265 33
زلاتان گفت: نمیدانم برای حذف ایران متاسف باشم یا نه ولی در بازی که اتریش و الجزایر در ۳۰ دقیقه پایانی فقط پاسکاری کردند و حملهای نداشتند، ناگهان الجزایر یک حمله میکند و گل میزند. سپس اتریش یک حمله میکند و گل میزند. این شاید چیزی باشد که هواداران بخواهند ببینند ولی حتما اتفاقی نبود که تیمها بخواهند شاهد آن باشند. منبع: چندثانیه
کد مطلب 2239110

نظر شما