۱۱ نفر
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۰
سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه داد

سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با روند صدور احکام سال جدید بازنشستگان و مستمری‌بگیران و بازماندگان تحت پوشش این سازمان، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایلنا، در اطلاعیه جدید سازمان تامین اجتماعی پیرامون صدور احکام، مواردی به منظور شفاف سازی ذکر شده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع می‌رساند: هم‌اکنون خدمتگزاران شما در سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام آخرین مراحل فنی مربوط به پیاده‌سازی و تست‌ نهایی  صدور احکام سال ۱۴۰۵ برای بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر گرامی هستند تا طبق وعده قبلی، احکام جدید -حداکثر- در ابتدای هفته قابل دریافت باشد و این موضوع نیز به صورت رسمی توسط    روابط عمومی سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جهت استحضار شما عزیزان؛ هر ساله فرآیند صدور احکام در صندوق تأمین اجتماعی طولانی‌تر از سایر صندوق‌های بازنشستگی بوده است. تفاوت مقررات و مراجع مربوطه، تعداد بالا و طیف گسترده افراد تحت پوشش، تنوع شرایط و ضوابط قانونی احکام مشمولین، اعمال متناسب‌سازی، شخصی‌سازی احکام از جمله ویژگی‌هایی است که صدور احکام در صندوق تأمین اجتماعی را تبدیل به فرآیندی پیچیده، بی‌نظیر و زمان‌بر می‌کند.

در پایان یادآور می‌شود: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبین گرامی توصیه می‌شود موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir و یا کانال‌ها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه شبکه‌های اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media@  در دسترس است، دنبال نمایند.

٤٧٢٣٦

کد مطلب 2229221

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    5 1
    وقتی حرفی برا گفتن نداری بهتره که ...
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    10 0
    مالتفاوت فروردین و اردیبهشت رو کی می دین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 0
    فرایند پیچیده و زمان بر ؟؟؟
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    5 0
    این سازمان به جای رسیدگی به چپاول اموال میلیونها کارگر زحمت کش (پرونده ویلموتس و ...)، با مصوبه خلاف شرع (نقض شروط ضمن عقد)، قانون و اخلاقی افزایش سنوات بازنشستگی فقط دنبال این هست که به تاریخ 3 مردادماه برسد!! چرا؟ چون بعد از آن تاریخ به مدت حداقل شش ماه هیچکس بازنشسته نخواهد شد!!! چون به سنوات اضافه شده است. تازه باید 6 ماه دیگر هم 30 درصد حقوق خود را (7درصد خودش 23 درصد کارفرما) تقدیم حضور سازمان نماید!!!
  • م ع IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 0
    اول قرار بود تا 15خرداداحکام صادر بشه بعد تا درابتدای هفته جاری هنوز هم صادر نشده
  • تقی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    6 0
    ابتدای هفته مشخص نیست کدام هفته کدام ماه کدام سال
  • مفلوک بازنشسته تامین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    4 0
    این بازیها رو فقط سر بازنشسته های تامین درمی‌آورند که 50ساله دولت بدهکاره بهش بالدار 7تومان تا همین اواخر دلار138تومن هر روز هم میخوان این دارایی که دیگه چیزی ازش نمونده رو بالا بکشه دولت خدمتگزار
  • بدون شرح IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
    9 0
    سازمان مرده شور برده، هفته ای هفتاد اطلاعیه تکراری بیخود صادر میکنی که چی بشه؟ حقوق بازنشسته ها را پرداخت کن تا سال تموم نشده نکبت!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین