مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تداوم پایش لحظه ای مصرف برق ادارات،بانک های استان خبرداد و گفت: در ادامه اجرای برنامههای مدیریت مصرف برق و با هدف تأمین پایداری شبکه در دوره اوج بار تابستان، روند پایش و کنترل مصرف برق مشترکان اداری با جدیت در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجانغربی، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس آخرین گزارشهای ثبتشده، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۸ مشترک اداری به دلیل عدم رعایت سقف مصرف تعیینشده و بیتوجهی به الزامات مدیریت مصرف، مشمول اعمال محدودیت شدند که در مجموع ۹۶۶ مورد؛ قطع برق برای این مشترکان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: اجرای این اقدامات کنترلی و پایش لحظهای مصرف ادارات و ابلاغ اخطارها و اعمال قطعی به دلیل پر مصرفی در ساعت ۱۳ ظهر روز ۲۴ خرداد ماه که اوج مصرف می باشد؛ نظارت و پایش ادارات منجر به کاهش ۱.۲ مگاواتی بار شبکه برق شده و نقش مؤثری در مدیریت پیک مصرف و حفظ پایداری تأمین برق مشترکان داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاههای اجرایی، اعلام کرد: رعایت دقیق برنامههای مدیریت مصرف، بهویژه تنظیم دمای سامانههای سرمایشی، خاموش کردن تجهیزات غیرضروری و رعایت سقف مصرف تعیینشده، از مهمترین راهکارها برای عبور موفق از دوره اوج بار تابستان است.
وی تصریح کرد: پایش مصرف مشترکان اداری به صورت مستمر و روزانه ادامه دارد و در صورت عدم رعایت الزامات، محدودیتهای پیشبینیشده مطابق برنامه اعمال خواهد شد.
نظر شما