قیصر با شرف که خاک و وطن خود را با دشمن بی صفت آمریکا و اسرائیل غاصب عوض نکرد و پای کشورش و اعتقاداتش ماند هزار تا لایک داری آقا قیصر عزیز
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      62 10
      نظر شما در مورد کنسرت ایشون در اسرائیل چیه ؟! تعریف شما از شرف خیلی عجیبه !
  • شهاب IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    رقاص هاشو هم با خودش اورده،؟
  • هموطن IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    45 6
    ای وای براین حکومت که ما باید مواظب کسانی باشیم که میرن اکن ور آب حالشان را می‌کنند دوباره آمدند پس جواب ملت خودمان با فقر و بدبختی سپری می کنند تا زنده بمانند نه زندگی ، با کیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    50 9
    مورچه چیه گه گاه پاچه اش باشه
  • سید رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    59 14
    یا خدا قیصر دیگه چی میگه اینحا؟؟این بنده خدا نه تو کار رستوران موفق شد نه تو خوانندگی ، حالا برگشته چی بشه؟؟
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      64 9
      برگشته تا به لطف رانت دوستان! هم تو رستوران موفق بشه هم تو خوانندگی! فقط یادش رفته داستان سرنوشت امیرحسین مقصودلو و مرحوم حبیب رو بخونه!
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      32 5
      وای خدا این چه عذابی بود که چه مزخرفاتیرباید گوش بدین خدایا بهمون صبر بده یا مارو بکش از دست اینا
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      39 6
      پرچم تکان بده ! واقعا به این موجود نیاز داشتیم ما ؟
  • احمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    44 16
    آقای قیصر خوانده پاپ اومد تو ایران ترانه خوند مشکلات کشور و اقتصادمون حل شد ؟
  • امیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    58 16
    چقدر بدبخت هستید که اومدن این خواننده از خارج به ایران براتون یک دستاورد به حساب میاد و با دستپاچگی و ذوق زدگی به حضورش در جمع عده ای آدم بیسواد و نادان براتون افتخار هست
  • هموطن IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    6 13
    عجب تو که راست میگی
  • م IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    31 10
    قیصر خواننده نیست ،،اصن ارزش نداشت با این ادم بخواین نظر مردم رو جلب کنید ،،، این چنتا دلواپس تو خیابون پس فردا مث مرحوم حبیب پدرتو در میارن بدبخت.
  • مهرداد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    33 6
    زمستون که بره،روسیاهی به ذغال خواهدماندوبس،،،،
  • کرتیر فارسانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    43 7
    درود،به خدا سوگند،بار نخست است که نامش را می شنوم ولی دیدم که تل آویو هم رفته بود،شگفتا شگفت،یا خیلی ریاکار و دو روست یا جاسوس موساد یا شکارچی لحظه ها
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    22 58
    متنفرم از خاندان پهلوی خیانتکار وطن فروش این که دیکه پسرشه که هیچ پخی نیستش قیصر وطن پرسته من قبلا کارهاشون گوش میدادم خواننده خوبی هم هست
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    8 31
    این حضور یک امتحان برای مسولان هنری و نهادهای نظارتی است ،رفتار شما کلید حضور دیگر هنرمندان آن طرف آبی است,چنانچه درایت نداشته باشید مانند شبکه موساد اینترنشنال باعث تخریب اتحاد مردم خواهید شد
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    33 8
    میگن دو سال پیش تو اسراییل اجرا داشته. کاترین قیصر شکدم نباشه
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    36 8
    تا حالا اسم او را هم نشنیده بودیم این عتیقه از کجا پیدا شد
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    17 38
    هر چی هم بقول شما دوزاری باشه در مقابل آسفالتی وطن فروش مثل اشکان خطیبی ومجریای گندیده ی من وتو و اون مصی علی‌نژاد گندیده و بازیگرای درجه صدم فراری طلاست
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    51 9
    اگر حمیرا یا داریوش یا شماعی زاده یا معین یا ابی یا ستار برگشتند معلومه حرف شما درسته و توان جلب اعتماد دارین و حتما خواهید توانست کنسرت چند میلیونی اجرا کنید این ناخالصی ها به درد هیچ کس نمی خورن قیصر آخه !؟
  • حرف حساب IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    19 45
    استاد قیصر بزرگوار و عزیز قدمتون رو به وطن خودتون مبارک میدونیم شیر مرد با شرافت و باغیرت و شجاع ایرانی. الهی که عاقبت بخیر بشید هم وطن نازنین
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      14 1
      استاد ؟؟!!! استاد واقعا ؟؟!!! خدایا تمام جو گیر ها را بی نوبت و در اسرع وقت شفا بده !
  • فلاکت IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    34 13
    اعتماد کردن به آدمی که تو این گرما کاپشن تنش کرده اشتباه است ازما گفتن این یارو تکلفیش با خودش روشن نیست .دوروز دیگه در مترو میبینی یکی با دبه ترشی داره آهنگ امنه امنه میخونه این همونه
    • ناشناس IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
      0 3
      فکر کنم این هایی که پست کجا میان کجا میرن انگار صاحب این مملکت مملکت مال همه ایرانیاست چشم شما پرچم بدستها کور شما کی باشید عجب مهمون مهمونا دوست نداره صاحب خونه هیچکدوما خجالت بکشید ایران را یک مشت احمق جزووو اموال خودشون به حساب میارن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    7 1
    حبیب قابل قیاس نبود
  • رضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    6 1
    این مگه خواننده جشن های عروسی نیست؟ انقدر بزرگش نکنید بابا
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    82 1
    بهترین و کوتاه ترین راه برای گفتن مجوز رو انتخاب کرد. خدا رحمت کنه استاد حبیب که نتونست برنامه ای در ایران داشته باشه
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    6 2
    اگر معین و ...هم به ایران بیایند باز همین ارتش مجازی شروع به فحش دادن می‌کنند. مشکل جای دیگری است.
  • سعید IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    4 8
    بهتر از علی دایی عادل هدیه بهرام مهران م شهاب نوید پیمان.... هست خوبه که اونایی رو اسم اوردم از همین مملکت برای خودشون اسم رسمی پیدا کردن چطور وقتی توسریال پلیسی نقش اول میگرفتن جمهوری اسلامی ایران خوب بود حالا اخ پیف شده.درود به شرف قیصر
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    36 2
    اگر هدف گرد آوردن همه سلایق هست ،پس این همه زندانی سیاسی و امنیتی چیه؟؟؟ چرا یکبار در این مملکت فضای باز سیاسی عملی نمیشه
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    8 4
    ساسی مانکن که بهتر از قیصر بود
  • حسین احمدی US ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    17 3
    این آقا رو با حبیب یکی نکنید . حبیب شناخته شده بود . این آقا ختا اسمش رو هم درذیده . تهیه کننده ش میگفت کلیپ های قیصر رو بخاطر خودش نگاه نمیکردند بخاطر رقصنده ها نگاه می‌کردند. قرار نیست هرکس یه چیزی خونده معروف باشه.به هرکس میگی قیصر برگشته فکر میکنه بهروز وثوقی برگشته. این آقا رو نمیشناسند. توی این دو سه روز بازدید ارانه هاش بالا رفته. برای اینکه بفهمند کی بوده و چی شده.شنا اگر وطن پرست و مردم دوست بودید اجازه میدادید مهاجرین ایرانی به وطن شون برگردند نه اینکه ازشون پله درست کنید. وضعیت مردم ایران بر حال و روز مهاجران هم اثر گذاشته.وضعیت کنسرت خوانندگان به هم ریخته.کسی دل و دماغ کنسرت رفتن نداره.کنسرت خواننده های تراز اول نمیریم این آقا که تو ترازها هم نیست . یه مدت ازش استفاده میکنند بعد میندازنش کنار. مهران رجبی مگه نبود.الان کجاست؟
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    3 27
    حدود ۳۰ میلیون مردم تو خیابونن این عدد کم نیست ۳۱ استان هر استانی ۱میلیون باشه میشه ۳۰ میلیون شایدم بیشتر...تا کور شود هرآنکه نتوان دید
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    6 11
    همینکه پای وطن ایستاد و وطن فروشی نکرد مثل علی کریمی و مصی واشعالهای دیگه
  • ایرانی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    4 2
    چرا باید برای بعضی مردم این خواننده خیلی اهمیت داشته باشه و واکنش نشون بدهند ،این خواننده هم یکی از سیاست هاست که مردم رو سرگرم و گمراه کنند،ای مردم از اصل ماجرا دور نشوید ،یعنی مطالبات به حق مردم . لطفا بچاپ.
  • رسول IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
    1 6
    ما طرفداران سید مجتبی رهبر هم تحمل نکردیم که هر چه ضربه خوردیم از منافقین و نفوذیها بود