به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه بحرین مدعی شده تعدادی پهپاد صبح امروز(شنبه) حملاتی را علیه این کشور انجام دادند.
به گزارش ایسنا، طبق گزارش الجزیره، وزارت خارجه بحرین این حملات را به ایران نسبت داده و آن را نقض حاکمیت خود دانسته است.
وزارت خارجه بحرین در ادامه ادعاهایش گفت شورای امنیت باید قطعنامههایش را عملی و ایران را پاسخگو کند.
310310








نظر شما