مدیرکل انتقال خون استان لرستان با دعوت از عزاداران حسینی برای مشارکت در پویش «نذر خون»، از مردم نوعدوست استان خواست تا با اهدای خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، به یاری بیماران نیازمند بشتابند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، دکتر علی سوری مدیرکل انتقال خون استان لرستان با اشاره به اهمیت تأمین ذخایر خونی در ایام عزاداری محرم اظهار کرد: اهدای خون یکی از ارزشمندترین جلوههای ایثار و نوعدوستی است و مردم مؤمن و حسینی لرستان میتوانند با پیوستن به پویش «نذر خون» در نجات جان بیماران سهیم شوند.
وی افزود: همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، پایگاههای انتقال خون استان با افزایش ساعت کاری آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند تا مردم بتوانند نذر معنوی خود را به شکلی ماندگار ادا کنند.
مدیرکل انتقال خون لرستان ساعات فعالیت پایگاهها را اعلام کرد و گفت:در خرمآباد، پایگاه شهدای علوی از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ بهصورت یکسره فعال است. همچنین پایگاه شهید رستمیمقدم در روز تاسوعا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ و در روز عاشورا از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ پذیرای اهداکنندگان خواهد بود.
وی ادامه داد: اتوبوس سیار انتقال خون نیز در گلزار شهدا در روز تاسوعا از ساعت ۲۱ تا ۲۳ مستقر میشود.
سوری خاطرنشان کرد: پایگاه شهید جوانمرد بروجرد نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ به صورت یکسره فعالیت خواهد داشت.
وی افزود: پایگاههای انتقال خون الیگودرز، کوهدشت و دورود نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر آماده خدمترسانی به مردم عزیز هستند.
مدیرکل انتقال خون لرستان در پایان با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم استان تأکید کرد: هر واحد خون اهدایی میتواند نجاتبخش جان چندین بیمار باشد و امیدواریم عزاداران حسینی با حضور در پایگاههای انتقال خون، فرهنگ زیبای ایثار و بخشندگی را در جامعه ترویج کنند.
48
نظر شما