تیم ملی خوش‌شانس بود و باید از این گروه صعود کند

علی لطیفی درباره عملکرد تیم ملی مقابل نیوزیلند صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی لطیفی، مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال به خبرآنلاین گفت: «خوش‌شانسی ما این بود که قرعه خوبی داشتیم. فیفا به خاطر لابی‌ها کیفیت جام جهانی را فدای کمیت کرده و ۴۸ تیمی شده که قرار است ۳۲ تیم به مرحله بعد بروند و ما کار راحت‌تری داشتیم. من کادر فنی و بازیکنان را درک می‌کنم و کار سختی دارند و تمرکز زیادی نبود ولی وقتی مقابل نیوزیلند، ضعیف‌ترین تیم جام جهانی بازی می‌کنیم، کمترین توقع از تیم پیروزی است. من حواشی را هم لحاظ می‌کنم ولی ما که مقابل آرژانتین و لیونل مسی قرار نگرفته بودیم. در بدترین شرایط هم باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم که صعود کنیم. الان وقتی ۸.۵ تیم می‌روند، حضور در جام جهانی افتخار نیست. سال ۱۹۷۸ یک تیم و دوره ما ۲.۵ تیم می‌رفت ولی الان صعود یک کار عادی است. صعود از این گروه کمترین توقع بود.»

برای خواندن مشروح این گفت‌وگو کلیک کنید.

۲۵۸۲۵۸

کد مطلب 2234858

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران اکبری۴محلی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    تو اگه فوتبال بلد بودی ومغز فوتبالی میداشتی ما اسقلالیا سال۱۳۷۸تو فینال آسیا مقابل جوبیلو نمیباختیم و جام رو ازدست نمیدادیم..همه ی ایران از کیفیت فنی تو خبر دارن جناب لطیفی