شما نظر بدهید /  از عملکرد کادر فنی و بازیکنان  تیم ملی در جام جهانی رضایت دارید یا خیر؟ چرا؟

تیم ملی از جام جهانی ۴۸ تیمی هم حذف شد

تیم ملی فوتبال ایران باوجود کسب سه تساوی در نبرد با نیوزیلند، بلژیک و مصر، بدون شکست ، وداعی دراماتیک با جام جهانی داشت و نتوانست خوش‌بینی‌های طرفداران خود برای شکستن طلسم تاریخی و صعود به مرحله دوم معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بشکند و در جام جهانی ۴۸ تیمی هم حذف شد.

شما به عنوان یک ایرانی چه ارزیابی از عملکرد و کارنامه کادر فنی . بازیکنان دارید؟ آیا از تلاش آنان رضایت دارید یا مسئولیت باخت راا ناشی از کاستی‌ها و قصور و تقصیر احتمالی آنان می‌دانید؟ 

دیدگاه های خود را با دیگر مخاطبان گرامی «خبرآنلای» در انتهای همین صفحه به اشتراک بگذارید.

کد مطلب 2239103

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 51
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    20 2
    ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی. من فک میکنم گروه ما یکی از ضعیف ترین گروه ها بود و حتما می تونستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
  • امین IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    6 21
    خوب بودند با تمام فشارها بخصوص بازی با مصر و بلژیک
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    31 7
    کادر فنی ؟ نداشتیم اگه داشتیم صعود میکردیم مدیریت نداشتیم اگه داشتیم صعود میکردیم سردار و نداشتیم اگه داشتیم و اگرهای بسیار
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    24 6
    کادر فنی ما را سر کار گذاشتند و به نوعی دروغ گفتند چون قرار بود اولا هجومی بازی کنند دوما جوانسازی تا این جام جهانی ۶۰ درصد صورت بگیره شرایط هم فراهم بود ولی کاملا برعکس عمل کردند جوانسازی که نشد هیچ روش کبروش هم اجرا شد مقصر هم قلعه نوعی و مخصوصا مشاوراش بود
  • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    28 5
    متاسفانه قلعه نویی و تاج به تنهایی تیم رو حذف کردن. ترکیب تیم ایران جلوی نیوزیلند افتضاح بود و از دست دادن دو امتیاز باعث حذف تیم ایران شد. قلعه نویی با حمایت کورکورانه تاج و هدر دادن پول بیت المال با اعصاب 90 میلیون آدم بازی کردن . جفتشون باید اخراج بشن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    28 4
    به هیچ وجه راضی نیستم خصوصا تارمی

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین